Cum functioneaza franciza Carrefour Romania
carrefourfrancizasatu mare
Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere.
Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania, a anuntat compania.
Scopul companiei este acela de a mentine specificitatea fiecarui comert de proximitate, respectand experienta partenerilor sai si adaugand elementele Express distinctive pentru a intari si dezvolta ceea ce exista deja.
Astfel, strategia companiei nu este de a crea metri patrati noi de comert de proximitate modern care sa asfixieze comertul deja existent, ci sa sprijine ceea ce exista deja.
Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in orasul Satu Mare: Express Buongiorno.
In acest moment, reteaua numara 65 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov, o unitate in Galati, trei unitati in Giurgiu, o unitate in Satu Mare si 50 in Bucuresti si Ilfov.
Linia de magazine Express incearca sa combine specificul brandului Carrefour cu rapiditatea de cumparare si caracterul personal al unui magazin de proximitate.
Express Buongiorno din Satu Mare, are o suprafata de 200 m² si insumeaza aproximativ 4.000 de produse.
Carrefour opereaza in prezent in Romania 4 formate de magazine, cu un total de 170 de unitati: 25 hipermarketuri „Carrefour”; 79 supermarketuri „Market”; 65 magazine de proximitate „Express”; 1 website de comert online: www.carrefour-online.ro.
Foto: Compania.