EuroGsm, cel mai mare retailer Orange, implineste 15 ani de activitate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
EuroGsm, cel mai mare retailer Orange, implineste 15 ani de activitate EuroGsm, cel mai mare retailer Orange, implineste 15 ani de activitate
de Manager.ro la 18 Iun. 2012
Urmareste-ne pe Google News
eurogsmreteletelecomfidelitatemagazinetelefoane mobile

Actualmente, EuroGsm are 117 de magazine in 79 de orase ale tarii si este una din cele mai mari retele specializate in comercializarea de produse telecom. De asemenea, compania este partener strategic al operatorului de telefonie mobila ORANGE si totodata lider pe piata dealerilor acestuia.

"Extinderea la nivel national a EuroGsm a fost determinata intr-o prima etapa de politica de expansiune adoptata pana in anul 2009. In acest interval, compania a achizitionat si unele retele concurente, precum Kopernicus, Frontera sau Rurin. Ulterior, pentru a optimiza activitatea retelei de magazine telecom, am decis sa lansam un program propriu de francizare, realizand un model de business de succes", a explicat Zoltan Halmai (foto), directorul comercial al EuroGsm, in comunicatul remis manager.ro.

Ulterior, in perioada 2010 - 2011, compania a realizat un amplu proces de rebranding. EuroGsm desfasoara in mod continuu un program de optimizare a retelei de magazine.

De-a lungul celor 15 ani de existenta, EuroGsm si-a diversificat gama de produse, trecand de la telefoane noi si second-hand, comercializate in primii ani de activitate, la smartphone-uri si tablete. In prezent, compania include in oferta si laptopuri, telefoane fixe sau periferice pentru calculatoare/laptopuri.


"O evolutie semnificativa am inregistrat si la nivelul portofoliului de accesorii. Astfel, am trecut de la acumulatoare, am continuat cu accesoriile basic, iar in prezent ne concentram atentia catre comercializarea de accesorii fashion pentru telefoane high-end si smartphone-uri", a adaugat Halmai.

Card de fidelitate, magazin online si servicii de plata conexe; noile proiecte ale EuroGsm

Compania a initiat recent un program de fidelizare prin introducerea cardului EuroGsm, cu care clientii pot aduna puncte de fidelizare, iar pe baza lor pot beneficia de reduceri la achizitia de produse si servicii din oferta magazinului. "Pe langa introducerea cardului de fidelitate EuroGsm, magazinul online reprezinta un alt proiect asupra caruia ne vom concentra atentia in perioada imediat urmatoare. Ne propunem cresterea ponderii vanzarilor pe internet in cadrul afacerilor companiei", a mai precizat Halmai.

In prezent, clientii EuroGsm pot sa achite facturi de utilitati sau sa cumpere bilete la evenimente.

"Extinderea gamei de servicii a fost posibila prin incheierea de parteneriate cu alti furnizori privati, iar daca serviciul de vanzari de bilete la diferite evenimente este momentan disponibil doar in Capitala, planul vizeaza extinderea acestor servicii conexe la nivel national", a continuat Halmai.

Pe termen mediu, oficialul EuroGsm isi va concentra atentia catre imbunatatirea serviciilor existente si extinderea portofoliului de produse si servicii, precum si catre specializarea personalului, in special pe partea de vanzari.

"Ne propunem introducerea de noi servicii proprii in portofoliu, care sa ne diferentieze ca specialisti in telefonie mobila. In plus, conectarea permanenta la noutatile tehnologice si achizitionarea noilor produse lansate pe piata, ne vor oferi premisele cresterii cotei de piata in urmatorii 3 ani", a adaugat directorul comercial al companiei. De asemenea, acesta apreciaza ca EuroGsm acorda o atentie deosebita si segmentului de aplicatii mobile si nu exclude ca pe viitor compania sa se orienteze si catre dezvoltarea de astfel de solutii.

Pentru 2012, Halmai apreciaza o cota de piata de 34% din vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul B2C, iar pentru primele 3 luni din acest an, compania estimeaza o cota de piata de circa 7% din numarul total de telefoane mobile vandute pe plan national.

Ultimele NOUTATI

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x