SAP si-a extins portofoliul cu aplicatii pentru industria sportiva si de divertisment
sapsap hana
Liderul mondial pe piata de solutii software de business, si-a adaugat astfel cea de-a 25-a industrie pentru care ofera produse, servicii si solutii dedicate.
Noile solutii SAP, dezvoltate pe platforma in-memory computing SAP HANA, au rolul de a creste gradul de implicare al suporterilor, de a monitoriza performanta jucatorilor si de a optimiza eficienta in afaceri a cluburilor, potrivit unui comunicat de presa.
SAP Sports and Entertainment Management ofera solutii complete, ce includ toate activitatile din cadrul unei organizatii sportive, de la vanzarea de bilete, pana la procesele operationale de baza.
Aceste solutii pot fi implementate rapid, astfel incat clientii sa se poata adapta, intr-un timp mai scurt, la nevoile de business aflate in continua schimbare si sa se poata dezvolta mai repede si mai bine.
Concret, SAP poate ajuta cluburile sportive sa implementeze tehnologii de ultima ora, pentru construirea si gestionarea unei echipe de campionat. Solutiile imbunatatesc si procesele de identificare, achizitie si dezvoltare de talente.
De la scoutingul de jucatori amatori pana la cel de jucatori profesionisti si de la gestionarea salariilor pana la analize avansate ale performantelor jucatorilor, aplicatiile pot oferi unei echipe toate instrumentele necesare pentru a ramane in fata competitorilor.
De asemenea, solutiile software de la SAP ofera o interfata usor de utilizat, ce permite accesarea si analiza in timp real a datelor despre echipe si jucatori, prin combinarea tranzactiilor de volume mari de date cu analize, pentru a sustine dezvoltarea afacerii.
Mai mult, solutiile de ticketing pot fi integrate cu cele financiare, pentru cresterea prezentei suporterilor si optimizarea gradului de profitabilitate, precum si pentru crearea de oferte personalizate.
“SAP se angajeaza sa ofere industriei sportive solutii inovatoare, care sa imbunatateasca experienta fanilor si sa livreze insight-uri in timp real, cu ajutorul carora cluburile sportive sa creasca performanta echipelor si sa se dezvolte mai bine ca oricand”, a spus Valentin Tomsa, directorul general SAP Romania.
In ceea ce priveste interactiunea cu fanii, compania germana a creat conceptul de SAP Fan Experience, ce ajuta echipele sa intre in contact cu suporterii si sa creasca implicarea acestora, prin intermediul retelelor sociale, unde echipele pot posta continut foto si video, dar si continut captivant, cum ar fi stiri, analize sau trivia.
In plus, cluburile le pot oferi fanilor posibilitatea de a cumpara articole promotionale sau sa acceseze informatii despre echipa, prin intermediul dispozitivelor mobile.
Foto: SAP.