Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client
de Redactia Manager la 05 Nov. 2015
Urmareste-ne pe Google News
customer care conferencegabriel prefaccluj12 noiembriepiata de customerconference arena

Gabriel Prefac, Director Customer Service- Groupama Asigurari, speaker la cea de-a 12- a editie Customer Care Conference, explica care sunt principalele caracteristici ale pietei de customer care din Romania.


Evenimentul, organizat de Conference Arena, parte a Marketing Insiders Group, va avea loc pe 12 noiembrie 2015 la Golden Tulip Cluj-Napoca. La  conferinta sunt asteptati top & middle manageri din industrii diverse: telecom, farma, retail, energie, asigurari, finante, auto etc. Mai multe informatii despre eveniment puteti afla accesand link-ul: www.conference-arena.com.

Care sunt trendurile ultimilor ani in piata de relatii cu clientii?

Trendurile din piata de customer isi au originea in nevoi foarte diferite ale organizatiilor, incepand de la strategii de customer centricity pana la urgenta reducerii costurilor operationale.

Concentrarea operatiunilor de Customer Care in centre operationale mari, atat inhouse cat si outsourced, a adus provocari mari in ceea ce priveste managementul unor echipe si activitati complexe, la distanta geografica mare fata de clienti externi si interni, fata de decision makers.

Digitizarea interactiunilor cu clientul, fie ca este vorba de customer care sau vanzari, este inca un trend in industrie. Investitiile in digitizare sunt profitabile, cu conditia de a fi facute in mod strategic si nu doar ca reactie punctuala la nevoi ale unor categorii de clienti sau ca reactie la actiunile concurentei.

Conceptul de Customer Service devine totodata un procedeu de promovare a brandului – calitatea serviciilor  potenteaza/consolideaza experienta clientilor si creeaza o punte de comunicare intre business si client.

In ce masura noile tehnologii si-au pus amprenta pe felul in care companiile gestioneaza relatiile cu clientii?

Adaptarea la schimbare nu mai reprezinta o alegere ci o premisa obligatorie in gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii. Noile tehnologii sunt implementate neuniform in piata, in sensul in care exista companii care folosesc cu succes tehnologii de top dar si companii care implementeaza noi tehnologii fara o gandire strategica, cu implementari limitate la functionalitati reduse. Clientul nu are o experienta consistenta pe canale asemanatoare la diversi furnizori de servicii, se fac permanent comparatii intre firme concurente si, prin urmare, creste riscul de impact negativ in perceptia unor brand-uri. Efectul se duce astfel dincolo de zona interactiunii cu clientul.

Care sunt principalele strategii din era digitala prin care brandurile aleg sa stimuleze loialitatea clientilor?

Loializarea in era digitala este strans legata de informatie si de felul in care aceasta este livrata. Strategiile de digitizare cu impact in loializarea clientilor sunt structurate pe axa Content – Experience – Platform.

Content – Continutul se refera la informatiile despre produsele clasice (caracteristici, pret, utilizare) sau chiar produse dezvoltate specific pentru mediul digital.

Experience – Experienta clientului in mediul digital, incluzand comunitati, instrumente, recomandari, informatii de la experti.

Platform – Platformele folosite, atat intern cat si cele externe, ale partenerilor, care reprezinta modul in care continutul digital este livrat.
 
Care considerati ca sunt calitatile ideale ale serviciului de Customer Care potrivit consumatorului din zilele noastre?

 tinand cont de toate provocarile actuale, Serviciile de Customer Care trebuie sa ramana relevante si adaptate la nevoile si cerintele noii generatii. Vorbim aici de Millennials - o generatie angrenata in tehnologie si pasionata de inovatie pentru care serviciile de Customer Care nu mai pot doar pretinde ca sunt grozave, ci trebuie sa o dovedeasca permananent.

Ultimele NOUTATI

Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025, turul 2. Nicusor Dan obtine 54%, Simion 46%! - S-au numarat peste 90 la suta din voturi
Ultima ora

Rezultate oficiale alegeri prezidentiale 2025, turul 2. Nicusor Dan obtine 54%, Simion 46%! - S-au numarat peste 90 la suta din voturi

today18 Mai. 2025
AVEM CIFRELE! Rezultate provizorii la cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale dupa centralizarea a peste 80 la suta din procesele verbale
Ultima ora

AVEM CIFRELE! Rezultate provizorii la cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale dupa centralizarea a peste 80 la suta din procesele verbale

today18 Mai. 2025
Peste 11 milioane de romani au votat pana duminica la ora 21! Mobiliare impresionanta in Ilfov, Cluj, Giurgiu, Brasov si Bucuresti
Ultima ora

Peste 11 milioane de romani au votat pana duminica la ora 21! Mobiliare impresionanta in Ilfov, Cluj, Giurgiu, Brasov si Bucuresti

today18 Mai. 2025
Noutati explozive pentru firme: reguli noi, costuri mai mari cu muncitorii straini!
Companii

Noutati explozive pentru firme: reguli noi, costuri mai mari cu muncitorii straini!

today18 Mai. 2025
Negocieri reluate intre SUA si UE: un nou capitol in relatiile comerciale transatlantice
Economie

Negocieri reluate intre SUA si UE: un nou capitol in relatiile comerciale transatlantice

today18 Mai. 2025
Ratiu vs. Iliescu, 1990: cand papionul a speriat mai tare decat dictatura. Cu cine votam azi?
Analize

Ratiu vs. Iliescu, 1990: cand papionul a speriat mai tare decat dictatura. Cu cine votam azi?

today18 Mai. 2025
Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!
Analize

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!

today16 Mai. 2025
Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure
Ultimele stiri economice

Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure

today16 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x