Pentru a se simti motivati, 34,4% dintre angajatii romani vor sa stie clar care sunt asteptarile managerului de la ei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pentru a se simti motivati, 34,4% dintre angajatii romani vor sa stie clar care sunt asteptarile managerului de la ei
Pentru a se simti motivati, 34,4% dintre angajatii romani vor  sa stie clar care sunt asteptarile managerului de la ei
de Vlad Strunescu la 22 Ian. 2019
Urmareste-ne pe Google News
greseli managerimotivare angajatiup your servicepiata muncii

Greselile facute la serviciu sunt, adesea, criticate de catre sefii romani sau chiar penalizate, in functie de gravitate, arata un sondaj realizat de UP! Your Service.

Astfel, patru din zece angajati romani spun ca au primit critici de la seful lor, cand au facut o greseala, dintre care 63,3% au fost criticati intre patru ochi, aproape un sfert, de fata cu colegii de echipa, iar 12,6% au fost inclusiv penalizati pentru greselile lor.

Citeste si: Leul nu se mai opreste din cadere: la 4,7142 lei pentru un euro
 
Vestea buna este ca exista si manageri care au o abordare constructiva, cand cineva din echipa face o greseala. In total, 47,5% dintre angajatii romani spun ca sefii lor nu numai ca nu ii critica in astfel de situatii, dar chiar ii ajuta sa repare greseala. 
 
Restul de 12,5% dintre respondenti sustin ca nu apar niciun fel de repercusiuni cand gresesc.

Desi nu sunt de dorit, greselile la locul de munca sunt inerente, numai 11% dintre angajatii romani spunand ca nu au facut niciodata o greseala la job, potrivit sondajului UP! Your Service Romania. 
 
Opt din zece angajati isi recunosc imediat greseala si incearca sa o remedieze, cu sau fara sprijin, si numai 2% se absolva de vina, in timp ce 1,5% incearca sa ascunda situatia de colegi sau de superiorul direct.
 
"Modul in care un manager trateaza angajatii cand acestia gresesc cultiva sau distruge asumarea responsabilitatii din partea lor. Angajatii care sunt in directa interactiune cu clientii trebuie sa isi asume, uneori, responsabilitatea si pentru greselile pe care le fac colegii lor, iar, alteori, chiar si pentru greseli ale clientilor.

Daca o greseala este pedepsita, se va dezvolta o cultura bazata pe frica si pe invinuirea altora. O greseala trebuie imediat reparata, indiferent de cine este responsabil, si trebuie folosita ca oportunitate de invatare si imbunatatire continua”, potrivit Elenei Calin, CEO UP! Your Service Romania.
 
Atitudinea negativa a sefilor fata de angajati, cand acestia gresesc este cel mai adesea demotivanta, mai ales daca nici nu primesc apreciere pentru reusitele lor si pentru munca depusa. 
 
Aproape un sfert dintre respondenti sustin ca, in ultima luna, nu au primit deloc apreciere de la sefi, iar alti aproape 20% spun ca nu isi amintesc sa fi primit recent o vorba buna de la managerul lor. 
 
La polul opus, 41% au fost laudati cel putin o data pentru performantele din ultima luna, iar 17,5%, chiar de mai multe ori.
 
Managerii joaca, asadar, un rol extrem de important in motivarea angajatilor sa performeze mai bine la locul de munca, o treime dintre respondentii la sondajul UP! Your Service Romania considerand ca ar fi mai implicati si, chiar mai productivi daca managerul ar arata apreciere pentru rezultatele lor. 
 
Peste 26% cred ca implicarea lor ar creste si atunci cand seful i-ar sprijini sa gaseasca solutii in situatiile dificile cu care se confrunta, motivandu-i, totodata, sa depuna eforturi mai mari pentru a evita eventuale greseli sau probleme. 
 
Pentru a se simti mai motivati, 34,4% dintre angajatii romani isi doresc sa stie clar care sunt asteptarile managerului de la ei, 28,6% ar vrea sa le fie ascultate opiniile si 27,7% se asteapta la mai multa transparenta si onestitate din partea sefului lor. 
 
In plus, 28,4% si-ar dori sa beneficieze de sprijin mai mare din partea managerului direct pentru a participa la cursuri si traininguri care sa ii ajute sa dobandeasca abilitati valoroase pentru ei si pentru companie, iar 22,6% cred ca ar fi util inclusiv ca managerul sa-si dedice timp pentru a-i instrui acolo unde este necesar.

Citeste si: Analistii financiari se asteapta ca leul sa se deprecieze in continuare, media prognozata pentru 2020 fiind de aproape 4,8 lei/euro
 
Sondajul UP! Your Service Romania a fost desfasurat la sfarsitul anului trecut, pe un esantion format din 2.286 de respondenti din mediul urban, din toata tara.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

In gospodariile americane exista 3 miliarde $ cash, carora nimeni nu le da vreo atentie
Economie

In gospodariile americane exista 3 miliarde $ cash, carora nimeni nu le da vreo atentie

today17 Nov. 2025
Transport marfa Turcia: Conecteaza-ti afacerea cu noul hub logistic al Raben
Companii

Transport marfa Turcia: Conecteaza-ti afacerea cu noul hub logistic al Raben

today17 Nov. 2025
CSR-ul in 2026: De ce companiile care trateaza implicarea sociala ca pe o strategie castiga pe termen lung
Companii

CSR-ul in 2026: De ce companiile care trateaza implicarea sociala ca pe o strategie castiga pe termen lung

today17 Nov. 2025
Taxele locale din 2026 cresc cu 75 la suta, anunta un primar din Romania
Economie

Taxele locale din 2026 cresc cu 75 la suta, anunta un primar din Romania

today17 Nov. 2025
Bolojan anunta ca saptamana viitoare Guvernul si-ar putea asuma raspunderea pe pachetul privind reforma administratiei
Ultima ora

Bolojan anunta ca saptamana viitoare Guvernul si-ar putea asuma raspunderea pe pachetul privind reforma administratiei

today17 Nov. 2025
Ghidul angajatorului. La ce despagubiri  are dreptul salariatul concediat nelegal?
Companii

Ghidul angajatorului. La ce despagubiri are dreptul salariatul concediat nelegal?

today17 Nov. 2025
Nicusor Dan recunoaste: Romanii o duc mai rau. De ce apara totusi presedintele masurile de austeritate ale Guvernului Bolojan
Economie

Nicusor Dan recunoaste: Romanii o duc mai rau. De ce apara totusi presedintele masurile de austeritate ale Guvernului Bolojan

today17 Nov. 2025
Te suna Revolut? Inchide imediat! Mii de romani au ramas deja cu conturile goale
Protectia datelor cu caracter personal

Te suna Revolut? Inchide imediat! Mii de romani au ramas deja cu conturile goale

today17 Nov. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x