Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

FlorideLux: Peste 80% din veniturile florariilor online de 1-8 martie provin din sectorul corporate


FlorideLux: Peste 80% din veniturile florariilor online de 1-8 martie provin din sectorul corporate
de la 25 Feb. 2013
FlorideLux: Peste 80% din veniturile florariilor online de 1-8 martie provin din sectorul corporate
Tags: florideluxfloribuchete1 martie8 martiefemei

Grupul FlorideLux.ro, care opereaza magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar si florariile offline FlorideLux, mizeaza pe vanzari de aproximativ 45.000 de euro cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie. Din totalul vanzarilor pe care compania estimeaza sa le inregistreze, 80% vor proveni din sectorul corporate. In opinia FlorideLux.ro, situatia este similiara la nivel de piata.


Managerii vor avea treaba de 1 martie. Vor comanda cele mai frumoase buchete de flori

„Desi zona consumer a crescut foarte mult in ultimii ani, mediul de business din Bucuresti si zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizeaza, in perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe FlorideLux.ro si, in general, pe florariile online”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Totodata, vanzarile realizate de FlorideLux in perioada amintita reprezinta circa 40% din totalul celor din lunile de primavara. Dintre acestea, un procent important vor fi generate de PromoFlowers, un produs nou al florariei online, care a starnit foarte mult interes din partea clientilor.

“PromoFlowers permite livrarea de buchete si aranjamente florale in vaze personalizate 100% cu brandul companiei-client. Este practic o noutate pe piata, care genereaza un impact vizual deosebit pentru respectivul brand”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro (foto).

Acesta a mentionat ca personalizarea produsului se face in maxim 24 de ore din momentul aprobarii layout-ului.

Referitor la preferintele romanilor de 1 si 8 martie, Dosinescu a spus ca acestea se impart in 70% buchete, flori si aranjamente florale si doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precadere flori in aceasta perioada. In plus, acestea incep sa caute florile pe care vor sa le daruiasca cu 7 – 8 zile inainte de fiecare sarbatoare, iar majoritatea alege sa le comande cu o zi sau doua inainte. Colectia FlorideLux.ro dedicata zilelor de 1 si 8 martie din acest an se numeste Blue Spring si contine 39 de produse. Accentul floral este pus pe zambile, narcise, ranunculus, anemone, lalele, frezii si lisianthus, insa, dat fiind faptul ca este primavara, clientii magazinului online aleg si florile specifice sezonului, si anume lalelele, narcisele, ghioceii.

“Aceste flori confera o paleta extraordinara de culori, ce ne-a permis sa ne jucam in aceste aranjamente cu pasteluri si culori tari, iar recipientele pentru colectie sunt aduse special din Belgia si sunt unice in Romania”, a completat CEO-ul FlorideLux.ro.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016