Dacia pregateste o noua generatie pentru Sandero. Cu ce noutati vin noile modele

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dacia pregateste o noua generatie pentru Sandero. Cu ce noutati vin noile modele
Dacia pregateste o noua generatie pentru Sandero. Cu ce noutati vin noile modele
de Adrian Somai la 21 Iul. 2018
Urmareste-ne pe Google News
daciasanderonoua generatieloganrenault

La sapte ani de la prezentarea ultimelor modele, Dacia Sandero se pregateste sa lanseze o noua generatie. Intre timp, Sandero a ajuns deja la cea de-a doua generatie, insa constructorul de la Mioveni considera ca a venit timpul pentru un upgrade major. Cei de la Dacia isi doresc astfel sa aduca o serie de imbunatatiri unuia dintre cele mai apreciate modele din gama sa. Asadar, ne asteptam la un interior ceva mai nou, la tehnologii moderne si la un nivel de siguranta mai ridicat. Cel mai probabil, modelele noii generatii vor fi prezentate pe parcursul anului 2019.

Prima generatie Sandero si-a facut debutul in 2007

 
Prima apartie a lui Sandero in public a fost consemnata in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din 2007. Mai apoi, a devenit primul model al celor de la Renault care a fost comercializat in afara Europei. Desi putini sunt cei care stiu acest lucru, Dacia Sandero a fost construita pentru prima data in Brazilia, la uzina constructorului francez din Curitiba. Astfel, Sandero a fost comercializat pentru prima data pe piata sud-americana, abia mai apoi ajungand si pe Batranul Continent sub emblema Dacia. 
 
Cateva luni mai tarziu, in primavara lui 2008, Dacia Sandero si-a facut debutul si in cadrul Salonului Auto de la Geneva, cel mai important eveniment auto anual al acelei perioade. In cele din urma, Sandero a fost prezentat si pe piata romaneasca abia la inceputul verii aceluiasi an. La acea vreme, Sandero devenea cel de-al cincilea model care avea la baza platforma Logan. La lansare, preturile modelelor Dacia Sandero plecau de la 7.800 de euro si ajungeau pana la 10.900 de euro, cu toate taxele incluse. 
 
La momentul lansarii, cei de la Dacia ne ofereau Sandero cu doua versiuni de echipare pe benzina: una de 1.4 litri si 75 de cai putere, respectiv una de 1.6 litri si 90 de cai putere. Ulterior, a aparut si o unitate de motorizare diesel, de 1.5 litri, capabila sa livreze fie 70, fie 85 de cai putere. 
 
Au mai trecut anii, iar in 2012 cei de la Dacia aduc cea de-a doua generatie Sandero la Salonul Auto de la Paris. Incepand cu prima zi a lunii octombrie, Sandero putea fi achizitionat si in tara noastra. Noile modele s-au bucurat de o intreaga serie de aprecieri pozitive atat din partea pasionatilor auto, cat si din partea specialistilor. Spre exemplu, revista britanica "What Car?" a premiat Sandero in categoria celor mai bune masini mici sub 12.000 de lire. Aceeasi revista a premiat Sandero atat in anul 2014, cat si in 2015. 
 
Chiar daca acum vorbim despre o a treia generatie, este important sa analizam drumul pe care l-a avut Sandero pana la acest moment. Fiind unul dintre cele mai de succes modele cu care se pot lauda cei de la Dacia, Sandero este prezent la ora actuala atat in Europa, cat si in America sau Africa de Sud. Si, asa cum i se intampla oricarui model de pe piata, la un moment dat vine un moment al schimbarii. 
 
Cerintele oamenilor in lumea auto se schimba de la o zi la alta, tehnologiile evolueaza extrem de rapid in ziua de astazi, iar asta ii face pe constructori sa fie permanent intr-un proces de imbunatatire a modelelor din portofoliu. Daca se doreste ca modelul sa faca fata in continuare solicitarilor venite dinspre clienti, producatorii auto trebuie sa fie mereu gata pentru a face schimbarile necesare. 
 
