Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - progresul este fantastic!


TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - progresul este fantastic!
de Florin Amariei la 14 Feb. 2020 Exclusiv
TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - progresul este fantastic!
Tags: bmw m135i xdrivebmwbmw romaniatest driveautomasini

Cand a venit confirmarea de la BMW Romania pentru acest test drive, eu eram in culmea fericirii. Trebuie sa ma credeti cand va spun ca am o uriasa satisfactie profesionala, atunci cand stiu ca pot sa va spun mult mai multe lucruri despre un anumit model. Ma bucura sansa aceasta de a expune tot ce stiu despre aceasta masina si, mai ales, faptul ca am un set de informatii complete despre folosirea acestui automobil in viata de zi cu zi. Sunt entuziasmat! Vreau sa va povestesc despre aceasta masina. Vreau sa spun totul!


TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - progresul este fantastic!

 
Printr-o aliniere impecabila a Universului in favoarea mea si cu mult noroc automotive, noul Seria 1 in forma sa cea mai puternica din prezent a ajuns in mainile mele. Acest lucru se intampla la fix un an dupa ce am testat predecesorul F20. Am avut, asadar, oportunitatea de a observa in detaliu modul in care BMW si-a redefinit modelul entry-level.
 
Cand a venit confirmarea de la BMW Romania pentru acest test drive, eu eram in culmea fericirii. Trebuie sa ma credeti cand va spun ca am o uriasa satisfactie profesionala, atunci cand stiu ca pot sa va spun mult mai multe lucruri despre un anumit model. Ma bucura sansa aceasta de a expune tot ce stiu despre aceasta masina si, mai ales, faptul ca am un set de informatii complete despre folosirea acestui automobil in viata de zi cu zi.
 
Sunt entuziasmat! Vreau sa va povestesc despre aceasta masina. Vreau sa spun totul! M135i xDrive (F40) a stat cu mine pentru o perioada destul de lunga de timp (aproape 20 de zile) astfel ca am avut oportunitatea de a-l descoperi in detaliu, de a-l intelege si, si cel mai important, de a ma distra cu o masina a carei menire pare a fi sa iti puna lumea la picioare. Mai jos veti regasi o sumedenie de relatari cu privire la utilizarea lui M135i xDrive in diferite scenarii. Si cu bune, si cu rele! Avantajul unui test indelungat cu un autovehicul este evident, dar eu tot va spun (inca o data) ca am reusit sa colectez toate datele pe care eu le consider necesare pentru a va informa corespunzator despre aceasta masina. Sper sa reusesc sa va raspund la orice curiozitate aveti despre noul F40 in forma sa cea mai puternica. Eu intentionez sa nu las nimic nespus.
 
In plus, am si aceasta ocazie geniala de a observa progresul realizat de bavarezi cu acest vehicul, intrucat in aceeasi perioada a anului trecut am hoinarit prin tara cu fosta generatie de Seria 1, F20. E important sa ii luam predecesorul in calcul pentru ca BMW a vandut peste 1,1 milioane de modele de-a lungul a opt ani. Va reusi F40 sa depaseasca aceasta performanta? Ne ramane de vazut.
 
Totusi, trebuie s-o spun de la bun inceput: eu nu am fost un fan al acestor masini de dimensiuni mici si in aceasta forma de "hot hatch". Sedan, Cabrio sau SUV sunt alegerile pe care le-as face oricand pentru mine. Asta nu inseamna ca nu pot aprecia un constructor auto cand face ceva bun pentru alte preferinte. Lucrul acesta conteaza cu atat mai mult cu cat BMW ridica destul de mult stacheta cu noul Seria 1 si face din aceasta masina un competitor neinfricat. Are aproape tot.

 
Pastrand aceasta ultima afirmatie in minte, va invit sa pornim intr-o efectiva disecare a lui M135i xDrive (F40)! Sunt peste 1800 de km fascinanti de povestit!
 

TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - de neratat

 
Din start, stiu ca ar trebui sa discutam putin mai mult la capitolul infatisare. Noua haina imbracata de Seria 1 (F40) este una care a starnit numeroase discutii. Multi se declara fani infocati ai designului folosit pentru spatele masinii, insa unii spun ca fata l-ar dezavantaja pe M135i. Altii sunt convinsi ca e produsul perfect. Migrarea BMW catre o infatisare mai curajoasa a fost o dovada de incredere in propria capacitate de reinventare. Este clar ca orice schimbare ambitioasa va crea nemultumiri, insa pariul pe care vrei sa-l castigi in aceasta situatie este cu potentialii viitori clienti. Poate iti vei supara fanii temporar, insa exista sansa sa vinzi mai mult! Cu toate astea, ramane de vazut ce succes vor avea bavarezii cu acest automobil. Potential exista!
 
Fata noului Seria 1 (F40) este in mod clar schimbata si recunosc ca nu ma numar printre cei care apreciaza o grila mai mare. In plus, mi-ar fi placut ca tema sa continue si cei doi "rinichi" sa fie separati in continuare ca la fosta generatie. Este o chestiune de gust si nu putem insista prea mult la acest capitol, intrucat fiecare decide ce-i place si, mai important, cat va plati pentru preferinta sa.
 
Trebuie, totusi, sa recunosc ca noua grila complimenteaza exterioul lui M135i. Il face mult mai usor de recunoscut si ceilalti participanti la trafic vor sti imediat ce se afla in spatele lor pana la prima oportunitate de a depasi legal si in siguranta. Forma noua a grilei transforma M135i si-l ajuta sa fie diferit fata de competitie, oferindu-i acel strop necesar de originalitate intr-o lume tot mai uniformizata.

 
Cu toate astea, eu va marturisesc ca n-am fost deloc incantat de modul in care arata aceasta masina in momentul in care am vazut-o la lansarea internationala. Am urmarit evenimentul live si chiar eram contrariat cu privire la decizia bavarezilor de a face din Seria 1 o figura mult mai prietenoasa. Parca mi-a lipsit momentul acela in care pur si simplu imi dau seama instant ca o masina apartine acestui brand. Aveam senzatia ca excesul nu mai e, nu mai poate fi experimentat. Apoi a urmat avalansa: tractiune fata, minus doi cilindri pentru motorizarea de top, limitator pentru turatii... Dintr-un eveniment de anvergura, eu ramasesem cu ideea ca BMW vrea sa ingroape Seria 1. Ei bine... Cateodata e bine sa-ti amani impresiile obtinute superficial.
 
M135i arata foarte, foarte bine in realitate! Nici nu trebuie sa ma credeti pe cuvant. Puteti merge la cel mai apropiat showroom sau chiar sa urmariti videoclipul pe care l-am realizat la lansarea nationala a acestui model. Eu atunci m-am convins partial ca Seria 1 va impresiona foarte usor. Nimic, insa, nu se compara cu un test facut ca la carte.
 
Masina pare a fi sculptata de cineva care e obsedat in a-ti reda lucruri pe care sa le tot descoperi in timp si sa nu te plictisesti niciodata de achizitia ta. Spre exemplu, bara fata are atatea elemente interesante incat nu le poti asimila pe toate din prima. Tot felul de unghiuri si decupari care ii confera lui M135i un set de trasaturi fizice puternice. Il ajuta sa aiba propria identitate in acest segment, iar acest lucru este definitoriu pentru orice model BMW. Daca poarta sigla alb-albastra, masina trebuie sa fie usor de identificat chiar si de cei care n-au nicio legatura cu domeniul auto.

 
Designul luminilor este clar pe gustul meu si ma bucura sa vad aceasta schimbare de paradigma la Seria 1. Fata de fosta generatie, avem un look mult mai agresiv care-ti transmite ca masina e pregatita sa mearga chiar si pe cele mai intunecate drumuri ale Romaniei. Din orice unghi o privesti, fata lui M135i e una de care te vei desparti cu greu. In anumite ipostaze eu am asociat forma farurilor cu ochii unui vultur serpar. Sunt fara indoiala atragatoare si impunatoare! Inspira putere. In plus, confera acea doza necesara de dinamism potrivita unui astfel de automobil.
 
