Cifra de afaceri a Rio Bucovina a crescut cu 27% in 2011
cifra de afaceriafaceririo bucovinaapacamelia hoinarescu
Producatorul de apa imbuteliata Rio Bucovina a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de peste 107 milioane de lei, in crestere cu 27% comparativ cu anul precedent. De la lansarea sa pe piata si pana in prezent, compania a avut o evolutie crescatoare an de an, de la o cifra de afaceri de 32 milioane de lei la finalul lui 2006, la peste 100 de milioane de lei anul acesta.
"Chiar daca cifra de afaceri pe care am realizat-o este usor sub estimarile noastre de anul trecut, de 110 milioane de lei, am reusit intr-un context economic dificil si in conditiile unei piete extrem de competitive, sa ne mentinem evolutia ascendenta. Anul trecut a fost marcat de o comunicare foarte agresiva pe TV, dublata de promotii puternice la raft, atat la nivel de trade marketing, cat si catre consumatorul final, dar si de intrarea unor branduri noi pe piata. Pe fondul unei cresteri a costurilor pentru servicii, utilitati si materii prime, datorita numarului mare de promotii, consumatorii au platit in final acelasi pret la raft, ceea ce a condus la o scadere a profitului tuturor jucatorilor din piata", a declarat Camelia Hoinarescu, director de marketing la Rio Bucovina.
Pentru anul 2012, Rio Bucovina estimeaza o cifra de afaceri de 122 milioane de lei si o crestere a cotei de piata de pana la 9,2%.
"Anul acesta se anunta o vara lunga si calda, ceea ce va duce implicit la o crestere a consumului de apa, astfel incat estimam ca piata va avea un avans de 5 pana la 7%, chiar daca estimarile pentru 2012 indicau un progres de doar 3%", a adaugat Hoinarescu.