Reprezentantii producatorului de la Mioveni iau in calcul niste schimbari substantiale pentru Sandero, ceea ce insemna ca posibilitatea unui nou facelift nu ar fi fost cea mai avantajoasa. Acum, decizia a fost luata deja pentru o noua generatie, spre bucuria tuturor pasionatilor auto! Si nu ne mai despart decat cateva luni pana vom putea vedea la treaba modelele celei de-a treia generatii Dacia Sandero. Pana atunci insa, haideti sa vedem impreuna ce surprize ne pregatesc cei de la Dacia.

Inca nu sunt facute publice prea multe detalii, insa este important ca avem informatii cu privire la cateva aspecte importante. 

Citeste si: Au fost inventate acum 5.000 de ani. Le folosim si acum, zi se zi
 

Noua generatie Sandero va fi construita pe o noua platforma

 
Cel mai important punct despre care putem vorbi in legatura cu aceasta noua generatie Sandero face referite la platforma pe care va fi construita. In primul rand, stim deja ca actuala platforma tehnica va fi eliminata in viitorul apropiat. Aceasta informatie a fost deja confirmata oficial de Bruno Ancelin, directorul programului de produse din cadrul Renault. 
 
Din informatiile preluate de la alte publicatii de specialitate, va putem spune ca noua generatie Sandero va fi construita avand la baza o platforma inrudita cu cea a modelelor Clio. Insa, si Clio va primi o noua generatie pe parcursul anului urmator. Asadar, inca nu se stie exact care platforma va fi folosita de cei de la Dacia pentru noua generatie Sandero. In orice caz, stim deja ca aceeasi platforma va fi utilizata si in cazul noii generatii Logan. Nu in ultimul rand, si Sandero Stepway va folosi, bineinteles, aceeasi platforma tehnica. 
 
Probabil va intrebati de ce este atat de importanta aceasta noua platforma despre care vorbim. Raspunsul este destul de simplu, platforma tehnica permitand de exemplu ca unele tehnologii de ultima generatie sa fie integrate la nivelul masinii. De asemenea, o platforma tehnica buna aduce cu sine si un nivel de siguranta ridicat al masinii. Iar acest nivel de siguranta ridica inca o problema destul de mare pentru Sandero, acest model nereusind sa obtina toate cele cinci puncte in urma testelor de siguranta efectuate de cei de la EuroNCAP. 
 

Sandero, de la hatchback la SUV compact? 

 
Conform previziunilor publicatiilor de specialitate, nu numai platforma tehnica va fi schimbata la noua generatie Sandero. Se pare ca cei de la Dacia vor sa faca tranzitia spre un crossover compact sau chiar catre un SUV compact. Cererea pentru acest segment pare ca nu se mai opreste, fiind in continua crestere de ceva ani buni. Aceasta transformare se poate dovedi a reprezenta o reteta de succes pentru noua generatie Dacia Sandero. 
 
Nu in ultimul rand, se crede ca cei de la Dacia vor umbla destul de mult si la capitolul design. Drept urmare, cel mai probabil, vom vedea o noua generatie cu o infatisare total diferita fata de ceea ce eram obisnuiti pana acum. 
 

Vanzari bune pentru Sandero la nivel european

 
Nu glumim deloc atunci cand spunem ca Dacia Sandero este una dintre cele mai bine vandute modele din Europa, cifrele dovedind acest lucru. Nu de putine ori am auzit anul trecut, de exemplu, ca Sandero a fost in top 5 masini vandute in tari precum Franta, Germania sau Italia. 
 
La nivel general, pe intreg anul 2017, Dacia Sandero a fost vandut in intreaga Europa in nu mai putin de 215.977 de exemplare. Daca este sa facem o comparatie cu cifra obtinua in anul 2016, vom observa ca exista chiar si o crestere a cererii pentru Sandero, de mai bine de 14 procente. Cu aceasta cifra obtinuta la finele lui 2017, Sandero a ocupat locul 13 in topul celor mai bine vandute masini de pe Batranul Continent. 
 
