Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Raiffeisen Bank acorda Softronic o finantare de 14 milioane de euro garantata de EximBank


Raiffeisen Bank acorda Softronic o finantare de 14 milioane de euro garantata de EximBank
de la 08 Nov. 2018
Raiffeisen Bank acorda Softronic o finantare de 14 milioane de euro garantata de EximBank
Tags: credit softronicistoric softronicexporturi softroniclocomotive softronic

Raiffeisen Bank va acorda o finantare in valoare de 14 milioane de euro, garantata de EximBank (prin emiterea unor garantii in numele si in contul statului roman), companiei Softronic SRL, din Craiova.


Softronic SRL este singurul producator de locomotive electrice din estul Europei. 
 
Creditul este destinat acoperirii costurilor de productie si livrare pentru sase locomotive electrice, care vor intra in dotarea companiei Green Cargo AB din Suedia. 
In iunie 2017, Softronic a semnat un contract cu operatorul feroviar Green Cargo din Suedia pentru livrarea a opt locomotive Transmontana. 
 
Primele doua locomotive au fost deja produse si livrate, in prezent aflandu-se in faza finala de testare. 
 
Urmatoarele 6 locomotive, a caror productie este finantata de Raiffeisen Bank, vor fi livrate la finalul anului 2019, pana la mijlocul anului 2020. 
 
“In momentul de fata, Softronic are capacitatea de a produce aproximativ 9-10 locomotive pe an. Locomotiva LEMA este un proiect original al firmei Softronic, primul exemplar fiind fabricat in anul 2010. 
 
Pana in prezent, am fabricat 36 de locomotive destinate, in special, operatorilor feroviari transportatori de marfuri. Locomotivele noastre circula pe cai ferate din Romania, Ungaria, Slovacia si, mai nou, din Suedia. 
 
Pentru transportul de calatori, fabricam trenul electric Hyperion, care reprezinta materializarea experientei noastre in proiectarea si constructia de material feroviar de inalta performanta”, a declarat Radu Zlatian, director cercetare-dezvoltare la Softronic.

Softronic este o companie noua pe piata materialului rulant, infiintata in 1999 avand capital integral romanesc. Produsele de baza sunt locomotiva electrica cu tractiune cu motoare asincrone (LEMA - Transmontana) si trenul electric multiunit pentru calatori (Hyperion). 
 
Atat locomotivele, cat si trenurile sunt proiectate pentru eficienta energetica maxima recuperand energia consumata la franare. 
 
Pentru fabricarea celor doua produse, Softronic a proiectat si produce toate elementele mecanice necesare, motoare electric de tractiune, convertoare statice pentru tractiune sau servicii auxiliare, echipamnte de control, comanda si siguranta.
 
Transmontana este cea mai performanta locomotiva electrica fabricata in Europa, este omologata de Autoritatea Feroviara Romana si detine autorizatii de circulatie pe caile ferate din Bulgaria, Romania, Ungaria, Slovacia si Suedia. 
 
Locomotiva are un design modern, motoare de tractiune asincrone, franare dinamica (reostatica si recuperativa), convertoare electronice de tractiune, echipamente electronice de comanda si control bazate pe microcontrolere si microprocesoare, faruri LED si multe altele.
Hyperion este un tren electric de calatori care indeplineste cerintele specifice standardelor Europene (EN si UIC) si respecta Specificatiile Tehnice de Interoperabilitate (STI). Trenul a fost realizat folosind cele mai noi si performante echipamente electrice, electronice si mecanice. La fabricarea lui s-au utilizat tehnologii de ultima ora, avand la baza un proiect dezvoltat in anul 2012.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016