Wizz Air - anunt de ultima ora. Toti clientii companiei sunt vizati
wizz aircompanii aeriene
Compania aeriana
Wizz Air anunta lansarea asistenului virtual Amelia. "Noul asistent virtual WIZZ va imbunatati in continuare standardele in experienta clientilor companiei si le va permite acestora sa obtina cu usurinta informatii despre zborurile lor, oferind in acelasi timp informatii generale utile publicului calator", anunta reprezentantii companiei.
Wizz Air anunta ca Amelia, software-ul de asistenta, este bucuroasa sa raspunda la intrebari generale legate de Covid-19, asistenta speciala, metode de plata, check-in, anulare voluntara, deplasare cu copii mici, servicii WIZZ (de ex. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority, Seat Selection) si intrebari cu privire la alte cateva subiecte.
Acest nou asistent virtual este gratuit pentru toata lumea si le permite clientilor sa afle informatii rapid si usor fara sa interactioneze cu cineva, fara sa comunice cu agenti prin e-mailuri sau prin telefon si fara sa navigheze pe site-ul companiei.
Conversatia in timp real cu agentii este de asemenea, disponibila si gratuita, in cazul in care clientii au intrebari care depasesc cunostintele Ameliei.
"Sunt incantata sa o prezint pe Amelia, noul nostru asistent virtual care va revolutiona experienta clientilor Wizz Air. Automatizarea si digitalizarea proceselor noastre este esentiala pentru a asigura satisfactia clientilor.
Wizz Air se angajeaza sa extinda expertiza Ameliei si catre acordarea suportului pasagerilor nostri printr-o gama in continua crestere de optiuni de autogestiune pentru a-si administra detaliile calatoriilor. Sa-i uram bun venit la bord Ameliei", a declarat Zsuzsa Poos, Chief Customer & Marketing Officer la Wizz Air.
Numele asistenului virtual, inspirat de catre Amelia Earhart pionierul aviatiei americane
Daca va intrebati care e originea numelui ales de cei de la Wizz, compania ne ofera explicatia. Este inspirat de catre Amelia Earhart pionierul aviatiei americane, care a fost prima femeie aviator care a zburat singura peste Oceanul Atlantic.
"Wizz Air este o companie a incluziunii, a diversitatii si a oportunitatilor de cariera nelimitate si este un sustinator inversunat al egalitatii intre sexe", a transmis compania.
"Noi, Wizz Air, ne angajam sa dezvoltam o experienta de comunicare mai buna prin intermediul chat-ului si pentru a realiza acest lucru avem nevoie ca publicul nostru sa foloseasca chatbot-ul si sa il ajute sa invete si sa se imbunatateasca in functie de cererea si feedback-ul clientilor. Functia chatbot este disponibila in prezent in limba engleza pentru un numar limitat de situatii, cu toate acestea este lansata treptat pentru a acoperi un numar tot mai mare de subiecte pentru tot mai multi clienti care viziteaza wizzair.com.