Afaceri de 480 milioane de lei dupa primele noua luni ale anului pentru Flanco Retail Afaceri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afaceri de 480 milioane de lei dupa primele noua luni ale anului pentru Flanco Retail Afaceri Afaceri de 480 milioane de lei dupa primele noua luni ale anului pentru Flanco Retail Afaceri
de Manager.ro la 13 Oct. 2014
Urmareste-ne pe Google News
flancotelevizoarevanzarivaraoleddragos sarbuceo flanco

Flanco Retail a inregistrat vanzari in crestere cu 10% comparativ cu aceeasi perioada din 2013, ajungand la o cifra de afaceri de 480 de milioane de lei. Anul acesta, tehnologia (segmentul telecom si televizoarele cu diagonala mare) si produsele de necesitate (electrocasnicele mari si mici) sunt motoarele de crestere pentru companie.

”Miza noastra in 2014 a fost aceea de a asigura un volum mai mare de vanzari in conditii sanatoase, de profitabilitate si de eficienta operationala,” a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco. ”Pe o piata sensibila la pret, promotiile si discounturile pot contribui pe termen scurt la o crestere a cotei de piata, dar conduc la un comportament de consum care pe termen lung afecteaza dezvoltarea sanatoasa a business-ului.”
 
Potrivit companiei, datele de piata indica o revenire a increderii in consum (inregistrata deja in trimestrele anterioare), pe fondul unei mai bune predictibilitati la nivelul locurilor de munca si al stabilitatii cursului de schimb valutar, dar si al adaptarii populatiei la situatia economica din ultimii ani. 
 
De altfel, revenirea treptata a creditului de consum se numara printre factorii care sustin cresterea pietei, compania inregistrand in primele noua luni ale anului un avans de 25% al vanzarilor in rate, comparativ cu 2013. 
 
Principalele motoare de crestere ale retelei de magazine Flanco au fost segmentul telecom, cu un plus de 80%, comparativ cu anul trecut, electrocasnicele mari - cu o performanta mult peste piata pe categoriile masini de spalat vase, masini de spalat rufe cu o capacitate mare (incepand de la 7-8 kg), combine frigorifice de inox, produse incorporabile - si produsele electronice - pe segmentul televizoare cu diagonala mare, peste 40”, unde compania a inregistrat un avans de peste 35%.
 
Flanco a crescut mai ales pe segmentele premium de produse, la categoriile de mai sus adaugandu-se si notebook-urile cu sistem de operare integrat, All in One-urile, tabletele cu diagonala mai mare de 9.7”, frigidere no frost cu clasa energetica A++, televizoare 4k, OLED si cele cu ecran curbat.
 
Primele noua luni ale anului au fost influentate si de fluctuatiile conjuncturale ale pietei, pe diferite segmente de produs. Astfel, Campionatul mondial de fotbal a impulsionat vanzarile de televizoare, sezonul ploios de vara a avut un impact negativ asupra vanzarilor de aparate de aer conditionat, in vreme ce noile reglementari europene referitoare la limitarea puterii aspiratoarelor au determinat un varf de vanzari pe aceasta categorie, in luna septembrie.
 
Alaturi de vanzarile din magazine, si cele de pe www.flanco.ro au avut un trend pozitiv, contribuind la rezultatele inregistrate. In primele 9 luni din 2014, traficul s-a dublat, iar vanzarile au crescut cu 90% fata de 2013. Aceste rezultate au fost obtinute pe de o parte ca urmare a cresterii performantelor tehnice ale site-ului, pe de alta parte sunt rezultatul unui amplu proces de imbunatatire a experientei de cumparare a clientului pe www.flanco.ro. Traficul de pe dispozitivele mobile a crescut cu peste 200%, fapt ce a determinat si optimizarea site-ului www.flanco.ro, pentru o accesare rapida si facila de pe orice terminal mobil. 
 
Anul trecut, compania a lansat programul „Asteptarile tale sunt Prioritatile noastre”, prin care s-a pozitionat pe piata din Romania ca un retailer de electro-IT ce ofera mai mult decat produse - vine cu servicii si cu o experienta de cumparare mereu peste asteptari. „Dorim sa construim o relatie de durata cu clientii nostri si sa le oferim de fiecare data o experienta de cumparare memorabila in magazine si pe flanco.ro. De aceea, am dezvoltat servicii, unele unice in piata - programul de fidelitate „Mereu Flanco”, Garantia All Inclusive, transport pana in casa ta, serviciul de deschidere a coletului “Tu deschizi, tu decizi”, servicii de instalare si finantare.”
 
„Pentru ultimul trimestru din 2014, estimam o accelerare a cresterii vanzarilor, influentata atat de sezonalitatea pietei (sarbatorile de iarna), cat si de evenimentele traditionale cu care Flanco si-a obisnuit clientii (Campania Aniversara Flanco). Mai mult, suntem pregatiti sa depasim performanta anului trecut, de Black Friday, campanie ce va avea loc in perioada 21-23 noiembrie”, a mai declarat Dragos Sirbu.

sursa foto: www.transilvaniabusiness.ro

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x