Cum sa imparti un singur inel Chopard la sute de mii de fani Apple?
apple ringfani appleinel apple
Despre suporterii inraiti ai unor echipe de fotbal se spune ca sunt "ultrasi". Desi nu este echipa de fotbal si nici formatie de muzica rock sau pop, Apple are ultrasii sai care isi manifesta indoctrinarea stand, cu saptamanile, la cozi, ori de cate ori compania americana urmeaza sa vanda un produs nou.
Alti fani ai Apple vor sa imbine tehnologia cu frumosul, cu luxul, desi, uneori, rezultatul este mai apropiate de kitsch decat de frumos si lux...
Sunt binecunoscute zecile de personalizari cu diferite pietre pretioase sau numai cu cristale sintetice, ale telefoanelor si tabletelor.
Acum, amatorii de chestii sclipitoare, care sunt si admiratori ai produselor Apple, sunt tentati cu un unicat.
Chopard, renumitul creator elvetian de ceasuri si bijuterii, a lansat un produs numit Apple Ring.
Inelul face parte din colectia Red Carpet 2012, creata special pentru a sarbatori a 65-a editie a Festivalului de Film de la Cannes.
Inelul este facut din aur alb, cantareste 56,45 de grame si este decorat cu 773 de pietre numite savorite (granat cunoscut pentru verdele desavarsit) de 55,47 de carate si cu un diamant rar maro de 1,704 de carate.
Crearea Chopard Apple Ring a necesitat circa 250 de ore de munca manuala mai mult decat migaloasa. Nu se stie inca pretul inelului, dar la o eventuala coada pentru el, se pot aseza numai milionarii si miliardarii in euro sau dolari.