Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV
de Manager.ro la 02 Sep. 2013
Urmareste-ne pe Google News
ericssonstudiiconsumatorifrantaesantionchina

Ericsson (NASDAQ: ERIC) a lansat cel de-al patrulea raport ConsumerLab care analizeaza obiceiurile si tendintele de consum TV. Printre cele mai importante rezultate ale studiului se numara faptul ca peste 72% dintre consumatori isi folosesc saptamanal dispozitivele mobile pentru a urmari programe TV, iar 42% dintre acestia fac acest lucru in afara casei. Mai mult decat atat, 75% dintre utilizatori desfasoara mai multe activitati in timp ce folosesc dispozitivele mobile pentru a se uita la TV.

O tendinta noua este ceea ce Ericsson ConsumerLab numeste „place-shifted viewing”, anume a urmari acelasi continut video din mai multe locuri si de pe diverse dispozitive, fara a-i afecta continuitatea. In plus, 41% dintre utilizatorii cu varste cuprinse intre 65 si 69 de ani urmaresc continut video on-demand de mai multe ori pe saptamana.

„In momentul in care industria TV a inceput sa vorbeasca despre TV pe mobil, toata lumea  a crezut ca va presupune doar vizionarea pe dispozitive mobile a unor clipuri video scurte facute de profesionisti”, a declarat Anders Erlandsson, Senior Researcher, Ericsson ConsumerLab. „Acum suntem martorii unei evolutii foarte interesante. Consumatorii urmaresc, intr-adevar, clipuri video scurte, dar, in acelasi timp isi creeaza singuri clipuri in momentul in care pun pauza unui program TV si apoi il reiau cand au chef, de pe alt dispozitiv”, a adaugat acesta.

„De asemenea, am observat ca exista o continua redefinire a continutului TV si video in mintea consumatorilor. Avand in vedere ca 82% dintre utilizatorii de internet folosesc YouTube sau alte servicii similare, cel putin lunar, ne-am intrebat daca a urmari o reteta online in bucatarie inseamna ca <<te uiti la TV>> sau <<ca urmaresti niste instructiuni>>”, a mai mentionat Anders Erlandsson.

De fapt, mai bine de jumatate dintre participantii la studiu au afirmat ca un calculator si o conexiune la internet sunt parte integranta din obiceiurile de consum TV si video. Acestea le permit utilizatorilor sa aleaga ce continut TV sa urmareasca, cum si cand. Mai mult decat atat, consumatorii sunt de parere ca a avea o oferta completa pentru TV este al cincilea cel mai important aspect cand vine vorba de experienta vizionarii TV.

Toate modurile in care oamenii urmaresc multimedia sunt importante, dar niciunul dintre ele nu se detaseaza ca un favorit clar in ochii acestora. „Inainte am observat o crestere rapida a continutului on-demand, dar acum se pare ca aceasta tendinta se diminueaza, avand o crestere de 18%, fata de 2012, doar pentru consumatorii cu varstele intre 55 si 59 de ani.

„Totusi, transmisia TV liniara inca are un rol important pentru consumatori si nu vedem vreun declin in frecventa de utilizare. Spre exemplu, 36% dintre respondentii din cadrul studiului sunt de parere ca a urmari evenimente sportive in direct constituie o parte importanta din obiceurile lor de consum TV”, a mai adaugat Erlandsson.

Studiul ConsumerLab a fost desfasurat UK, Franta, Germania, Suedia, Italia, Spania, USA, Canada, Brazilia, Chile, Mexico, Rusia, Coreea de Sud, Taiwan, China si a cuprins un esantion de 30 de interviuri directe din patru mari orase si 15.000 de interviuri online.

Puteti descarca intregul studiu de la adresa: http://www.ericsson.com/res/docs/2013/consumerlab/tv-and-media-consumerlab2013.pdf 

Ultimele NOUTATI

Locurile de munca vor fi eliminate de AI pana in 2045? Futurologii avertizeaza ca vor fi doar trei meserii care vor supravietui
Companii

Locurile de munca vor fi eliminate de AI pana in 2045? Futurologii avertizeaza ca vor fi doar trei meserii care vor supravietui

today18 Iul. 2025
Nu doar la noi e greu!  Franta intra in criza: zile libere anulate, taxe suplimentare si concedieri in administratie
Economie

Nu doar la noi e greu! Franta intra in criza: zile libere anulate, taxe suplimentare si concedieri in administratie

today18 Iul. 2025
Ghidul angajatorului. Importanta  preavizului in cazul demisiei unui salariat
Companii

Ghidul angajatorului. Importanta preavizului in cazul demisiei unui salariat

today18 Iul. 2025
Se anunta haos pe piata imobiliara! Cine nu actioneaza rapid, ramane fara locuinta
Imobiliare

Se anunta haos pe piata imobiliara! Cine nu actioneaza rapid, ramane fara locuinta

today18 Iul. 2025
Mersul pe bicicleta, mai benefic pentru sanatatea creierului fata de mersul pe jos
Sanatate

Mersul pe bicicleta, mai benefic pentru sanatatea creierului fata de mersul pe jos

today18 Iul. 2025
Gala Premiilor Euromoney 2025. UniCredit Bank a fost desemnata Cea mai buna banca in Romania
Financiar-Bancar

Gala Premiilor Euromoney 2025. UniCredit Bank a fost desemnata Cea mai buna banca in Romania

today18 Iul. 2025
Volumul lucrarilor de constructii a crescut, dar impulsionat de lucrarile de reparatii capitale si constructiile ingineresti. Crestere modesta pe zona constructiilor noi
Imobiliare

Volumul lucrarilor de constructii a crescut, dar impulsionat de lucrarile de reparatii capitale si constructiile ingineresti. Crestere modesta pe zona constructiilor noi

today18 Iul. 2025
Eurostat: Romania ramane tara cu cea mai mare inflatie din UE
Economie

Eurostat: Romania ramane tara cu cea mai mare inflatie din UE

today18 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x