Surprinzator, masina pare a-si schimba atitudinea fata de privitor in functie de unghiul din care te uiti la ea. E remarcabila aceasta fluiditate. In functie de pozitia ta in spatiu, vei remarca ca noul Seria 1 va putea fi "citit" in mai multe feluri.
 
Trecand in lateral, regasim rapid Hofmeister kink. Primim, asadar, o reconfirmare a faptului ca acest automobil este un membru de baza al familiei BMW si, evident, nu isi permite sa dezamageasca. La urma urmei, din testul efectuat cu 330i retinem ca BMW ne-a spus un lucru important si definitoriu pentru brandul lor: "succesul nu se mosteneste, ci se castiga".
 
Pastrand un moment de respiro, acum observam mult mai usor ca noul Seria 1 este o masina gandita sa arate bine, dar sa fie si practica. Un hot hatch in 5 usi care nu doar ca iti confera o viata mai usoara in mediul urban sufocant, dar iti accentueaza si personalitatea. Acest autoturism comunica pentru tine cu oamenii. Le spune imediat cine ai putea fi si ce ai putea sa iti doresti. Linii suple, neintrerupte, incoronate de fine decupaje in panouri releva o prezenta de neratat a acestei masini.

 
O s-o spun fara sa ma abtin: sunt ferm convins ca BMW nu putea sa faca un posterior mai frumos pentru aceasta masina. Consider ca in varianta testata arata perfect. Poate eu as fi ales alta culoare pentru M135i, insa cele mai multe poze din telefonul meu sunt cu spatele acestei masini. Ai putina agresivitate combinata cu eleganta, dinamism, LED, unghiuri, guri de evacuare duble, mini-aripa care intareste capacitatea sportiva a masinii, solduri generoase si parca-ti comunica un vibe nefiresc de adrenalina.

 
Pana si jantele mi s-au parut a fi in completa armonie cu masina. Nu mi se intampla foarte des sa fiu atent la "incaltarile" masinii, insa in acest caz chiar am fost impresionat de cat de placut sunt imbinate toate aceste elemente intre ele pentru a reda tabloul ideal de sportivitate in aceasta forma.
 
Noul model entry-level al BMW contine o schimbare importanta de forma. E complet diferit fata de fosta generatie si aici observam munca depusa de responsabilii pentru aceasta masina. E usor sa-ti dai seama ca aceasta masina a fost dorita, a fost un model pentru care compania bavareza si-a unit eforturile in ideea de a oferi ce au mai bun, de a fi cei mai buni din clasa. Acum avem o forma adaptata prezentului, tehnologii noi, aerodinamica imbunatatita, sisteme de siguranta care contribuie la o calatorie in siguranta si multiple optiuni de personalizare care pot sa individualizeze masina pe gustul fiecarui client.

 
E evident acum ca M135i are toate caracteristicile exterioare necesare pentru a purta cu mandrie sigla BMW si asta nu inseamna decat un singur lucru: fie ca iti place, fie ca nu noul Seria 1 arata bine, este usor de identificat si atrage suficienta atentie.
 
Sa vedem cum e inauntru!
 

TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - avem (aproape) de toate!

 
Da, a venit momentul sa pasim in habitaclul noului Seria 1. Avem cateva lucruri importante de trecut in revista la acest capitol.
 
Din clipa in care am deschis portiera, am observat un lucru: noul model este cu ani-lumina in fata predecesorului in materie de design interior. Lucru care e normal de altfel si e o situatie la care ma asteptam, avand in vedere experienta avuta cu M850i Cabriolet . Chiar si asa, am fost surprins sa vad cat de mult s-a investit in acest habitaclu. BMW chiar a incercat sa-l faca cat mai atragator si util, insa n-a uitat cat de mult conteaza ergonomia. Sa fim sinceri, cine n-apreciaza spatii de depozitare gandite bine si suficiente optiuni de ajustare pentru a-ti ridica gradul de confort cat mai sus?
 
