Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

BCR si Viral Studios, prima emisiune de educatie financiara de pe Youtube


BCR si Viral Studios, prima emisiune de educatie financiara de pe Youtube
de la 04 Apr. 2018
BCR si Viral Studios, prima emisiune de educatie financiara de pe Youtube
Tags: scoala de banieducatie financiarabcrvlog bcrviral studioszaiafet

BCR isi continua rolul de educator financiar, ducand proiectul Scoala de Bani la urmatorul nivel. Astfel, curiozitatile financiare intalnesc formatul video, in prima emisiune de alfabetizare financiara din vlogosfera romaneasca.


Vlogul Scoala de Bani este realizat de Viral Studios si prezentat de unul dintre cei mai cool creatori de continut ai momentului, Horia Sarghi, cunoscut ca Zaiafet.
 
Studiile BCR arata ca asteptarile romanilor in ceea ce priveste educatia se schimba si ca trecem de la o cultura de tip copil, la o mentalitate de adult tanar. Cu alte cuvinte, banii devin un mijloc de a sustine o viziune despre viata, iar in comportamentul romanilor se remarca o orientare puternica spre planificare si stabilitate financiara. 
Desi importante, aceste nevoi nu sunt acoperite suficient. Romanii invata sa isi administreze bugetul din intuitie sau din experienta altora, nu stiu cui sa ceara sfaturi financiare si in cine sa aiba incredere. Planificarea unui buget este o necunoscuta pentru 78% din populatie.
 
In plus, conform unei cercetari despre noile tendinte in educatie, romanii si-ar dori o curricula scolara mai complexa. Tinerii adulti plaseaza educatia financiara in topul intereselor lor, alaturi de dezvoltare personala, educatie sociala si educatie sexuala. Resursa preferata autodidacta a populatiei tinere este Internetul, cu o proportie covarsitoare a canalului Youtube (65%).

Vlog-urile sunt instrumentul lor preferat de invatare, 82,6% dintre adolescentii intervievati declarand ca urmaresc clipuri cu scopul de a-si insusi sau aprofunda cunostintele.
 
In acest context, BCR si fondatorul Viral Studios, Mikey Hash, au decis sa extinda proiectul propriu de educatie financiara al bancii pe platforma Youtube. Vlog-ul Scoala de Bani este alternativa accesibila pentru un numar nelimitat de persoane interesate sa invete notiuni financiare de baza, sa isi inteleaga si sa-si planifice mai bine viata financiara.
 
"De aproape 2 ani de cand derulam Scoala de Bani, am observat cat de usor este sa le schimbi oamenilor perceptiile legate de comportamentul financiar, atunci cand le oferi instrumente simple si interactive. Din intalnirile cu tinerii, ne-am dat seama ca ei invata pentru Bacalaureat din vlog-uri, isi iau informatii despre vacante si gadget-uri urmarind vloggeri, asa ca cea mai directa cale de a ajunge la ei a fost de a muta educatia din sala din curs in online.

Peste 70% dintre tinerii activi digital de astazi urmaresc cel putin un vlogger roman. Suntem increzatori ca prin parteneriatul cu Mikey Hash si Zaiafet ii ajutam pe tineri sa descifreze lumea complexa a banking-ului. Ne propunem sa imbunatatim impreuna nivelul de alfabetizare financiara din Romania”, a declarat Nicoleta Deliu, coordonatorul programului national Scoala de Bani.
 
Vlogul Scoala de Bani este prezentat de Zaiafet si publicat pe cel mai proaspat canal Viral Studios - Gandaceii de Internet. Formatul episoadelor este informativ educational cu frecventa saptamanala, iar durata unui episod nu depaseste 6 minute. Emisiunile ating subiecte pragmatice precum credite, carduri si asigurari, dar si teme de dezvoltare personala si sfaturi pentru o viata mai bogata.
 
“Suntem constienti de puterea pe care internetul o are in Romania si de uriasa responsabilitate pe care noi, Viral Studios, si afiliatii nostri o avem fata de publicul care ne urmareste. Acest lucru ne inspaimanta si ne responsabilizeaza, in acelas timp.

Simtim ca munca pe care o facem ne pune in privilegiata pozitie de a forma mintile noii generatii si de a contribui activ la educatia si cultura generala a romanilor. Si, dupa cum stim cu totii, avem mare nevoie de educatie in Romania, in special financiara. Asa ca, impreuna cu BCR, am pus bazele unei emisiuni online care atinge exact acest subiect. De la gestionarea banilor, pana la credite, economii sau investitii, vrem sa le dezbatem pe toate si sa le oferim tinerilor uneltele necesare pentru a lua cele mai bune decizii in viata”, a spus Mikey Hash, Viral Studios.
 
Primul episod din vlogul Scoala de Bani a debutat saptamana aceasta si explica modul de acordare a creditelor, cu ancore in istoria bancilor si exemple din viata de zi cu zi. 
 
Episodul poate fi vizualizat aici: https://youtu.be/t9SqcHm5TYY
 
Scoala de Bani este cel mai amplu proiect de educatie financiara din Romania. Lansat de BCR, in 2016, programul este bazat pe invatare non-formala si se adreseaza tuturor categoriilor de varsta, cu componente special dezvoltate pentru fiecare categorie. 
 
Peste 30.000 de copii din gradinite, 20.000 de adolescenti si tineri si 20.000 de adulti au fost initiati in lumea banilor, in ultimii doi ani, in cadrul programului Scoala de Bani.

Citeste si: De ce se grabeste Romania sa treaca la euro

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016