Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 servicii la care apeleaza firmele din diferite arii de activitate


7 servicii la care apeleaza firmele din diferite arii de activitate
de la 01 Mar. 2018
7 servicii la care apeleaza firmele din diferite arii de activitate
Tags: case de marcatprogram gestiune

Chiar si cele mai mari si de renume companii apeleaza la servicii externe, nu totul se intampla in interior. Multe businessuri au fost create pentru a usura munca oamenilor din diferitele firme, indiferent de domeniul in care activeaza si cat de mari sunt. Este important ca o companie sa fie eficienta, sa economiseasca timp si bani, sa ofere confort si satisfactie angajatilor si clientilor.


Mai jos iti sunt prezentate 7 servicii la care foarte multe companii apeleaza.


1. Programe de gestiune


Eficientizarea fluxurilor de lucru intr-o companie este un aspect esential, iar acest lucru este cu putinta datorita diferitelor programe de gestiune. Acestea simplifica munca angajatilor, activitatile se desfasoara in mod organizat, fluid, fara timpi consumati in plus. Doar cateva exemple sunt: un program contabilitate online, un software de salarii sau de managementul proiectelor.

Tehnologia este esentiala intr-o companie si adoptarea ei inseamna a tine pasul cu schimbarea.


2. Case de marcat


Multe persoane dornice sa intre in mediul de business si-au deschis, in special in localitatile mai mici, magazine sau restaurante. Ei au avut asadar grija sa isi completeze dotarile inclusiv cu noile case de marcat fiscale cu jurnal electronic. Acestea sunt legate la sistemele ANAF si le inlocuiesc pe cele vechi cu jurnal pe hartie.


3. Relocare birouri


Se intampla sa fie luata decizia de a fi schimbat sediul firmei, in special in capitala Romaniei. Prin urmare, birourile, electronicele, toate bunurile sunt transportate in noul sediu cu ajutorul unei firme de mutari birouri in Bucuresti. In felul acesta, o actiune care poate speria foarte mult in stadiul de idee, se concretizeaza in mod rapid, cu maxim de confort.


4. SEO


Nu mai este de mult o noutate ca internetul a luat amploare, ca este accesat astazi mai mult de pe smartphone decat de pe desktop. Prin urmare, indiferent de business, fiecare isi doreste sa fie numarul unu in cautarile Google. Aici intervine munca echipei dintr-o agentie de SEO (Search Engine Optimization) la care se apeleaza adesea.

Indiferent de business, mai mare sau mai mic, indiferent de domeniu, fiecare in parte isi doreste sa fie gasit de clienti in Google dupa cautarile pe care acestia le fac, de altfel sintagme cheie pentru ei. Mai precis, daca este vorba de un plafar online, proprietarul businessului va dori sa apara in primele pagini din Google dupa cautari precum suplimente de slabit, ulei de cocos s.a. Aici intra in actiune specialistii SEO.


5. Cosuri cadou


In multe companii este o traditie ca angajatii sa fie recompensati de sarbatori. Se opteaza pentru cosurile cadou, foarte potrivite atat pentru oamenii din interior ai firmei, dar si pentru clienti si parteneri. Acestea respecta etica de business, sunt aspectuoase, contin produse de calitate si de interes.


6. Leasing operational


Leasingul operational inseamna ca firma in loc sa achizitioneze masini de serviciu, le inchiriaza. In felul acesta intretinerea masinilor, partea de service, asigurari, toate sunt in sarcina firmei la care s-a apelat. Deci flota auto este gestionata extern. Firma care a decis sa opteze pentru leasingul operational scapa de griji, isi concentreaza toata atentia si resursele pe activitatile prioritare.


7. Web design


Intr-o lume a internetului, un site care este de multe ori prima interactiune intre companie si client, este firesc ca trebuie sa arate extraordinar de bine. In plus, trebuie sa poata fi accesat de pe mobil sau tableta, deci implicit trebuie sa arate placut pentru utilizator, indiferent de gadgetul folosit.


Detii o firma? Tu la ce servicii ai apelat?




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016