Nu mi-a trebuit mult pentru a-mi dori imediat sa ma asez in spatele volanului. Zis si facut, deja-s acolo. De-abia dupa ce m-am facut confortabil (am ajustat scaunul, volanul si oglinzile), am fost trimis brusc cu gandul la fosta generatie. Scaunele pareau a fi facute din aproape acelasi material cu cele de pe F20 pe care l-am testat acum un an in urma. Aveau aproximativ si aceeasi schema de culori. Nostalgie instanta!

 
De data aceasta, insa, avem scaune sport (optionale) pentru cei din fata. Acestea mi-au asigurat un sprijin neasteptat de bun si m-au mentinut atat pe mine, cat si pe pasagerul din dreapta intr-un confort neasteptat. Credeam ca vor fi destul de suparatoare la drum lung, dar s-au dovedit a fi imbinarea ideala dintre o imbratisare hotarata si o atingere delicata. In plus, amandoi am avut suficient spatiu la picioare pentru a ne aseza fix asa cum am dorit.
 

Mi-am pus centura si am pus mainile pe volan. Deja-s obisnuit cu el, dar subliniez inca o data ca volanul M-Sport este o alegere ideala pentru orice model BMW: este suficient de gros pentru a-ti da incredere in propria capacitate de a conduce in siguranta, materialele sunt placute la atingere si forma este aproape perfecta pentru o manevrare fara stres.
 
Acum... Ceva parea nelalocul lui. Mi-a luat putin sa-mi dau seama, dar am identificat rapid "problema": displayul principal sau bordul, asa cum ii spunem cu totii, e mai mic ca cel din noul Seria 3 si am fost surprins de acest lucru. Chiar si asa, pentru un client diferenta s-ar putea sa fie insesizabila. Acesta va fi oricum folosit destul de rar, avand in vedere ca avem la dispozitie un Head Up Display care iti ofera o multitudine de informatii.
 
In dreapta bordului regasim noul iDrive 7 care, cred eu, este cel mai bun sistem de infotainment disponibil in acest moment pe piata. Il poti personaliza dupa propriul plac, iti afiseaza informatii reale din trafic prin RTTI eliminand nevoia de Waze/GMaps, are o rezolutie extraordinar de buna si poate fi folosit atat tactil, prin voce, cat si prin gesturi sau folosind roata. Si, credeti-ma, 10,3 inchi sunt suficienti! Din pacate, Apple CarPlay costa in continuare si Android Auto nu e disponibil deloc.
 
Sub acest display veti regasi butoanele (da, butoane!) pentru aerul conditionat, scaunele incalzite si degivrare. Apreciez existenta optiunii MAX A/C, intrucat iarna este destul de apriga in nordul tarii. Folosind-o am reusit sa imi asigur rapid vizibilitatea necesara pentru a rula in siguranta.
 
Mai jos avem clasicul sistem de control al sistemului audio, dar daca vei alege si Gesture Control in momentul in care configurezi modelul tau, nu te vei atinge prea des de aceste butoane. E mult mai simplu (si intrigant pentru privitori) sa-ti misti mana prin aer pentru a da mai tare sau mai incet. Dar daca decizi totusi sa ai un feedback pentru orice optiune, e important sa stii ca tot ceea ce atingi se va resimti ca fiind de calitate. Aceasta trasatura este valabila pentru aproximativ 90% din habitaclu, plasticul de calitate indoielnica fiind prezent fix in acele locuri unde tu nu vei umbla prea des cu mainile. E un avantaj clar pe care noul Seria 1 il are fata de competitie.
 

 
Actualizarea completa a interiorului ne aduce si noul schimbator care e mult mai discret si placut fata de fosta generatie a lui Seria 1. In stanga acestuia gasim mai multe optiuni de schimbare a modului in care masina se comporta pe drum si sunt extrem de importante pentru M135i. Despre acestea, insa, vom discuta mai tarziu.
 
