Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sindicalistii de la metrou sustin ca multe trenuri sunt greu de condus si pun calatorii in pericol


Sindicalistii de la metrou sustin ca multe trenuri sunt greu de condus si pun calatorii in pericol
de la 20 Mar. 2019
Sindicalistii de la metrou sustin ca multe trenuri sunt greu de condus si pun calatorii in pericol
Tags: metroutrenuritransportpericolegarnituri cafmetrou bucurestimetrou berceniaccident ungaria

Sindicalistii de la metrou sustin ca garniturile CAF, produse de spanioli, sunt imprevizibile si - in multe situatii limita - imposibil de controlat din cauza unui soft. Cu toate acestea, chiar daca o garnitura spaniola a deraiat la depoul Berceni la finele lunii ianuarie, conducerea Metrorex refuza sa scoata din circulatie aceste trenuri subterane.


Uniunea Sindicatul Liber din Metrou (USLM) a chemat astazi presa la Depoul Berceni, unde la finele lunii ianuarie o garnitura de tren care gara la capat de linie a deraiat. Prin aceasta actiune, ULSM a dorit sa atraga atentia asupra faptului ca - desi acele garnituri de tren ar fi periculoase din cauza softului care le controleaza - Metrorex continua sa le foloseasca pentru transportul zilnic a milioane de oameni.
 
Reamintim ca, in ianuarie, mecanicul metroului deraiat a spus ca accidentul s-a produs din cauza ca trenul s-a alimentat intr-o maniera imprevizibila si a accelerat singur.
 
Miercuri, mecanicii adunati la Depoul Berceni au spus ca, dupa deraierea din ianuarie, specialistii CAF au facut teste. Concluzia: in conditii similare cu cele in care s-a produs accidentul, trenurile ar reactiona la fel de periculos.
 
"In conditii similare (cu cele in care s-a produs deraierea - n.red.), trenurile au reactionat la fel (ca in cazul deraierii - n.red.) . Trenul, separat fata de alimentarea cu energie electrica, totusi, s-a alimentat singur, a intrat in viteza si n-a mai putut fi controlat. Bine ca, atunci, in ianuarie, trenul a venit catre depou si n-a iesit pe linia 2. Va puteti da seama ce s-ar fi putut intampla atunci... ", a spus unul dintre mecanici, sugerand faptul ca accidentul s-ar putea repeta.
 
Oamenii sustin ca vagoanele CAF reactioneaza in acest fel din cauza ca au prea multa electronica ineficienta.
 
"Stiti ce vorbeau asa, intre ei (despre softul care controleaza vagoanele - n.red.)? Ca e soft luat din China via Turcia si ca 'de cati bani am dat, de atata am primit'. Pai colegii mei, la capat de linie, mai coborau din cabina - pe care o pazea un bodyguard - ca sa se duca pana la toaleta. Acum nu mai coboara, de frica sa nu se alimenteze trenul singur si sa nu plece pe linie singur", a spus un alt mecanic venit la depoul Berceni.
 
Ion Radoi, presedintele USLM, sustine ca si metrourile vechi produse la Arad sunt mai sigure decat cele straine, cumparate cu bani grei si dotate cu softul care ar crea probleme.
 
"Ce mai putem face cu acest tren? Il mai putem da jos de pe sine? Nu! Si daca-l dam, il ducem la fier vechi! Pentru ce a trebuit sa dam atatia bani altora?
 
Noi inca mergem cu 20% dintre garniturile IVA Arad puse in functiune in 1979 si n-am mai avut astfel de probleme... Pentru ce sa le dam banii altora si tot noi sa avem probleme, dupa aceea?", a declarat presedintele USLM, Ion Radoi.

Citeste si: SIF Oltenia propune un dividend brut de 0,15 lei, Conpet ofera trei randuri de dividende, insumand 7,47 lei

Sursa foto: pexels.com

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016