Renault si-a facut platforma de vanzari online
masini onlinevanzari masini onlinerenault romania online
Renault a lansat o platforma de vanzari online, solutie practica si rapida care le ofera clientilor optiunea de a gestiona online tot procesul de achizitie a unei masini.
Clientii pot consulta ofertele disponibile pe site cu ajutorul mai multor filtre de selectie (model, pret, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrica), astfel incat sa poata face alegerea cea mai potrivita cu nevoile lor.
Ulterior, clientii pot rezerva autoturismul disponibil in platforma, achitand o taxa de 500 de euro, cu TVA inclusa.
Plata se efectueaza cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plati.
Taxa de rezervare se transforma in avans, in momentul confirmarii efectuarii comenzii. Din momentul rezervarii, clientii au la dispozitie 15 zile pentru a finaliza achizitia in showroom-ul ales.
In fiecare luna, clientii vor avea la dispozitie o noua lista de vehicule aflate in promotie.
"In mod evident, noile tendinte digitale influenteaza si domeniul auto, iar asteptarile clientilor sunt in permanenta schimbare.
Digitalizarea procesului de vanzare ne va permite sa aflam mai multe despre nevoile clientilor si vom putea dezvolta oferte personalizate, mizand pe o experienta de achizitie intuitiva si rapida", a declarat Daniel Filip, director marketing Renault Commercial Roumanie.