Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client
de Redactia Manager la 05 Nov. 2015
Urmareste-ne pe Google News
customer care conferencegabriel prefaccluj12 noiembriepiata de customerconference arena

Gabriel Prefac, Director Customer Service- Groupama Asigurari, speaker la cea de-a 12- a editie Customer Care Conference, explica care sunt principalele caracteristici ale pietei de customer care din Romania.


Evenimentul, organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, va avea loc pe 12 noiembrie 2015 la Golden Tulip Cluj-Napoca. La  conferinta sunt asteptati top & middle manageri din industrii diverse: telecom, farma, retail, energie, asigurari, finante, auto etc. Mai multe informatii despre eveniment puteti afla accesand link-ul: www.conference-arena.com.

Care sunt trendurile ultimilor ani in piata de relatii cu clientii?

Trendurile din piata de customer isi au originea in nevoi foarte diferite ale organizatiilor, incepand de la strategii de customer centricity pana la urgenta reducerii costurilor operationale.

Concentrarea operatiunilor de Customer Care in centre operationale mari, atat inhouse cat si outsourced, a adus provocari mari in ceea ce priveste managementul unor echipe si activitati complexe, la distanta geografica mare fata de clienti externi si interni, fata de decision makers.

Digitizarea interactiunilor cu clientul, fie ca este vorba de customer care sau vanzari, este inca un trend in industrie. Investitiile in digitizare sunt profitabile, cu conditia de a fi facute in mod strategic si nu doar ca reactie punctuala la nevoi ale unor categorii de clienti sau ca reactie la actiunile concurentei.

Conceptul de Customer Service devine totodata un procedeu de promovare a brandului – calitatea serviciilor  potenteaza/consolideaza experienta clientilor si creeaza o punte de comunicare intre business si client.

In ce masura noile tehnologii si-au pus amprenta pe felul in care companiile gestioneaza relatiile cu clientii?

Adaptarea la schimbare nu mai reprezinta o alegere ci o premisa obligatorie in gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii. Noile tehnologii sunt implementate neuniform in piata, in sensul in care exista companii care folosesc cu succes tehnologii de top dar si companii care implementeaza noi tehnologii fara o gandire strategica, cu implementari limitate la functionalitati reduse. Clientul nu are o experienta consistenta pe canale asemanatoare la diversi furnizori de servicii, se fac permanent comparatii intre firme concurente si, prin urmare, creste riscul de impact negativ in perceptia unor brand-uri. Efectul se duce astfel dincolo de zona interactiunii cu clientul.

Care sunt principalele strategii din era digitala prin care brandurile aleg sa stimuleze loialitatea clientilor?

Loializarea in era digitala este strans legata de informatie si de felul in care aceasta este livrata. Strategiile de digitizare cu impact in loializarea clientilor sunt structurate pe axa Content – Experience – Platform.

Content – Continutul se refera la informatiile despre produsele clasice (caracteristici, pret, utilizare) sau chiar produse dezvoltate specific pentru mediul digital.

Experience – Experienta clientului in mediul digital, incluzand comunitati, instrumente, recomandari, informatii de la experti.

Platform – Platformele folosite, atat intern cat si cele externe, ale partenerilor, care reprezinta modul in care continutul digital este livrat.
 
Care considerati ca sunt calitatile ideale ale serviciului de Customer Care potrivit consumatorului din zilele noastre?

 tinand cont de toate provocarile actuale, Serviciile de Customer Care trebuie sa ramana relevante si adaptate la nevoile si cerintele noii generatii. Vorbim aici de Millennials - o generatie angrenata in tehnologie si pasionata de inovatie pentru care serviciile de Customer Care nu mai pot doar pretinde ca sunt grozave, ci trebuie sa o dovedeasca permananent.

Ultimele NOUTATI

Ce sa calculezi inainte de a semna un credit ipotecar pe 30 de ani? Sfaturi sfinte de la Banca Nationala pentru romani in 2025
Financiar-Bancar

Ce sa calculezi inainte de a semna un credit ipotecar pe 30 de ani? Sfaturi sfinte de la Banca Nationala pentru romani in 2025

today31 Mai. 2025
Proprietarii de apartamente vechi viseaza la preturi mai mari decat dezvoltatorii moderni! Diferente de zeci de mii de euro la pret!
Imobiliare

Proprietarii de apartamente vechi viseaza la preturi mai mari decat dezvoltatorii moderni! Diferente de zeci de mii de euro la pret!

today31 Mai. 2025
Orice cetatean UE poate lucra in Romania. Dar nu pe orice post
Companii

Orice cetatean UE poate lucra in Romania. Dar nu pe orice post

today30 Mai. 2025
Ce meserii au avut liderii politici ai lumii  inainte de a deveni presedinti si prim-ministri?
Analize

Ce meserii au avut liderii politici ai lumii inainte de a deveni presedinti si prim-ministri?

today30 Mai. 2025
Cum te ajuta serviciile de dezinsectie sa scapi de viespi  - eficient si in siguranta
Business

Cum te ajuta serviciile de dezinsectie sa scapi de viespi - eficient si in siguranta

today30 Mai. 2025
Cum optimizezi costurile operationale fara sa afectezi cresterea businessului
Business

Cum optimizezi costurile operationale fara sa afectezi cresterea businessului

today30 Mai. 2025
Zeci de mii de apartamente urmeaza sa fie construite in Bucuresti! Cartierele si localitatile pe care au pus ochii dezvoltatorii
Imobiliare

Zeci de mii de apartamente urmeaza sa fie construite in Bucuresti! Cartierele si localitatile pe care au pus ochii dezvoltatorii

today30 Mai. 2025
Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre Nicusor Dan: taiati cheltuielile statului, reduceti risipa din bani publici, eliminarea sporurilor si indicatori de performanta pentru bugetari
Economie

Romanian Business Leaders, scrisoare deschisa catre Nicusor Dan: taiati cheltuielile statului, reduceti risipa din bani publici, eliminarea sporurilor si indicatori de performanta pentru bugetari

today30 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x