Cele mai eficiente solutii prin care antreprenorii din e-commerce isi pot imbunatati site-urile sau pot construi, daca sunt la inceput, un magazin de online mai bun. Asta a fost tema
Better e-Commerce.
Invitatii sunt unii dintre cei mai cunoscuti specialisti in e-commerce si dezvoltare online: Andrei Radu (Owner, Link2eCommerce), Marius Ciocan (Owner, FunGift), Madalin Durca ( Marketing Director , Fit Distribution), Liviu Taloi (eCommerce Consultant), Cristian Mezei (Search Marketing Consultant), Daniel Nicolescu (Chief Product Officer, Gecad ePayment), Mihai Dragan (General Manager, MB Dragan), Alexandru Circei (CEO, Copimaj Group) si Emilia Gorgota (CEO, Buyos).
In deschidere,
Andrei Radu si Marius Ciocan au vorbit despre cat de importanta este interfata si modul decisiv in care un site de e-commerce bine dezvoltat face diferenta in relatia cu clientul.
In continuare acestei idei,
Mihai Dragan a propus ipoteza designului ce se muleaza pe afacere si nu invers, intr-o prezentare ce a punctat aspecte precum decidentii unui design bun, functiile designului pentru ecommerce si raportul optim intre acesta: vanzarea (30 %), crearea unei conexiuni emotionale cu brandul (30%) si revanzarea si fidelizarea clientilor (40%).
Despre platforme la cheie si solutii dedicate au vorbit
Daniel Nicolescu,
Alexandru Circei
si Emilia Gorgota. Daniel Nicolescu a vorbit despre componentele esentiale ale unei afaceri online, altfel spus, cele 3 puncte de echilibru ce pot asigura, succesul, sau dimpotriva, esecul acesteia: nivelul business, operational si tehnic, analizand pe rand aspecte precum idea, clientii tinta, competitia, aprovizionarea, livrarea si administrarea garantiilor; construirea magazinului, procesare comenzilor si suportul tehnic.
Solutii complete pentru un magazin online de succes a fost mesajul central al prezentarii sustinute de
Alexandru Circei, ce a reamintit importanta inteconectarii celor 4 componente esentiale in dezvoltarea pe termen lung a unei afaceri e-commerce: design-ul, componenta software, analiza continua a mediului online si marketingul.
Emilia Gorgota a prezentat beneficile unui magazin online in contextul evolutiei
comertului electronic din ultimii an, cat si avantajele oferite de Buyos.ro, o solutie
la cheie dedicata IMM-urilor.
In cea de-a doua parte a seminarului,
Liviu Taloi a analizat cateva din cele mai importante aspecte ale uzabilitatii unui magazin online: amplasarea butoanelor de action si mesajele inscrise pe acestea, creionarea procesului de adaugare in cos, pozitionarea cosului de cumparaturi sau a butonul de search intern etc.
Cum sa dezvolti o campanie eficiente de
AdWords penrtru un magazin online a fost tema abordata de catre
Cristian Mezei, intr-o prezentare ce a dezvaluit avantajele, pasii esentiali, dar si greselile frecvente ale acestui tip de promovare.
Extras din Comunicatul Final
Netcamp, al
www.Evensys.ro, facut public de catre Oana Garagea.
Ultimele NOUTATI
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Partenerii nostri
Ce se intampla daca depasesti 90 zile concediu medical. Drepturi si obligatii
CCC pentru tatal necasatorit - procedura si reglementari cheie
Ce software de gestiune sa alegi pentru restaurant in functie de specificul locatiei
Dividende interimare: Atentie la modificarea cotei de impozit pentru sumele neachitate!
Prescriptia obligatiilor fiscale: Cand se prescrie anul 2019
Te-ar putea interesa si