O companie din Turcia a semnat cu CNAIR contractul pentru construirea lotului 2 al Autostrazii de Centura Bucuresti Sud

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O companie din Turcia a semnat cu CNAIR contractul pentru construirea lotului 2 al Autostrazii de Centura Bucuresti Sud
O companie din Turcia a semnat cu CNAIR contractul pentru construirea lotului 2 al Autostrazii de Centura Bucuresti Sud
de Vlad Strunescu la 11 Mar. 2019
Urmareste-ne pe Google News
autostrada centura bucurestilot2 autostrada centuraalarko sanayidrumuri romania autostrazi romania

Contractul pentru proiectarea si construirea lotului 2 (Km 69+000 - Km 85+300) aferent Centurii Sud a Municipiului Bucuresti la standard de autostrada, a fost semnat pe 9 martie 2019.

Contractul a fost semnat in prezenta ministrului Transporturilor, Razvan Cuc, de reprezentantii CNAIR si de cei ai Companiei turce Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS.        

Citeste si: Cel mai mare blocaj rutier din istorie

Proiectul, in valoare de 750.849.942 de lei fara TVA, are alocata o perioada de proiectare de 12 luni si o perioada de realizare a lucrarilor de 30 de luni.

 
Potrivit contractului, perioada de garantie a lucrarilor pentru acest lot, in lungime de aproximativ 16 km, construit la profil de autostrada, este de 60 de luni.
 
Proiectul a fost scos la licitatie pe 8 iulie 2017, iar castigatorul, Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, a fost desemnat, initial, in data de 8 mai 2018, dupa evaluarea celor 8 oferte depuse.   
 
Imediat dupa prezentarea ofertantului castigator, au fost depuse 5 contestatii, care au fost respinse de instanta, fapt care a permis declansarea procedurilor pentru semnarea contractului.
 
Lotul 2 face parte din centura Bucuresti Sud la standard de autostrada, proiect ce va asigura conexiunea cu reteaua TEN-T, respectiv coridorul IV Pan European, intre autostrazile Bucuresti - Pitesti (A1) si Bucuresti - Constanta (A2).
 
Traseul lotului 2 al autostrazii incepe din apropierea liniei CF 902 Bucuresti-Giurgiu (km 70+600), continua intre localitatile Sinesti si Jilava, unde intersecteaza DJ 401A (km 72+100), traverseaza raul Sabar (km 73+500), dupa care intersecteaza DN5 (km 74+900), unde a fost prevazut un nod rutier.
 
Dupa intersectia cu DN5, traseul autostrazii continua pe directia nord - est, ocolind padurea Jilava, traverseaza CF Bucuresti-Port 1 Decembrie si trece la nord de Darasti, unde intersecteaza DC101 (km 78+350).
 
In continuare, traseul autostrazii se desfasoara aproape paralel cu raul Sabar, pe circa 2 km, trece la sud de Magurele si Bragadiru, unde intersecteaza printr-un nod rutier DN6 (km 84+650).

Citeste si: Un nou boom imobiliar: Preturile apartamentelor cu trei camere, in continua crestere
 
Pe acest lot, vor fi construite doua noduri rutiere, 15 pasaje si doua poduri, iar elementele geometrice in plan ale traseului au fost proiectate pentru o viteza de 140 km/h.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x