Acum trebuie sa facem trecerea in revista a celor trei obsesii despre care stiti deja:
 
  • luminile - farurile LED sunt bune din orice punct de vedere, insa nu se apropie de performanta BMW Laser;
  • stergatoarele - am trecut si prin ploaie, si prin ninsoare, au fost si inghetate, si le-am actionat chiar si in timp ce aveam un strat gros de zapada pe masina - au functionat impecabil;
  • sistemul de sunet - desi m-am indragostit de Harman/Kardon in testul cu 440i Coupe xDrive si-si fac treaba binisor in noul Seria 1, raman la parerea mea ca Bowers&Wilkins sunt imbatabile.
 
Avantajul noii arhitecturi pentru noul Seria 1 este ca pasagerii au mai mult loc in spate si avem, totodata, mai mult loc in portbagaj. Acest lucru cantareste destul de mult, avand in vedere ca oamenii vor mai multa practicalitate intr-un design cat mai mic posibil. 
 
Cu 380 de litri si o forma patratoasa, portbagajul lui M135i este suficient de bun pentru drumetii lungi si vacante fara stres. In plus, poti selecta ca bancheta spate sa fie rabatabila in sistemul 40/20/40 fata de clasicul 60/40.
 

 
Mai mentionez aici si faptul ca ai disponibil apel automat la 112, asistenta BMW non-stop si serviciul Concierge. Pe langa faptul ca ai sanse mult mai mari sa scapi de mari batai de cap pe drum folosindu-te de serviciile de asistenta si indrumare gratuite BMW, parca esti mai linistit cand stii ca profesionistii din urgenta vor primi imediat locatia ta pentru a-ti veni ajutor in caz de se intampla un eveniment nedorit.
 
Per total, interiorul noului Seria 1 este clar imbunatatit considerabil fata de generatia precedenta si reprezinta o schimbare majora pentru aceasta masina din portofoliul BMW. Pasagerii vor fi mai confortabili, este mai mult loc pentru a depozita diverse lucruri, pasagerii din fata sunt mai in siguranta si tehnologia este excelenta.
 
Acum pornim la drum! Sunt sigur ca asteptati acest lucru.
 

TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - totul e nou

 
Da, noul Seria 1 este complet nou la capitolul condus. Aduce o serie de imbunatatiri fata de fosta generatie care fac din aceasta masina un hot hatch pe care-l poate stapani cu brio oricine, oricand. Imparte extrem de putine componente cu fosta generatie, insa, cel mai important, schimba cu totul modul in care intelegeam noi acest model entry-level bavarez.
 
Aceasta masina introduce pentru prima data in portofoliul BMW sistemul ARB, independent de DSC. Acesta este instalat in premiera pe o masina bavareza cu tractiune fata, anterior fiind disponibil pe modelul i3s. Avand un calculator dedicat, ARB este de trei ori mai rapid fata de sistemul clasic si garanteaza o directie precisa in momentele intense.
 
Din experienta avuta cu M135i, va pot spune ca noul sistem xDrive, desi orientat catre puntea fata, nu prezinta subvirare aproape in niciun fel de conditii. Dimpotriva, chiar si atunci cand este impins peste limita, masina supravireaza perfect controlabil.

Varful de putere de 306 cai putere este obtinut intre 5000 si 6250 de rpm, in timp ce cuplul maxim de 450 Nm este disponibil de la 1750 de rpm.

 
M135i ajunge de la 0 la 100 de km/h in doar 4,8 secunde, avand in vedere ca dispune de diferential autoblocant Torsen (o premiera la masini cu motorul montat transversal) si tractiune integrala. In plus, M135i dispune si de diferential electronic autoblocant pe puntea spate (ELDC).
 
Odata ca noul Seria 1, BMW (re)introduce si FAAR (Frontantriebsarchitektur), platforma pe care vor fi construite viitoare modele ale marcii. Acest lucru a fost prevazut inca din 2014, cand a fost lansat Seria 2 Active Tourer. Fac aceasta mentiune deoarece e important sa retinem ca BMW se concentreaza din ce in ce mai mult pe o modularitate de calitate care ii va asigura si flexibilitatea pentru implementarea cu succes a electrificarii.
 
