Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google permite limitarea de continut online


Google permite limitarea de continut online
de la 02 Dec. 2009
Tags: onlineinvestitii in onlinegooglele figarocontinut onlinecompanii din onlinetranzactii pe internet



 

Google permite limitarea de continut online. Google vine in ajutorul publicatiilor al caror viitor pare periclitat de migrarea cititorilor catre editiile online gratuite, anuntand ca editorii pot limita accesul gratuit al internautilor la continut, in contextul in care presa se confrunta cu o criza fara precedent, transmite AFP.

 

 "Am decis sa le permitem editorilor sa limiteze numarul accesarilor gratuite (...) la cinci accesari de internaut pe zi", a explicat unul dintre responsabilii Google la Zurich, John Mueller, pe blogul oficial al comapaniei.Aceasta politica va fi aplicata tuturor publicatiilor care figureaza in paginile "Google News".

"Suntem incantati sa ajutam presa, facand astfel incat continutul jurnalistic sa fie accesibil unui grup cat mai mare de cititori. (...) in acelasi timp, suntem constienti ca a crea un continut de calitate nu este usor si de multe ori este scump", a explicat acesta, semnaleaza NewIn.

 

 

Anuntul intervine in contextul in care Google a fost acuzat de magnatul Rupert Murdoch ca "fura" informatiile publicatiilor si televiziunilor pe care le detine.

Google a precizat ca politica sa se aplica automat articolelor care apar in motorul de cautare generalist. Ca fiecare editor va avea posibilitatea de a alege sa beneficieze sau nu de articolele care pot figura in "Google News".

Pentru internauti, "inseamna ca puteti vedea o pagina de inscriere dupa ce ati accesat deja mai mult de cinci articole pe site-ul editorului", a mentionat un alt responsabil Google, Josh Cohen, pe blogul oficial al Google News.


Google va mentine accesul gratuit la titluri si la primele paragrafe ale tutror articolelor, precizand daca textul integral este gratuit sau nu. "Vom continua sa discutam cu reprezentantii media, pentru a imbunatati aceste metode", a promis Cohen, pe un ton vadit conciliant, evitand sa se pronunte in dezbaterea despre necesitatea ca editiile online sa fie sau nu contra cost.

 

Grupul News Corporation a anuntat,  ca va introduce o taxa pentru accesarea editiilor online ale publicatiilor pe care le detine, printre care New York Post din Statele Unite, dar si Times si The Sun in Marea Britanie. Aceasta masura a fost deja aplicata pentru editia web a Wall Street Journal.


Google a reactionat cu calm la criticile lui Murdoch, reamintind ca publicatiile isi mentin proprietatea asupra continuturilor pe care accepta sa le plaseze pe Google News. "Editorii isi pun continutul pe web pentru ca vor ca noi sa il gasim si foarte putini dintre ei aleg sa nu isi includa materialul pe Google News. Dar daca ne spun sa nu il includem, nu o mai facem", a mentionat Google.

Ideea de a percepe taxe pentru accesul digital la produsul jurnalistic a aparut inca din luna aprilie cand, la intalnirea anuala organizata de Associated Press la San Diego, directorul agentiei, Dean Singleton, si directorul executiv al MediaNews Group Inc au reactionat dur la "insusirea" stirilor de catre mediile online. "Nu mai putem sta deoparte si privi cum altii pleaca cu munca noastra, fiind protejati de legi proaste".

 

Tonul l-a dat Rupert Murdoch, care, pornind de la premisa ca "revolutia digitala a deschis canale noi si ieftine, dar nu a facut continutul gratuit", a anuntat introducerea unor taxe pentru accesul la editiile online ale tuturor publicatiilor pe care le detine.


Associated Press, una dintre cele mai puternice agentii media, a decis sa-si modifice strategia si modul de lucru, pe acelasi principiu al diferentei specifice, furnizand continut impachetat si dezvoltand pagini tematice pe fiecare subiect al actualitatii.  Pentru a face diferenta fata de editiile online ale publicatiilor si fata de site-urile gratuite de stiri, agentia a decis sa ridice miza si sa livreze un continut original.

 

Regulile jocului au inceput sa se modifice, spun pe un ton mai mult sau mai putin increzator patronii de presa. Peste 500 de publicatii si-au anuntat intentia de a introduce un sistem de plata pentru editiile online,  pe un portal unic initiat de grupul Journalism Online, lansat pentru a face fata concurentei neloiale din partea site-urile gratuite de stiri.


Cotidianul Le Figaro a anuntat ca va introduce din ianuarie 2010 un model de semi-plata pentru editia online, care va contine o zona rezervata abonatilor, numita "premium".

Sursa: NewsIn




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016