Turcia vrea marca auto nationala

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Turcia vrea marca auto nationala Turcia vrea marca auto nationala
de Manager.ro la 09 Sep. 2011
Urmareste-ne pe Google News
turciamarcaautopiatafiatrenaultfordhyundai

Guvernul de la Ankara planuieste sa infiinteze un brand de automobile national, pentru a securiza o cota de 20% din totalul pietei turcesti, adica aproximativ 200.000 de unitati pe an.

"In prezent, una din trei masini vandute in Turcia este fabricata la noi, dar de catre constructori internationali", a declarat ministrul turc al Industriei, Nihat Ergun. El sustine ca in acest an pe piata auto din Turcia vor fi comercializate aproape 600.000 de automobile.

Turcia, care nu detine o marca auto nationala, a devenit un nod important de productie pentru constructori auto internationali precum Ford, Hyundai, Toyota, Renault sau Fiat.

Multe modele comercializate pe piata auto din Romania sunt fabricate in Turcia. De exemplu, Renault Clio Symbol, una dintre cele mai vandute masini de la noi, este fabricata la turci. Tot acolo se fabrica si alte modele precum Hyundai Accent, Fiat Linea, Doblo, Albea sau Ford Transit.


Productia a crescut cu 26% in 2010


Productia auto a crescut cu 26% anul trecut, ajungand la 1,1 milioane de vehicule, Turcia devenind al doilea mare producator de masini din Europa de Est, dupa Rusia.

"Vanzarile vor depasi milionul de unitati, iar o marca nationala ar putea acapara 20% din totalul pietei. Avem deja oameni de afaceri dispusi sa investeasca intr-un constructor auto national", a declarat Nihat Ergun.

"O marca nationala ar trebui sa comercializeze cel putin 400.000-500.000 de unitati pe an pentru a se justifica investitia", sustine Ali Pandir, presedintele Tofas, un joint-venture intre o companie turca si constructorul auto italian, Fiat.

Ultimele NOUTATI

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x