Din 2020 si pana in prezent, numarul magazinelor online aproape s-a dublat, lucru care ii face pe curieri sa isi frece mainile a profit. Evident, preocuparea proprietarilor de magazine online este sa le ofere clientilor produse de calitate, care sa ii motiveze sa revina pentru noi comenzi.
Astfel, multe magazine online vin cu oferte de neratat, au implementat chiar si plata cu cardul si le ofera clientilor diverse reduceri sau bonusuri, alaturi de o ambalare personalizata. In cazul magazinelor online, ambalarea este extrem de importanta, atat din punct de vedere al brandingului, pentru protejarea produselor, dar mai ales datorita faptului ca orice client poate refuza un colet, daca acesta este rupt, ud sau prezinta urme de efractie. Iar asta se poate traduce prin cheltuieli suplimentare pentru tine.
In primul rand, pentru ca nu stii in ce conditii coletul tau va fi manipulat, depozitat si transportat catre destinatar. Fie ca lucrezi cu firme de curierat, fie ca ai ales Posta Romana, este aproape imposibil sa eviti accidentele. Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe AMBALARE.COM si sa cumperi materiale de ambalare cat mai calitative, astfel incat riscul sa scada cu 70%.
Nu ar strica sa iei in calcul chiar si cel mai negru scenariu, dat fiind ca nu poti sa controlezi vremea din ziua livrarii si nici indemanarea sau atentia curierului. Astfel, coletul tau poate aluneca accidental, poate fi plasat sub colete mai grele sau chiar poate fi udat, din diferite motive (cum ar fi un incendiu).
Produsele fragile sunt cele mai predispuse accidentelor, de orice fel. In timpul transportului sau a manipularii, acestea se pot sparge, indoi sau zgaria cu usurinta. De aceea, este foarte important sa optezi pentru materiale de ambalare care sa le protejeze cat mai bine de aceste riscuri. Nu ar strica sa aplici pe ambalaj o banda adeziva sau un sticker cu mesajul “Fragil”, care sa le atraga lucratorilor atentia.
In interiorul coletului se recomanda plasarea unor folii cu bule in mai multe straturi, pe fiecare produs in parte, astfel incat acestea sa nu se miste sau sa se sparga intre ele. Daca vrei ca destinatarul sa nu primeasca cioburi la livrare, opteaza pentru invelirea paharelor sau a sticlelor in folie cu bule.
Aici pot fi aplicate mai multe metode de ambalare, in functie de tipul de produs, dar si de bugetul alocat acestor materiale. Cele mai des folosite raman:
Pungile de plastic - sunt varianta cea mai ieftina, utilizata astfel incat interiorul produselor sa nu ia contact cu apa sau praful. Sunt mai indicate pentru produsele care vin in ambalajul propriu sau in cazul articolelor vestimentare;
Plicurile groase din hartie - se aseamana destul de mult cu primele, doar ca exista modele prevazute cu folii de protectie cu bule. SUnt des folosite pentru a trimite produse de tip IT sau GSM;
Cutii din carton simplu, intr-un singur strat - reprezinta o solutie economica de ambalare. In functie de tipul cartonului, produsele vor avea o mai mare siguranta la impact sau umezeala;
Cutii de carton dublu stratificat - sunt o varianta mai scumpa, dar si protectia este mai mare. Sunt des folosite pentru produsele grele (in special in cazul pieselor auto);
Plicurile - sunt mult mai folosite in cazul documentelor, al revistelor sau al produselor de mici dimensiuni, care nu sunt casante.
La interior, ambalajele de protectie la impact sunt reprezentate de:
Hartie cerata - poate umple spatiile goale din interiorul cutiei. Sunt o varianta buna impotriva umezelii;
Folia cu bule - este cea mai raspandita si este, adesea, folosita pentru a proteja produsele fragile (obiecte din sticla sau portelan);
Hartia creponata - asigura o mai mare rezistenta la impact, asigurandu-i si forma coletului.
Tot la interior, acestea sunt folosite pentru a umple spatiile goale dintre produs si cutie. Cele mai folosite sunt:
Hartia maro de ambalaj - este varianta foarte ieftina. Se pune mototolita, previnind, astfel, deplasarea obiectelor din cutie;
Pernute de aer - acestea pot suporta chiar si greutatea unui om. Pe langa faptul ca umple golurile din cutie, asigura si o mai buna protectie la impact a coletului.
Ultimele NOUTATI
Partenerii nostri
INS: venituri medii in crestere - 8.210 lei pe o gospodarie, respectiv 3.274 lei per persoana
Norme SSM - CONDITII pentru conducerea pe drumurile publice a unui stivuitor
Ce activitati pot presta administratorii, in cadrul unui SRL?
Titluri de stat TEZAUR: Se lanseaza o noua editie cu dobanzi neimpozabile de pana la 7%
Radiere SRL fara activitate: obligatii si proceduri legale
Venituri din activitati independente si dividende: tratamentul fiscal din punct de vedere al CASS
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"
Reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana: obligatiile angajatorului
Litigiile de munca si drepturile angajatilor: Cand este timpul sa apelezi la un avocat?
Te-ar putea interesa si