Piata muncii a suferit modificari importante pe parcursul ultimilor doi ani, perspectiva managerilor schimbandu-se in tot acest timp. In cazul in care cauti sa iti schimbi locul de munca in 2022 si sa iei startul intr-o noua provocare, ia in calcul si faptul ca abilitatile pe care le cauta angajatorii pot fi diferite fata de cele care au fost in prim plan pana acum. Vom vorbi in randurile urmatoare despre acele cateva abilitati pe care daca le detii ai sanse mari sa obtii locul de munca pe care ti-l doresti!
Munca de echipa este extrem de importanta pentru fiecare companie, o afacere de succes avand la baza ei o structura construita din mai multi sau mai putini oameni care se bazeaza unul pe altul si care lucreaza impreuna. Chiar daca iti doresti un post care nu presupune prea multa comunicare cu colegii, abilitatea de a lucra in echipa poate fi considerat un must-have in ziua de astazi.
Nimeni nu poate lucra cu adevarat de unul singur, motiv pentru care abilitatile de comunicare reprezinta de ani buni un criteriu de recrutare foarte important pentru angajatori. Fie ca lucrezi online, fie ca lucrezi de la birou, capacitatea de a comunica atat in scris, cat si verbal, cu colegii si superiorii este esentiala in ziua de astazi pentru orice loc de munca. Orice manager isi doreste ca membrii echipei sale sa poata comunica eficient cu colegii sai si cu clientii cu care are contact.
Se lucreaza din ce in ce mai haotic in ziua de astazi, drept pentru care abilitatea de a stii cum sa iti imparti timpul intre activitatile pe care le ai de facut la job a devenit esential pentru orice manager. Gestionarea buna a timpului iti va permite sa lucrezi mai inteligent si mai eficient, astfel incat sa ai mai multe realizari intr-un timp mai scurt.
Chiar daca nu iti doresti o asemenea pozitie, abilitatea de a fi lider este importanta pentru un manager in procesul de recrutare. Nu sunt deloc putine companiile care prefera sa promoveze in functiile de conducere oameni din interior. Astfel, prevazatori fiind, cei mai multi manageri cauta sa angajeze candidati cu calitati puternice de lider chiar si in pozitiile de baza.
Orice manager isi doreste de la angajatii din echipa sa poata face cat mai multe lucruri si sa rezolve cat mai multe probleme intr-un timp cat mai scurt. Abilitatile de multitasking vin la pachet cu o memorie puternica si cu o putere de concentrare ridicata. In cazul multor posturi, exista o sumedenie de sarcini de rutina care trebuie facute aproape in fiecare zi. Ei bine, pentru a fi duse la bun sfarsit este nevoie de abilitati de multitasking. Angajatorii isi doresc in ziua de astazi de la angajati sa poata trece de la o sarcina la alta rapid si chiar sa lucreze simultan la diferite lucruri!
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea