Cum a vrajit Apple lumea. La ei totul e revolutionar
appleiphonemarketingipodcomputereplan de marketingsteve jobs
Apple a lansat joi magazinul de aplicatii pentru computerele Mac. In comunicatul de presa acesta este descris ca fiind "revolutionar". Revolutionar, hmmm...? Parca am mai auzit asta. In fiecare comunicat de presa transmis de Apple din 1999 incoace, dupa cum sesizeaza ZDNet.com, compania foloseste acelasi termen. Partea mai putin buna e ca utilizatorii au inghitit cam tot ce li s-a servit (bun sau rau), fiind vrajiti de gigantul american.
Cand s-a lansat iPhone in 2007, pe piata erau telefoane care bateau terminalul Apple la capitolul specificatii tehnice. Totusi, gadgetul Apple a fost slavit de presa iar cozi de sute de oameni s-au strans la usile magazinelor sa-l cumpere. Frenezia era totala. Parca venise o nava extraterestra. In comunicatul de presa Apple a descris iPhone ca fiind, bineinteles, "revolutionar". Haideti sa facem o scurta recapitulare.
1999. Se lanseaza Final Cut Pro. "O noua aplicatie software revolutionara...", se arata in comunicatul de atunci al Apple.
2000. iTools: "iTools este o noua categorie revolutionara de servicii de internet..."
2001. iPod, iDVD si DVD Studio Pro: "Apple a introdus astazi iDVD, o aplicatie revolutionara...", "Functia revolutionara Auto-Sync a iPod..."
2003. iTunes Music Store ajunge la doua milioane de cantece descarcate: "Apple a anuntat astazi ca peste doua milioane de melodii au fost descarcate din revolutionarul sau iTunes Music Store..."
2004. iLife '04: "...introduce GarageBand, o aplicatie muzicala revolutionara..."
2005. Final Cut Studio: "... include Soundtrack Pro, o aplicatie revolutionara de..."
2006. iLife '06: "iMovie HD 6 introduce teme Apple revolutionare..."