Inca 15 milioane de euro si Baneasa va deveni city airport

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inca 15 milioane de euro si Baneasa va deveni city airport Inca 15 milioane de euro si Baneasa va deveni city airport
de Manager.ro la 17 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
aeroport baneasacity airportmodernizarecladireom de afacereservicii personalizate

O investitie care va depasi 10 - 15 milioane de euro este necesara pentru modernizarea celorlalte trei corpuri de cladire al Aeroportului Baneasa, potrivit AGERPRES.

Valentin Iordache, directorul de Comunicare al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, sustine ca a demarat conceput de City Airport, dupa ce in decembrie 2011 a fost redeschisa Aripa C a terminalului dupa o modernizare de 40 de zile si o investitie de 2,4 milioane de euro.
 
In prezent, la Baneasa se opereaza cu aeronave mici, zoburi tehnice, zboruri-scoala, zboruri private. De aceea "cand vorbim despre un city airport nu ne gandim doar la zboruri private, la zboruri VIP, ci si al zboruri business, la aeronave de dimensiuni mai mari, precum nave Airbus 320".
 
In privinta amenajarii, Iordache sustine ca: 
 
"Aeroportul isi va recapata forma de la inaugurare, pentru ca este un monument istoric, dar la interior lucrarile vor conduce la transformarea lui intr-un city airport, unde nivelul serviciilor va fi superior celui de la Otopeni. De  data aceasta, dimensiunile reduse vor fi utilizate ca un avantaj strategic al acestui aeroport pentru oamenii de afaceri, pentru cei care nu au timp de pierdut in marile aeroporturi. Daca la plecare vorbim despre 15 - 20 de minute din momentul in care ajungi in parcare si pana la momentul decolarii avionului, la aterizare vorbim despre cinci minute din acel moment pana la recuperarea masinii. Vorbim despre servicii dedicate, de la valet-parking si check-in la hotel, pana la spatii de conferinte, business center in cadrul aeroportului. Zonele de asteptare vor fi dotate, de asemenea, cu tot ce este necesar pentru oamenii de afaceri, care prefera sa vina sa se vada eventual in aeroport si sa plece mai departe, unde au treaba. Este vorba despre un set de servicii personalizate, care, evident, sunt platite, dar care sunt solicitate de oamenii de afaceri care nu vor sa piarda timp indelungat strabatand un alt aeroport. Deja distantele de parcurs pe Otopeni sunt suficient de mari ca un om de afaceri sa prefere facilitati mai aproape de oras, cu calitate mai buna si cu timp pierdut mai scurt".
 
Pana atunci, insa, va trebui sa treaca minimum 1 - 2 ani de zile, iar banii pentru investitie sa ajunga la circa 10 - 15 milioane de euro.
 
In privinta tarifelor pentru noile servicii, Iordache sustine ca nu vor fi uriase, ci usor ridicate.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x