Piata de vanzari a biletelor se digitalizeaza tot mai mult
my ticketbiletevanzariconcerte
Tot mai multi romani achizitioneaza bilete online, astfel ca piata aceasta a devenit foarte activa. In acest context, companiile autohtone de ticketing au depus un efort continuu de a-si spori volumul vanzarilor.
In acest context, MyTicket.ro detine o cota de piata de 40%, oferind cele mai multe optiuni pentru concertele cu artisti internationali.
Piata de concerte a inregistrat, in ultimii 3 ani si jumatate, o crestere anuala intre 7% si 10% (atat ca numar de bilete vandute, cat si ca valoare medie a acestora), vanzari totale de 10 milioane euro si o diversificare a ofertei culturale.
Daca in 2006, 25% din volumul vanzarilor de bilete pentru diferite evenimente muzicale se realiza exclusiv online, anul acesta, procentul a crescut la 70.
“Estimam ca piata se va consolida si se va mentine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales ca preturile de vanzare ale biletelor s-au situat in jurul unor valorii medii, din cauza situatiei economice in care ne-am confruntat precum si scaderea resurselor financiare ale cumparatorilor. Cu toate acestea, apreciem ca mediul online va depasi chiar 75% din vanzarile de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor, director general MyTicket.ro.
MyTicket.ro a reusit sa se pozitioneze, asadar, drept unul dintre principalii furnizori de bilete pentru cele mai multe concerte cu artisti internationali si festivaluri, notorietatea unor artisti precum Roger Waters, Madonna, Depeche Mode sau Sting aducand cu sine si vanzari record pentru piata din Romania.
Dincolo de varietatea evenimentelor prezente in “catalogul online”, MyTicket.ro garanteaza siguranta datelor cumparatorilor de bilete. Mai mult decat atat, biletele sunt pretiparite pe hartie termica ce contine o textura imposibil de copiat si elemente care elimina posibilitatea fraudarii acestora.
Interfata magazinului online este user-friendly oferind informatii despre alegerea locurilor de pe planul salii (sectorul/zona/categoria de bilet) unde are loc evenimentul si detalii despre desfasurarea acestuia. Biletele pot fi platite prin card bancar, online in rate, ramburs catre firma de curierat care le livreaza la domiciliu sau prin voucher cadou.
De asemenea, MyTicket.ro pune la dispozitie si bilete in reteaua de magazine partenere, cu puncte de vanzare in locatii cheie din Bucuresti si din marile orase ale tarii.
Cu un trafic anual de peste 750.000 de vizitatori unici, echipa MyTicket.ro ofera iubitorilor de concerte, spectacole si evenimente sportive servicii de calitate si va continua extinderea portofoliului prin oferte inedite pentru public.