Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce!


Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce!
de la 12 Mar. 2018 Exclusiv
Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce!
Tags: ecommercebusinesssucces in afaceriworkshopvanzari online

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, una dintre cele mai mari conferinte din industria eCommerce din Romania, avut loc la Bucuresti in perioada 7-8 martie. Evenimentul complex, aflat la a 4-a editie in Capitala si la 11-a in total, este dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor in eCommerce. Tematica din acest an a fost "Haute Couture your eCommerce Business", care a sunat ca un imbold pentru toti cei prezenti.


Organizatorii au promis doua zile de continut premium si variat, iar asteptarile nu ne-au fost inselate niciun moment. Prima zi a fost dedicata conferintelor, unde s-au facut prezentari si s-au purtat discutii libere, iar a doua zi a fost rezervata workshop-urilor din cadrul sectiunilor Tim Ash Masterclass, Cross Border Forum, Markday Avansati si Markday Incepatori.




Atmosfera a fost in ambele zile interactiva, condimentata frecvent de prezentatori si de speakeri.

In plus, TeCOMM a oferit participantilor oportunitati de business in zona expozitionala a evenimentului.



Printre speakerii internationali prezenti la TeCOMM Bucuresti s-au numarat urmatorii:

    • Tim Ash (CEO @ SiteTuners), declarat de Forbes ca fiind in top 10 experti in marketing online, a fost in premiera laTeCOMM;
    • Ilya Kretov (General Manager, Russia and Emerging Europe @ eBay);
    • Marcin Misztal (Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google);
    • Dinesh Daphale (Director Commercial Bank Cash Mgmt. Head @ Citi - TTS EMEA);
    • Adriana Lyon-Shaw (Global Head of Marketing @ ALS marketing consultancy).


Principalele atractii ale evenimentului au fost:

    • matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva lansata oficial in cadrul evenimentului;
    • add-uri pe produsele adaugate in cos ori pe cele de cross-sell, ceea ce nu se puteau realiza in Romania pana acum, din cauza limitarilor tehnice;
    • cresterea vanzarilor prin lookalike audience;
    • cresterea ROI-ului (Return on Investment), adica rata de recuperare a investitiei.


Ce lectii au invatat participantii la evenimentul TeCOMM?


TeCOMM nu este o simpla conferinta ori un workshop banal, ci poti sa privesti evenimentul ca pe un curs intensiv din care ai oportunitatea sa inveti de la cei mai buni specialisti în eCommerce din Romania, dar si de peste hotare
Prezentarile s-au bazat pe subiecte de interes din ariile  de marketing si vanzari. Nu au lipsit trucurile pentru atragerea clientilor si ideile pentru imbunatatirea structurii unui magazin online.


Pentru inceput, ce vor clientii?

Clientii au devenit in ultimii doi ani mai curiosi, mai nerabdatori si mai exigenti, ne-a informat Marcin Misztal.
Exemplu: cautarile pentru termenul „best” au crescut peste 80% pe mobil.



Mixul de succes este format din livrare rapida, produs ieftin si calitate.

Dar este important de retinut ca nu sta totul in produs, ci in modul in care este prezentat posibililor clienti. Nu este suficient sa urci un produs pe site si sa astepti ca acesta sa se vanda de la sine. Lucrurile nu functioneaza asa!


Daca nu ai succes, care sunt urmatorii pasi?

  • Redesign strategy, dupa cum spune Marcin Misztal.
  • Testeaza tehnicile cheie de crestere a ROI-ului: right person + right ad + right time. 
  • Mizeaza pe inteligenta artificiala, care va deveni un guru in domeniul business. Te va ajuta sa identifici produsele pe care un vizitator le va cumpara din doar cateva click-uri pe site.

Cum te poti diferentia de concurenta in domeniul eCommerce?

De la Tim Ash am invatat ca neuromarketing-ul poate stimula vanzarile.

Principala regula este sa pastrezi lucrurile cat mai simple. Nu concura pentru atentie. Regula de aur: Cu cat este site-ul mai simplu, cu atat vei reusi sa vinzi mai mult! Home page-ul nu este un landing page.

Ca sa te apropii mai mult de consumatori, trebuie sa intelegi ca cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt inradacinate in creier. Nu exista doua parti ale creierului (emisfera stanga si emisfera dreapta), ci trei: trunchiul cerebral (reactia), sistemul limbic (emotia) si cortexul cerebral (ratiune).



Tim Ash considera ca aproximativ 95% din procesul nostru de luare a deciziilor este automat si inconstient. Oamenii nu sunt rationali atunci cand fac cumparaturi, ci sunt influentati de alte criterii, cum ar fi imaginea unui produs.

Nu uita ca modul in care afisezi pretul produselor poate face diferenta dintre succes si esec. Spre exemplu, preturile rotunjite (adica 100 in loc de 99) sunt percepute de catre clienti ca fiind unele corecte.



Tine cont de tendintele din domeniu! Informeaza-te asupra produselor care se vand cel mai bine pe piata in prezent. Spre exemplu, Ilya Kretov ni le prezinta pe cele de pe eBay.



Fii cu ochii pe competitie! Nu o trata cu superioritate, ci foloseste-o drept sursa de inspiratie, dar asigura-te ca te diferentiezi intotdeauna.



Cum castigi increderea clientilor?

Increderea este cel mai important factor atunci cand vine vorba despre decizia de a face cumparaturi in mediul online.

Un magazin online care inspira încredere bifeaza urmatoarele caracteristici:

    • Customer service clar pe home page;
    • Ratings (calificative) de la clienti;
    • Ajustarea metodelor de plata astfel incat experienta sa fie una simpla;
    • Interfata magazinului usor de inteles;
    • Eliminarea barierelor dintre vanzator si cumparator;
    • Viteza livrarii  - cu cat mai repede, cu atat mai bine;
    • Produse de calitate.


Alte sfaturi care iti vor fi de folos in afacere:

- Foloseste un profil de test in  Google Analytics, altfel datele colectate nu vor mai putea fi modificate.

- Invata sa implementezi functia User ID - permite asocierea uneia sau mai multor sesiuni (si a tuturor activitatilor din cadrul acestor sesiuni) cu un cod unic si persistent pe care il poti trimite la Analytics.

- Ce este nou in SEO in 2018? Indicatorii de User Experience!



- Porneste de la ceea ce vor oamenii cu adevarat in social media si bifeaza urmatoarele caracteristici incredere, empatie, reciprocitate, autenticitate si comunicare constanta.


La ce ne putem astepta in domeniul eCommerce pe viitor?

Tehnologia influenteaza comportamentul consumatorului in procesul de cumparare, astfel ca business-urile vor trebui sa se ridice la nivelul asteptarilor. Brand-urile care se vor adapta pietei vor reusi sa aiba succes si in viitor. Intrebati despre proiectele de viitor pe care le au, speakerii au pronuntat cuvinte ca urmatoarele:

    • Dynamic Newsletter;
    • Plata  cu ajutorul amprentei;
    • Aplicatii pe mobil cu ajutorul carora se pot face cumparaturi online si se pot plati facturi.



Tu cum crezi ca vor evolua tendintele in eCommerce? Esti pregatit sa le faci fata?



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Cum treci cu bine de INTERVIUL DE ANGAJARE – Modele de CV-uri și teste de recrutare


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016