Victoria’s Secret deschide primul magazin in Romania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Victoria’s Secret deschide primul magazin in Romania
Victoria’s Secret deschide primul magazin in Romania
de Magda Florea la 12 Mar. 2019
Urmareste-ne pe Google News
victoria s secretbaneasa shopping citymall baneasashopping

Victoria’s Secret va intra pe piata din Romania, deschizand primul magazin la noi in tara in Baneasa Shopping City. Deschiderea este programata pentru finalul anului 2019, astfel, romancele vor putea beneficia de toata gama brandului de lux, in sezonul de toamna-iarna al acestui an.

Baneasa Shopping City anunta ca deschiderea primului magazin Victoria’s Secret din Romania este programata pentru ultimul trimestru al acestui an. In magazinul brandului, care va avea peste 500 de metri patrati si va fi situat la parterul mall-ului, va fi comercializata intreaga gama de produse a brandului.
 
"Deschiderea magazinului Victoria's Secret este un pas strategic important, pentru ca unul dintre obiectivele de anul acesta este cresterea numarului brandurilor premium si exclusive din Baneasa Shopping City. Bineinteles, pana la finalul anului 2019, ni se vor alatura si alte branduri internationale in premiera in Romania”, a declarat Razvan Marcu, Chief Commercial Officer Baneasa Shopping City.
 
In ultima jumatate de an, 12 branduri locale si internationale s-au alaturat centrului comercial Baneasa Shopping City. Maison Christian Dior - singurul boutique din Romania, conceptul de lux Davidoff of Geneve, Nespresso, Tumi - unul dintre cei mai mari retaileri de accesorii de calatorie din lume, O51 - brandul premium Optiblu, Bigstep sunt doar o parte dintre noii chiriasi ai centrului comercial.
 

Victoria's Secret - brandul care a fascinat milioane de femei din intreaga lume

 
Victoria’s Secret este o casa de moda americana, ce face publicitate mai ales pentru dessous (lenjerie de dama care se poarta sub jupa sau rochie), dar si alte articole de imbracaminte si incaltaminte, ca si produse cosmetice si parfumuri. Intreaga poveste a luat nastere in anii '70 si culmea, nu ca urmare a imaginatiei unei femei.
 
Afaceristul Roy Raymond, absolvent al Universitatii Stanford, s-a saturat sa se simta jenat in magazinele universale, tipic americane, cautand cadouri pentru sotia sa. Cadouri precum lenjerie intima. Asa ca s-a folosit de cunostintele sale de afaceri si a deschis un magazin in Palo Alto, in '77, urmat imediat de aparitia unui catalog cu ajutorul caruia se putea comanda prin posta si alte trei magazine.
 
 Sistemul permitea clientilor anonimatul de care Raymond credea ca este nevoie cand vine vorba de lenjerie intima. Magazinele au fost gandite, la randul lor, in asa fel incat clientul sa se simta comod si familiar inca de la intrare. 
 
Angajatii erau instruiti sa ofere cat mai multe detalii despre produsele brandului, in timp ce produsele nu erau asezate ca intr-un magazin obisnuit, ci montate pe pereti, intr-un singur exemplar. Barbatii puteau sa se plimbe prin magazin in cautarea obiectului dorit, in timp ce agentii de vanzari ii ajutau sa aproximeze marimile. 
 
Dupa cinci ani de la infiintarea primul magazin, Roy Raymond a vandut compania Victoria's Secret - adica sase magazine si un catalog de 42 de pagini care aduceau sase milioane de dolari pe an, pentru suma de patru milioane de dolari lui Leslie Wexner, creatorul brandului vestimentar The Limited. 
 
Ideea de baza a afacerii Victoria's Secret a ramas neschimbata, dar a avut parte de o expansiune serioasa pe intreg teritoriul american.

In anii '80, Victoria's Secret a inceput sa comercializeze si alte produse


In anii '80, sub umbrela brandului a inceput sa fie vanduta o gama larga de produse precum pantofi, haine de seara, parfumuri si produse de frumusete. 
 
Catalogul aparea in opt editii pe an, fapt ce a adus brandul pe prima pozitie, la inceputul anilor '90, in topul retailerilor de lenjerie intima, atingand cifra de un miliard de dolari. Notorietatea internationala a brandului a venit insa in 1995, cand a avut loc prima data Victoria's Secret Fashion Show, transmis in direct de catre posturile principale de televiziune din America. 
 
Defilarea s-a distins inca de la bun inceput prin aerul exorbitant si costumele elaborate prezentate, muzica variata, specificul prezentarii si vedetele prezente. Modelele alese sa prezinte costume de baie incrustate in mii de diamante au fost denumite "Ingeri" si datorita aripilor atasate pieselor la fiecare prezentare.
 
 Cu toate ca primul magazin Victoria's Secret din afara Statelor Unite a fost deschis abia in 2010, in Canada, brandul a cunoscut notorietatea in lumea intreaga datorita show-ului anual, dar si a modelelor precum Giselle Bündchen, Miranda Kerr si Heidi Klum. 

 
Astazi exista peste 1.000 de magazine Victoria's Secret numai in America si peste 400 de milioane de cataloage trimise prin posta anual. 
 
Citeste si: Piata muncii din Romania, in deriva: Deficitul de forta de munca va creste de la 308.000 in 2019 la 549.000 in 2023
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x