Ce am spus mai sus nu sunt doar date aruncate la-ntamplare. BMW chiar a depus un efort concret pentru ca noul Seria 1 sa fie o masina excelenta din toate punctele de vedere si e important sa intelegem ca progresul realizat este palpabil. De aceea, acum ca avem si aceste informatii, va voi spune experienta pe care am avut-o eu cu aceasta masina in calitate de sofer. Bineinteles, am si datele cu consumul pregatite!
 

 
Eu am fost sceptic in privinta lui Seria 1, avand in vedere ca acum un an 118i nu imi starnise vreo emotie aparte precum Seria 4 sau Seria 6 Gran Coupe. Situatia s-a schimbat treptat. Masina are un look aparte, interiorul este atragator, confortul e prezent, e usor sa ramai conectat si te simti in siguranta. Toate aceste caracteristici descoperite de-a lungul testului m-au facut sa prind incredere in M135i si sa-l imping inspre limitele sale, atunci cand am putut sa fac asta.
 
Avand in vedere ca am stat cu masina-n Capitala, am plecat spre Suceava, am umblat prin zona de munte a Bucovinei, m-am intors spre Bucuresti si am mai facut cateva drumetii cu ea, va pot spune ca noul Seria 1 in forma testata de mine e o masina care nu plictiseste si se poate foarte usor adapta la tot ce-i ceri tu. Spre exemplu, eu nu am vrut sa ard foarte mult combustibil, asa ca am folosit mult modul Eco Pro in prima perioada. In aceasta situatie, acceleratia e mai timida si consumul este pastrat la un nivel decent. Dupa ce am capatat incredere in ea, am folosit Sport si Sport Plus si M135i mi-a lipit un mare zambet pe fata. Nu m-asteptam ca noul xDrive si motorul de 2 litri sa fie atat de intrigant. Experienta din spatele volanului e una antrenanta si plina de bucurie automotive.
 
In timpul drumului spre Suceava am folosit sistemele de asistenta pentru a conduce cat mai linistit si eficient, apoi m-am bucurat de zapada si serpentine. Aproape mi-a conferit senzatia ca ar avea o dubla personalitate. Este un hot hatch gandit pentru multiple situatii, nu doar sa "mergi tare". M135i stie sa fie civilizat si econom la nevoie, dar iti va fi un adevarat aliat in lupta cu motonia.
 
 Cat consuma BMW M135i xDrive?
 
E intrebarea pe care si-o adreseaza foarte multi oameni, cand se gandesc la o noua masina. Eu am urmatoarele date obtinute in urma celor aproape 39 de ore de condus:
 
  • doar in Capitala, in modul Eco Pro - 14,5 l/100 km pentru o distanta de 173 km;
  • din Bucuresti spre Suceava, in modul Eco Pro - 5,9 l/100 km pentru o distanta de 436 km;
  • in Suceava si prin Bucovina, in modul Comfort - 7,8 l/100 km pentru o distanta de 302 km;
  • inspre Vf. Rarau, in modul Sport Plus - 9,9 l/100 km pentru o distanta de 48 de km;
  • din Suceava in Capitala, in modul Eco Pro - 5,7 l/100 km pentru o distanta de 436 de km.
 
Am avut si cateva sute de km pe care i-am parcurs in toate modurile posibile, in urma carora am obtinut un consum de 6,4 l/100 km. Nu este foarte relevant, insa am vrut sa aveti si aceasta valoare.
 
Avand in vedere datele de mai sus, putem extrage urmatoarea concluzie: noul Seria 1 in varianta sa cea mai puternica din prezent este o masina care intelege atat nevoia de distractie, cat si importanta economiei de combustibil. Este echilibrata neasteptat de bine la capitolul propulsie si de aceea de la mine primeste un sincer "thumbs up"!
 
