Vanzarile Adidas ar putea creste, datorita unei spume revolutionare
vanzariadidaspantofiadidasisportspumaboost
Nu ai timp sa te odihnesti, in industria globala producatoare de echipamente sportive de cea mai buna calitate. In timp ce Under Armour se pregateste sa lanseze o noua campanie de publicitate, precum si un magazin de retail in Baltimore, gigantul Adidas lanseaza o tehnologie despre care spune ca va revolutiona industria pantofilor sport, estimata la 15 miliarde dolari.
Tehnologia se numeste BOOST. Aceasta presupune un nou tip de spuma, in locul AVI, un material utilizat la productia a 95% din adidasii pentru alergat.
"Incerci acesti adidasi. Alergi cu ei. N-o sa iti mai cumperi niciodata un alt tip de pantofi sport", a declarat presedintele Adidas America, Patrik Nilsson.
In cutia adidasilor de 150 de dolari, se afla o bila de otel si doua tipuri de spuma: Boost si EVA. In momentul in care eliberezi bila pe ambele suprafete, aceasta sare la o inaltime mai mare, in cazul spumei Boost. Compania Adidas sustine ca Boost isi va mentine proprietatile chiar si dupa cateva luni de alergat.
"Acestia sunt niste adidasi universali", a spus Nilsson. "Va fi mult mai amuzant si sanatos sa alergi cu ei in picioare".
Adidas chiar are nevoie de un succes, precum noua tehnologie Boost, daca tinem cont de faptul ca in SUA, cota sa de piata se situeaza in spatele rivalului Nike (Nike acumuleaza jumatate din veniturile segmentului producator de adidasi pentru alergat).
"In 2014, toti pantofii sport din segmentul de performanta vor beneficia de spuma Boost si apoi ne vom indrepta atentia catre baschet", a spus Nilsson.