In cazul in care cei de la Dacia vor aplica in continuare aceeasi reteta a preturilor mici, cererea pentru Sandero va creste cel mai probabil odata cu prezentarea celei de-a doua generatii. In afara granitelor, modelele Dacia sunt cunoscute ca fiind "ieftine si bune", un mix care nu are cum sa nu atraga un numar mare de clienti. 
 

Dacia, cel mai puternic brand din Romania 

 
Nu cu mult timp in urma a fost facut public si topul celor mai importante 50 de branduri romanesti in anul 2017. Cum era de asteptat de altfel, Dacia a fost desemnat cel mai important brand din Romania, avand o valoare stabilita la 1.243 miliarde de euro.

Si in anul 2016 tot pe locul 1 s-a clasat, cresterea de acum fiind de 2 procente. Clasamentul este condus detasat de producatorul auto Dacia, locul secund ocupat de magazinul de comert electronic eMag fiind la mare distanta. 

Citeste si: Femeile sunt platite cu 10% mai putin fata de barbati, pentru acelasi job
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Poate un salariat sa schimbe in instanta rezultatul evaluarii facute de angajator?
Companii

Poate un salariat sa schimbe in instanta rezultatul evaluarii facute de angajator?

today02 Dec. 2024
Doi giganti mondiali fac angajari masive in Romania, pe salarii mari!
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Doi giganti mondiali fac angajari masive in Romania, pe salarii mari!

today02 Dec. 2024
Manager de succes in Era Digitala - 7 instrumente utile care-ti usureaza munca
Companii

Manager de succes in Era Digitala - 7 instrumente utile care-ti usureaza munca

today02 Dec. 2024
Mai putini someri in Romania: tinerii raman cei mai afectati
Ultimele stiri economice

Mai putini someri in Romania: tinerii raman cei mai afectati

today02 Dec. 2024
In mod surprinzator, dobanzile la banci scad. Bucurie mare, dar nu pentru creditele noi!
Financiar-Bancar

In mod surprinzator, dobanzile la banci scad. Bucurie mare, dar nu pentru creditele noi!

today02 Dec. 2024
Venituri pasive explicate: Cum sa faci bani fara sa muncesti non-stop?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Venituri pasive explicate: Cum sa faci bani fara sa muncesti non-stop?

today01 Dec. 2024
Profesia care-ti asigura in Romania o pensie medie de 25.000 de lei pe luna
Ultimele stiri economice

Profesia care-ti asigura in Romania o pensie medie de 25.000 de lei pe luna

today01 Dec. 2024
Scade numarul pensionarilor de la o luna la alta. Cei ce raman in viata traiesc cu o pensie medie de 2.700 de lei lunar
Economie

Scade numarul pensionarilor de la o luna la alta. Cei ce raman in viata traiesc cu o pensie medie de 2.700 de lei lunar

today01 Dec. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Manager de succes in Era Digitala - 7 instrumente utile care-ti usureaza munca
Companii

Manager de succes in Era Digitala - 7 instrumente utile care-ti usureaza munca

today02 Dec. 2024
Mai putini someri in Romania: tinerii raman cei mai afectati
Ultimele stiri economice

Mai putini someri in Romania: tinerii raman cei mai afectati

today02 Dec. 2024
In mod surprinzator, dobanzile la banci scad. Bucurie mare, dar nu pentru creditele noi!
Financiar-Bancar

In mod surprinzator, dobanzile la banci scad. Bucurie mare, dar nu pentru creditele noi!

today02 Dec. 2024
Venituri pasive explicate: Cum sa faci bani fara sa muncesti non-stop?
Banii tai - sectiune de educatie...

Venituri pasive explicate: Cum sa faci bani fara sa muncesti non-stop?

today01 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x