Raiffeisen face inca un pas spre digitalizare. 129 de agentii vor efectua operatiunile cu numerar exclusiv la MFM sau ATM
viata fara cashrenuntare numerar raiffeisencash raiffeisendigitalizare raiffeisen
Raiffeisen Bank a anuntat ca, incepand cu luna noiembrie a acestui an, aproximativ o treime, adica 129 dintre agentiile sale, vor intra in era "Viata fara CA$H". Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua numai la MFM (masini multifunctionale) sau ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate.
In plus, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.
Operatiunile cu numerar pe care le efectuau clientii la ghiseu in cele 129 de unitati vor putea fi facute pe masini multifunctionale sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).
Fiecare angajat al bancii va fi gata sa asiste clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile).
Daca nu exista solutie alternativa pentru operatiunile care implica numerarul, clientii vor fi indreptati catre o agentie Raiffeisen Bank din proximitate.
Prin intermediul MFM, se pot face urmatoarele operatiuni: depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii; plata ratelor in lei; plata facturi utilitati; depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank); operatiuni de schimb valutar (euro/dolari americani in lei); emiterea de mini-extrase de cont; interogare sold; schimbare PIN; deblocare PIN (pentru cardurile Mastercard); primire bani prin Western Union.
"An de an, Raiffeisen Bank investeste sume considerabile pentru a asigura o experienta superioara clientilor sai prin serviciile oferite in unitatile sale.
Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor fara cash, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi, a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale.
Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare.
In felul acesta, ne dorim ca, impreuna, sa construim parteneriate valoroase si durabile pe termen lung", a declarat Monica Udrescu, director executiv retea de unitati Raiffeisen Bank.