Modelul testat de mine a avut chiar si optiunea Reversing Assistant, cu care poti iesi fara frica din locuri stramte. Masina face automat returul pe baza informatiilor pe care le-a retinut in ultimii 50 de metri parcursi. In plus, poate parca singura!
 
Cat ne costa toata aceasta poveste? Aflam continuand mai jos.
 

TEST DRIVE. BMW M135i xDrive (F40) - pret si concluzie

 
Pretul pentru M135i xDrive pleaca de la 48.612 euro in momentul de fata. Ajungi, insa, foarte usor la putin sub 60.000 de euro bifand cateva optiuni, cred eu, esentiale. Da, e scump. Asta-i clar. Intrebarea pe care va trebui sa ti-o adresezi este urmatoarea: cine iti mai ofera performanta, confort, versatilitate, siguranta si stil intr-o astfel de forma acum? Vei vedea ca nu este foarte usor sa raspunzi la aceasta intrebare cu alta varianta in afara de M135i.
 
Concluzia ar fi fost una extrem de simpla, daca nu exista si modelul A45 S al celor de la Mercedes-Benz. Acesta produce 421 de cai putere fata de cei 306 ai lui M135i. Diferenta aceasta este considerabila, cand te gandesti ca ambele au un motor de 2 litri in 4 cilindri! Nu l-am condus (din pacate), asadar nu-mi pot da cu parerea inca. Avand acest lucru in vedere... Simpla existenta a lui A45 S reprezinta clar o situatie sensibila pentru BMW. Vestea buna e ca M135i xDrive se afla in competitie directa cu modelul A35 4Matic al celor din Stuttgart care produce tot 306 cai putere si care pana acum a fost invins in testele independente de noul Seria 1. Chiar si asa, e important sa retinem ca alb-albastrii au o baza de clienti fidela si e posibil ca prezenta modelului Mercedes-Benz nici sa nu fie remarcata. Eu, insa, trebuia sa va spun despre ea. Exista, totusi, o veste mai buna pentru cei care sunt interesati de un hot hatch puternic bavarez care sa lase in urma competitia: urmeaza un Seria 1 care se zvoneste ca va depasi A45 S la capitolul putere. Este vorba despre M145i (sau M140i) xDrive PHEV. Conform informatiilor prezentate de unele publicatii din Italia si Marea Britanie, noua motorizare ar urma sa fie hibrida si va depasi cu usurinta pragul de 400 de cai putere! Din nefericire, astfel de informatii n-au fost inca verificate sau confirmate de BMW. Va trebui sa asteptam si sa vedem.
 
Trebuie sa inchidem aceasta poveste, la urma urmei! Asadar, iata!
 

 
Pentru mine un lucru este clar: specialistii BMW au muncit mult pentru ca aceasta masina sa fie una de neuitat. Timpul petrecut cu M135i mi-a demonstrat doua lucruri extrem de importante:
 
  • n-ai nevoie de un motor de 3 litri pentru a simti putere suficienta la picioarele tale;
  • noul xDrive este genial.
 
Am avut spatiul ideal pentru o calatorie in 5 persoane, dar si compartimentare eficienta pentru a-mi transporta in siguranta catelul fara a-mi face griji ca va distruge bancheta cu gherutele sale. 
 
M-am distrat in modul Sport si m-am simtit copil dezactivand DSC-ul. Stie sa fie distractiv!
 
Am avut tehnologia necesara disponibila la bord pentru un drum placut Bucuresti-Suceava-Bucuresti.
 
N-am simtit nevoie de tapiterie din piele. 
 
In mod surprinzator, n-am remarcat lipsa trapei!
 
Pasagerii mei nu au avut nicio plangere.
 
Cel mai important aspect legat de M135i xDrive (F40) ramane faptul ca nu mi-as fi luat mainile de pe volan pentru inca vreo cateva sute de kilometri. Odata ce te conectezi cu aceasta masina... Greu mai poti stinge acest moment!
 

 
Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine si in aceasta aventura!
 
Pe curand!
 
Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda exclusiv pentru Manager.ro!





 

Colaborator Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016