5 mituri despre influenta si afaceri

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 mituri despre influenta si afaceri 5 mituri despre influenta si afaceri
de Manager.ro la 19 Iun. 2012
Urmareste-ne pe Google News
mituriinfluentaafacericompaniiantreprenoriantreprenoriat

Mergeti intr-o comunitate de antreprenori si demarati o discutie despre influenta. Observati cum se incinge atmosfera. Iata cinci mituri despre influenta si afaceri. Sau afaceri si influenta.

Mitul numarul 1. Companiile nu pot trata oamenii in mod diferit. Nu este corect. Companiile trateaza dintotdeauna oamenii in mod diferit. Operatorii aerieni au programe de fidelizare pentru cei care zboara des. Magazinele ofera reduceri celor mai buni clienti. Aceste lucruri chiar au o semnificatie, deoarece afacerile se refera la profit. Cineva care contribuie mai mult la profitul unei companii va fi rasfatat cum se cuvine.

Mitul numarul 2. In conditiile in care companiile se ingrijesc doar de profit, ar trebui sa supravegheze comportamentul de shopping al consumatorilor. Daca o persoana iroseste 500 de dolari intr-un magazin si alta doar 50 de dolari, dar aduce alti 20 de prieteni, cine merita mai multa consideratie din partea companiei? Nu este o intrebare capcana, ci doar un punct de referinta. Vorbim despre capacitatea clientului de a aduce alti clienti, care sa isi cheltuiasca banii intocmai.

Mitul numarul 3. Este imposibil de depistat cine este persoana influenta intr-o schema, asa ca nu are sens sa iti bati capul cu asta. Este greu sa descoperi omul cheie. Nu exista un aparat de masura in acest sens. Uneori, un personaj cu o istorie sociala saraca iti va spune o poveste despre o companie care te va lasa cu gura cascata. Asemenea oamenii devin "virali". Cand detii o companie, trebuie sa ai o imagine pozitiva, cu precadere in fata celor cu multi, foarte multi prieteni (fie ca vorbim de mediul fizic sau online).


Mitul numarul 4. Asadar, ii tratam prost pe oamenii fara prieteni, mai putin influenti? Nici vorba! Trebuie sa asiguri conditii similare pentru toti clientii. Trebuie sa ai grija de ei. Nu are sens sa ii defavorizezi pe clientii obisnuiti.

Mitul numarul 5. Marketingul presupune mituirea persoanelor influente. Liderii de grup sunt inteligenti. Au devenit persoanele influente, lideri de opinie, deoarece pot face diferenta dintre realitate si minciuna. In consecinta, trebuie sa ii ajuti, sa ii asculti, sa ii sustii. Nu ajunge sa ii trimiti o revista gratuita, ci trebuie sa ii generezi un anumit plus de valoare.

Antreprenorii sunt "bantuiti" de asemenea mituri? Cu siguranta. Avem tendinta de a masura totul. Influenta va reprezenta mereu un indicator atunci cand vom dori sa ne analizam utilizatorii si clientii. (via yec)

Ultimele NOUTATI

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x