Infoturism.ro a incheiat un parteneriat cu Vola.ro
infoturism.rovola.roturismportalcomisioaneproduse
Cel mai mare portal de turism din Romania, Infoturism.ro, anunta parteneriatul cu cea mai importanta agentie de turism online, Vola.ro.
Lunar, cel mai vizitat portal de turism romanesc este accesat de peste 500.000 de vizitatori interesati de planificarea unei vacante, acestia avand acum acces la platforma online de rezervari bilete de avion.
"Parteneriatul nostru cu Vola.ro are la baza dorinta comuna de a oferi pasionatilor de calatorii acces la informatie cat mai utila si servicii de calitate. Suntem bucurosi ca portalul nostru, cel mai vizibil din piata turistica din Romania, ofera acum vizitatorilor acces la serviciile celei mai mari agentii online de turism, Vola.ro", a precizat Doru Marculescu, Director General Infoturism Media SRL.
Colaborarea presupune o integrare a tehnologiei de cautare si rezervare Vola.ro pe site-ul Infoturism.ro, pastrand nealterate elementele portalului de turism. Clientii vor putea astfel efectua rezervari pentru servicii Vola.ro, direct prin intermediul Infoturism.ro, fara costuri suplimentare. In urma parteneriatului, Vola.ro estimeaza o crestere cu 5% a vanzarilor biletelor de avion in urmatoarele doua luni.
"Acest modul este in dezvoltare de cateva luni si consideram ca am ajuns la perfectionarea lui prin integrarea intregii experiente de pana acum. Ne asteptam ca aceasta sa fie prima colaborare ce foloseste noua platforma de afiliere whitelabel si suntem convinsi ca vom incheia parteneriate si cu alte site-uri importante din Romania", a declarat Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro.
Potrivit comunicatului de presa remis de cele doua parti, beneficiile parteneriatului sunt multiple:
- Tracking exact al fiecarui client, pe intreaga durata a contractului;
- Statistici actualizate la secunda pentru toate comenzile din sistem;
- Partenerul poate vedea in timp real statusurile tuturor comenzilor;
- Numar de telefon dedicat in call center unde clientul este intampinat cu un mesaj personalizat;
- Program NON STOP al call center-ului, pentru a deservi nevoia clientului in mod constant;
- Consultanta specializata pentru o mai buna promovare a sistemului;
- Sistem automat de generare si trimitere pe email a statisticilor amanuntite;
- Sistem fara costuri pentru website-ul partener, usor de integrat si flexibil;
- Actualizare si optimizare permanenta a modului de servire a produselor;
- Comisioane atractive.
sursa foto: flickr, mrosal