FC Petrolul Ploiesti isi intareste echipa cu Opel
opelfc petrolul ploiesticompaniiautoturismeinvestitiidan capra
Ploiesti. Opel Romania si F.C. Petrolul Ploiesti anunta debutul unui parteneriat de imagine ce va acoperi urmatoarele momente semnificative din competitiile sportive in care clubul activeaza. Perioada de transferuri din iarna a adus Petrolul atat mutarea sezonului, prin revenirea lui Adrian Mutu in campionatul intern, dar si o alta colaborare de valoare: Opel este partener principal. Intelegerea presupune inscriptionarea echipamentului cu sigla producatorului german, "fulgerul" fiind prezent ca logo principal. in acelasi timp, actiuni de marketing si comunicare sunt planificate pe tot parcursul parteneriatului.
Cantonamentul de iarna desfasurat in Antalya in perioada ianuarie – februarie va pregati echipa pentru revenirea in campionat si continuarea luptei, atat pentru pentru titlu, cat si pentru Cupa Romaniei.
Ca si in cazul altor cluburi europene de fotbal pe care le sustine, Opel devine coechipier al Petrolul ca urmare a identificarii de valori comune, pentru a puncta nivelul de performanta ce caracterizeaza ambele organizatii, fiecare in domeniul sau de actiune.
„Atat Opel, cat si Petrolul Ploiesti reprezinta exemple de profesionalism si determinare, dar si dovezi ale capacitatii de a trece peste obstacole si a reveni in forta,” explica una dintre motivatiile parteneriatului Cristian Milea, Opel Romania Country Director.
Presedintele Consiliului de Administratie al F.C. Petrolul Ploiesti, Dan Capra, considera ca „Petrolul si-a conturat imaginea unui club atipic fotbalului romanesc, de la comportamentul oficialilor, neimplicati in niciun scandal, pana la cel al echipei, tabloul fiind completat de atmosfera incredibila creata la meciuri de propriii suporteri.”
Clubul sportiv a fost infiintat in 1924 si cunoaste cea mai buna perioada din istoria recenta, la acest moment fiind plasat pe locul doi in Liga I, dupa 19 etape disputate in campionat. Mai mult, detinatoare a trofelului, echipa s-a calificat in semifinalele Cupei Romaniei si se poate baza pe un lot solid si determinat in lupta pentru ambele obiective, cu sanse reale de reusita.
Fondata in urma cu peste 150 de ani, compania Opel este al treilea producator european de autoturisme. Anul 2013 a fost unul performant atat in Romania, cat si pe restul continentului, brandul crescandu-si cota de piata comparativ cu situatia anului anterior si pe piata locala, si la nivel european. Succesul se datoreaza si faptului ca General Motors are in curs un plan ce presupune investitii de 4 miliarde de dolari in dezvoltarea portofoliului de produse Opel, esential pentru prezenta europeana a concernului american.