Aceste evolutii favorabile vin in contextul unei scaderi accentuate a vanzarilor imobiliare, mai ales in lunile august si septembrie. Aceasta scadere poate fi pusa pe seama mai multor factori, intre care cursul fluctuant al ROBOR, lipsa fortei de munca, instabilitatea politica si conditiile de creditare impuse de unele banci.
Cu toate astea, un semnal bun in constructii vine si din sectorul de lucrari de intretinere si reparatii curente, care a crescut cu 11% fata de 2017, in timp ce tot in primele sase luni ale anului s-a inregistrat o crestere de 1,5% in cazul lucrarilor de reparatii capitale. Asadar, se poate spune ca, dupa perioada masiva de investitii in imobiliare, a venit vremea consolidarii.
Inca inaintea aparitiei cifrelor INS, omul de afaceri Cezar Rapotan a luat decizia strategica de a dezvolta divizia de magazine MatHaus, din nevoia naturala de a raspunde prompt cerintelor pietei si de a penetra segmentul de retail. Gama de produse MatHaus a fost special conceputa astfel incat sa asigure toate materialele de care clientii au nevoie in proiectele de renovare, reparatii sau constructii.
Asadar, decizia de a investi in conceptul de magazine Mathaus reprezinta o modalitate prin care acesta se aliniaza cu schimbarile si cerintele unei piete cu o valoare estimata la trei miliarde de euro anual. Dupa o experienta de 25 de ani in distributia materialelor de constructii prin compania Arabesque - in prezent cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania - Cezar Rapotan continua sa investeasca in aceasta piata profitabila si sa puna la dispozitia clientilor sai peste 25.000 de produse.
In magazinele MatHaus se gasesc materiale de constructii, finisaje, instalatii sanitare, termice si electrice, gresie, faianta, parchet, scule si unelte de calitate la cele mai bune preturi, oferta fiind completata, bineinteles, de consiliere tehnica pentru produsele si tehnologiile nou aparute, si, nu in ultimul rand, de promptitudine si rapiditate in livrari.
Cezar Rapotan sustine dezvoltarea companiei printr-o strategie de investitie in pregatirea corecta a fortei de vanzari. Aceasta include dezvoltarea de aplicatii si sisteme IT pentru optimizarea operatiunilor. Concomitent, a avut loc si o extindere a flotei de transport, astfel incat sa fie productiva si sa raspunda nevoilor partenerilor de mai bine de 20 de ani dar si a clientilor din retail carora li se adreseaza brandul Mathaus.
Compania detinuta de omul de afaceri galatean are in prezent peste 2700 de angajati in Romania si o retea de 38 centre comerciale si depozite in patru tari: Romania, Ucraina, Bulgaria si Republica Moldova, iar forta logistica este sustinuta de peste 1000 de camioane specializate.
In Romania, magazinele MatHaus pot fi gasite in mai multe orase, printre care Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Craiova, Galati, Piatra-Neamt, Focsani, iar lista integrala poate fi accesata pe site-ul MatHaus.
Ultimele NOUTATI
PEPE inregistreaza o crestere de 15% dupa listare pe Coinbase. In ce directie se indreapta Dogeverse? (P)
Top 5 motive pentru ca proprietarii de afaceri si terase HoReCa sa investeasca in acoperiri cu pergole de inalta calitate
Ce se intampla cu cele 5 milioane de pensii, inainte de Paste: cand intra toti banii pe card
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OBLIGATII de retinere din salariu ce revin angajatorului
Zile LIBERE platite pentru evenimente deosebite - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si