Twitter a semnat un parteneriat cu Pepsi
twitterpepsiparteneriatcoca-colamuzicaconcerte
Twitter a semnat un parteneriat cu Pepsi, cel mai important de pana acum. Parteneriatul global, denumit Live for Now Music, face parte din strategia de repozitionare globala a brandului Pepsi. Campania va dura 52 de saptamani.
"Aceasta este cea mai importanta initiativa pe care o companie a incheiat-o cu Twitter", a declarat Adam Bain, presedintele Twitter, responsabil cu veniturile globale ale retelei de microblogging. "Este una din cele mai inteligente campanii pe care am promovat-o pe platforma noastra... Pepsi va profita din plin de avantajele oferite de Twitter".
Programul se bazeaza in mare parte pe componenta video - live streaming si continut original. Bain a mai spus ca programul nu presupune ca Twitter sa isi actualizeze tehnic platforma.
Vor fi organizate numeroase concerte in toata America, incepand cu luna iunie. Acestea vor fi anuntate pe Twitter cu 1-2 saptamani inainte si vor fi difuzate live pe platforma prin intermediul contului Pepsi, @Pepsi. Utilizatorii Twitter vor putea alege cantecele pentru concerte. Shiv Singh, seful diviziei digitale globale a PepsiCo Beverages, a spus ca aceste evenimente muzicale vor fi spontane. Singh nu a precizat si numele artistilor care vor canta pentru fanii Pepsi.
Pepsi va colabora cu Twitter pentru a analiza trendurile muzicale in randul utilizatorilor - specialistii vor trece in revista sute de milioane de mesaje. Pepsi intentioneaza sa utilizeze serviciile publicitare ale Twitter - a declarat Singh - care au functionat foarte bine in trecut. Astfel, compania va atrage atentia publicului pentru campania Live for Now Music. "Acest demers are menirea de a reconfirma statutul Pepsi de curator, sponsor, creator, fan si participant al culturii muzicale pop, in primul rand", a mai precizat Singh.
Pepsi nu este singura companie globala care colaboreaza cu o platforma digitala de proportii. Compania rivala Coca-Cola a anuntat in luna aprilie incheierea unui contract cu Spotify. Serviciul de streaming muzical va reprezenta elementul-cheie in cadrul campaniei Coca-Cola Year of Music, care se va desfasura anul viitor.