Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce! Cum a fost la TeCOMM Bucuresti 2018. Invata de la specialisti cum sa ai succes in eCommerce!
de Ghinea Viorica la 12 Mar. 2018 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
ecommercebusinesssucces in afaceriworkshopvanzari online

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, una dintre cele mai mari conferinte din industria eCommerce din Romania, avut loc la Bucuresti in perioada 7-8 martie. Evenimentul complex, aflat la a 4-a editie in Capitala si la 11-a in total, este dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor in eCommerce. Tematica din acest an a fost "Haute Couture your eCommerce Business", care a sunat ca un imbold pentru toti cei prezenti.

Organizatorii au promis doua zile de continut premium si variat, iar asteptarile nu ne-au fost inselate niciun moment. Prima zi a fost dedicata conferintelor, unde s-au facut prezentari si s-au purtat discutii libere, iar a doua zi a fost rezervata workshop-urilor din cadrul sectiunilor Tim Ash Masterclass, Cross Border Forum, Markday Avansati si Markday Incepatori.




Atmosfera a fost in ambele zile interactiva, condimentata frecvent de prezentatori si de speakeri.

In plus, TeCOMM a oferit participantilor oportunitati de business in zona expozitionala a evenimentului.



Printre speakerii internationali prezenti la TeCOMM Bucuresti s-au numarat urmatorii:

    • Tim Ash (CEO @ SiteTuners), declarat de Forbes ca fiind in top 10 experti in marketing online, a fost in premiera laTeCOMM;
    • Ilya Kretov (General Manager, Russia and Emerging Europe @ eBay);
    • Marcin Misztal (Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google);
    • Dinesh Daphale (Director Commercial Bank Cash Mgmt. Head @ Citi - TTS EMEA);
    • Adriana Lyon-Shaw (Global Head of Marketing @ ALS marketing consultancy).


Principalele atractii ale evenimentului au fost:

    • matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva lansata oficial in cadrul evenimentului;
    • add-uri pe produsele adaugate in cos ori pe cele de cross-sell, ceea ce nu se puteau realiza in Romania pana acum, din cauza limitarilor tehnice;
    • cresterea vanzarilor prin lookalike audience;
    • cresterea ROI-ului (Return on Investment), adica rata de recuperare a investitiei.


Ce lectii au invatat participantii la evenimentul TeCOMM?


TeCOMM nu este o simpla conferinta ori un workshop banal, ci poti sa privesti evenimentul ca pe un curs intensiv din care ai oportunitatea sa inveti de la cei mai buni specialisti în eCommerce din Romania, dar si de peste hotare
Prezentarile s-au bazat pe subiecte de interes din ariile  de marketing si vanzari. Nu au lipsit trucurile pentru atragerea clientilor si ideile pentru imbunatatirea structurii unui magazin online.


Pentru inceput, ce vor clientii?

Clientii au devenit in ultimii doi ani mai curiosi, mai nerabdatori si mai exigenti, ne-a informat Marcin Misztal.
Exemplu: cautarile pentru termenul „best” au crescut peste 80% pe mobil.



Mixul de succes este format din livrare rapida, produs ieftin si calitate.

Dar este important de retinut ca nu sta totul in produs, ci in modul in care este prezentat posibililor clienti. Nu este suficient sa urci un produs pe site si sa astepti ca acesta sa se vanda de la sine. Lucrurile nu functioneaza asa!


Daca nu ai succes, care sunt urmatorii pasi?

  • Redesign strategy, dupa cum spune Marcin Misztal.
  • Testeaza tehnicile cheie de crestere a ROI-ului: right person + right ad + right time. 
  • Mizeaza pe inteligenta artificiala, care va deveni un guru in domeniul business. Te va ajuta sa identifici produsele pe care un vizitator le va cumpara din doar cateva click-uri pe site.

Cum te poti diferentia de concurenta in domeniul eCommerce?

De la Tim Ash am invatat ca neuromarketing-ul poate stimula vanzarile.

Principala regula este sa pastrezi lucrurile cat mai simple. Nu concura pentru atentie. Regula de aur: Cu cat este site-ul mai simplu, cu atat vei reusi sa vinzi mai mult! Home page-ul nu este un landing page.

Ca sa te apropii mai mult de consumatori, trebuie sa intelegi ca cele mai eficiente instrumente de persuasiune sunt inradacinate in creier. Nu exista doua parti ale creierului (emisfera stanga si emisfera dreapta), ci trei: trunchiul cerebral (reactia), sistemul limbic (emotia) si cortexul cerebral (ratiune).



Tim Ash considera ca aproximativ 95% din procesul nostru de luare a deciziilor este automat si inconstient. Oamenii nu sunt rationali atunci cand fac cumparaturi, ci sunt influentati de alte criterii, cum ar fi imaginea unui produs.

Nu uita ca modul in care afisezi pretul produselor poate face diferenta dintre succes si esec. Spre exemplu, preturile rotunjite (adica 100 in loc de 99) sunt percepute de catre clienti ca fiind unele corecte.



Tine cont de tendintele din domeniu! Informeaza-te asupra produselor care se vand cel mai bine pe piata in prezent. Spre exemplu, Ilya Kretov ni le prezinta pe cele de pe eBay.



Fii cu ochii pe competitie! Nu o trata cu superioritate, ci foloseste-o drept sursa de inspiratie, dar asigura-te ca te diferentiezi intotdeauna.



Cum castigi increderea clientilor?

Increderea este cel mai important factor atunci cand vine vorba despre decizia de a face cumparaturi in mediul online.

Un magazin online care inspira încredere bifeaza urmatoarele caracteristici:

    • Customer service clar pe home page;
    • Ratings (calificative) de la clienti;
    • Ajustarea metodelor de plata astfel incat experienta sa fie una simpla;
    • Interfata magazinului usor de inteles;
    • Eliminarea barierelor dintre vanzator si cumparator;
    • Viteza livrarii  - cu cat mai repede, cu atat mai bine;
    • Produse de calitate.


Alte sfaturi care iti vor fi de folos in afacere:

- Foloseste un profil de test in  Google Analytics, altfel datele colectate nu vor mai putea fi modificate.

- Invata sa implementezi functia User ID - permite asocierea uneia sau mai multor sesiuni (si a tuturor activitatilor din cadrul acestor sesiuni) cu un cod unic si persistent pe care il poti trimite la Analytics.

- Ce este nou in SEO in 2018? Indicatorii de User Experience!



- Porneste de la ceea ce vor oamenii cu adevarat in social media si bifeaza urmatoarele caracteristici incredere, empatie, reciprocitate, autenticitate si comunicare constanta.


La ce ne putem astepta in domeniul eCommerce pe viitor?

Tehnologia influenteaza comportamentul consumatorului in procesul de cumparare, astfel ca business-urile vor trebui sa se ridice la nivelul asteptarilor. Brand-urile care se vor adapta pietei vor reusi sa aiba succes si in viitor. Intrebati despre proiectele de viitor pe care le au, speakerii au pronuntat cuvinte ca urmatoarele:

    • Dynamic Newsletter;
    • Plata  cu ajutorul amprentei;
    • Aplicatii pe mobil cu ajutorul carora se pot face cumparaturi online si se pot plati facturi.



Tu cum crezi ca vor evolua tendintele in eCommerce? Esti pregatit sa le faci fata?

Ultimele NOUTATI

ELI Parks inchiriaza 3.500 mp in ELI Park Bacau catre Raben Logistics Romania, consolidandu-si pozitia ca hub logistic strategic in regiunea Moldovei
Business

ELI Parks inchiriaza 3.500 mp in ELI Park Bacau catre Raben Logistics Romania, consolidandu-si pozitia ca hub logistic strategic in regiunea Moldovei

today21 Mai. 2025
Coinbase, tinta unui atac cibernetic de amploare: pierderi estimate intre 180 si 400 de milioane de dolari
Financiar-Bancar

Coinbase, tinta unui atac cibernetic de amploare: pierderi estimate intre 180 si 400 de milioane de dolari

today20 Mai. 2025
JPMorgan isi deschide portile pentru Bitcoin, in ciuda scepticismului CEO-ului Jamie Dimon
Ultimele stiri economice

JPMorgan isi deschide portile pentru Bitcoin, in ciuda scepticismului CEO-ului Jamie Dimon

today20 Mai. 2025
Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre presedintele ales Nicusor Dan: Felicitari, romanii au ales valorile democratice si parcursul european
Ultimele stiri economice

Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre presedintele ales Nicusor Dan: Felicitari, romanii au ales valorile democratice si parcursul european

today20 Mai. 2025
Lovitura de teatru la varful PSD: Marcel Ciolacu si-a dat demisia, iar social-democratii si-au ales rapid un nou lider interimar
Ultima ora

Lovitura de teatru la varful PSD: Marcel Ciolacu si-a dat demisia, iar social-democratii si-au ales rapid un nou lider interimar

today20 Mai. 2025
BNR anunta un nou val de scumpiri! Inflatia a inceput din nou sa creasca peste asteptarile analistilor, prognozele sunt revizuite in urcare
Financiar-Bancar

BNR anunta un nou val de scumpiri! Inflatia a inceput din nou sa creasca peste asteptarile analistilor, prognozele sunt revizuite in urcare

today20 Mai. 2025
Se scumpesc din nou ratele la toate creditele in lei! Anuntul oficial facut marti de BNR
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la toate creditele in lei! Anuntul oficial facut marti de BNR

today20 Mai. 2025
Ambalajele si paiele de carton sunt solutia viitorului pentru consumatorii moderni?
Life Style

Ambalajele si paiele de carton sunt solutia viitorului pentru consumatorii moderni?

today20 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x