Angajatii Petrom sustin sectorul non-guvernamental prin prevederea 2%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Angajatii Petrom sustin sectorul non-guvernamental prin prevederea 2% Angajatii Petrom sustin sectorul non-guvernamental prin prevederea 2%
de Manager.ro la 28 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
angajati petrompetrom citycod fiscal2%promovareong

Petrom organizeaza, pentru al saselea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal in randul angajatilor companiei. Aceasta permite oricarui cetatean din Romania, contribuabil persoana fizica, sa redirectioneze 2% din impozitul pe venit catre o entitate nonguvernamentala. Campania se deruleaza in perioada 19 februarie - 29 martie la nivelul intregii companii. Petrom a reunit in materialele informative ale campaniei peste 170 de organizatii active la nivel national si local (in comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea) in domenii precum educatie, sanatate, protectia mediului, programe sociale si dezvoltare comunitara, dar si antreprenori sociali.

Pentru facilitarea procesului de redirectionare, o caravana mobila va fi prezenta in 14 puncte de lucru Petrom din tara in Bucuresti, Bolintin Vale, Buzau, Constanta, Craiova, Moinesti, Pitesti, Ploiesti, Suplacu de Barcau, Targoviste, Videle, Blejesti, Cosmesti si Rafinaria Petrobrazi. Angajatii sunt informati despre organizatiile non-guvernamentale active in comunitatea lor, sunt sprijiniti in procesul de redirectionare, iar toate formularele completate sunt colectate de catre organizatori, la finalul campaniei, pentru a fi trimise catre administratiile financiare corespunzatoare.

Miercuri, la sediul Petrom City din Bucuresti, compania a gazduit un targ la care au participat peste 40 de ONG-uri si antreprenori sociali care desfasoara diferite business-uri cu impact social. Cei peste 2.500 de angajati din Petrom City au avut ocazia sa interactioneze direct cu reprezentantii ONG-urilor prezente si sa ia, astfel, o decizie documentata privind destinatia celor 2% din impozitul lor pe venit.

„Acum trei ani, cand am organizat primul targ de ONG-uri in Petrom City, a fost o provocare, acum este un curs firesc al impactului pe care acesta il are in interiorul companiei. Interactiunea directa intre angajati si ONG-uri ofera transparenta asupra directionarii celor 2% din impozitul pe venit. Anul acesta, am invitat la targ si antreprenorii sociali, intrucat credem ca promovarea si sustinerea viziunii antreprenoriale este o solutie pentru dezvoltarea pe termen lung a comunitatilor din Romania.", a declarat Mona Nicolici, Manager Relatii Comunitare Petrom.

ONG-urile prezente la targul din Petrom City sunt:

Asociatia Little People Romania, Fundatia pentru SMURD, Asociatia Daruiesste Viata, HOSPICE Casa Sperantatei, Asociatttia HELP MALIN, Asociatia pentru Interventie Terapeutica in Autism (A.I.T.A.) si Fundatia Estuar (Sanatate). Asociatia pentru protectia animalelor - ROBI, Habitat for Humanity Romania, Organizatia Salvati Copiii Romania, Fundatia RAA, Fundatia de Sprijin Comunitar, Fundatia Bright Light, SOS Satele Copiilor Romania, Fundatia Chance For Life, Asociatia Crestina "Sfantul Stelian - Ocrotitorul Copiilor " Bolintin Vale , Giurgius Asociatia Telefonul Copilului, Samusocial din Romania si Societatea Nationala Crucea Rosie (Social). Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Asociattia „Tanarul Petrolist", Fundatia Noi Orizonturi, Aspire Academy, Fundatia Leaders Romania, Centrul de Resurse pentru Organizatiile Studentesti si Scoala de Valori (Educatie). Asociatia MaiMultVerde, Asociatia EcoAssist, Societatea de Explorari Oceanografice si Protectie a Mediului Marin Oceanic Club si Mare Nostrum (mediu). Fundatia PACT - Parteneriat pentru Actiune Comunitara si Transformare, C.R.O.N.O. (Centrul de Resurse pentru Organizatiile Non-profit din Oltenia) Craiova si Centrul Rromilor ,,Amare Rromentza''(dezvoltare comunitara).

Antreprenori sociali: Asociatia ViitorPlus/Atelierul de panza, Asociatia ACSIS, Asociatia Touched , Agapis, Asociatia Prietenia, Romano Butiq,Hilita , Fundatia Cartea Calatoare, Motivation, Concordia, Ateliere Fara Frontiere, Fundatia Ruhama.

In cadrul campaniei din 2012, peste 2.000 de angajati ai companiei au redirectionat 2% din impozitul pe venit catre o entitate non-guvernamentala. Conform unui studiu desfasurat anul trecut in Petrom City, peste 50% dintre angajatii chestionati au ales sa sprijine sanatatea, 10 % protectia copilului, 8% educatia, 6% cauzele sociale, cate 4% au sustinut cultura sau persoanele cu dezabilitati, 3% protectia animalelor, 2% protectia mediului, iar 9% s-au indreptat catre alte cauze.

Campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal este un demers de responsabilitate sociala Petrom.

Ultimele NOUTATI

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x