Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau


TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau
de Silviu Marian Banila la 17 Aug. 2012
TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau
Tags: topclientivizitatoriutilizatoriserviciidesign

In mod obisnuit, o persoana nu zaboveste mai mult de un minut pe un site. Exista multi factori care indeparteaza utilizatorii, dar si elemente care ii atrag si ii determina sa revina. Truman Hedding este fondatorul serviciului de design web TruInteractive. El si echipa sa au creat un instrument bazat pe intrebari si raspunsuri care foloseste ecuatiile matematice, pentru a determina ce servicii se potrivesc mai bine persoanelor care vor sa realizeze un site pe cont propriu. Chiar daca instrumentul functioneaza dupa principiul ca fiecare site este unic, regula este aceeasi: "Ofera-ne rezultate rapide si spune-ne cat mai curand posibil de ce ar trebui sa facem afaceri cu tine".


In ultimii opt ani, Truman a sesizat aceleasi greseli, la cei care realizeaza un site. Indiferent de industrie, ei cad in aceleasi capcane, care ii determina pe eventualii clienti/utilizatori/vizitatori sa navigheze in alta parte. Iata sapte sfaturi de la Truman, care ne-ar putea ajuta sa realizam un site atractiv pentru vizitatori:

I. Realizeaza un design atragator: Prima impresie este totul. Indiferent de calitatea serviciilor tale, daca site-ul arata ca naiba, oamenii vor insista mai putin de un minut asupra lui. Neprofesionalismul este asociat, de asemenea, designului prost al site-urilor. Principalul motiv pentru care vedem site-uri urate este lipsa prioritatilor sau resurselor.

Chiar daca exista informatii despre cum sa realizezi un site eficient, actiunea lasa de dorit. Unii designeri duc lipsa acelor aptitudini de baza, in realizarea unui domeniu, deoarece nu sunt in pas cu moda tehnologica si nu tin cont de sfaturile expertilor, legate de acest subiect, spune Truman.

II. Designul trebuie sa coabiteze cu domeniul de activitate: Un design reusit nu iti garanteaza automat drumul spre succes. Aspectul site-ului trebuie sa coincida in mod placut cu domeniul tau de activitate sau cu serviciile oferite. Daca site-ul este dedicat muncii la domiciliu, o sa poti folosi pagini lungi, fonturi mari si clip art-uri. Daca site-ul este dedicat platii taxelor, nu poti utiliza acelasi design. Ai nevoie de un continut structurat, modern, curat, culori puternice si imagini profesionale, ne sfatuieste Truman.

III. Pune informatia pe taraba!: Oamenii viziteaza site-ul tau pentru un anumit motiv. Ei vor sa gaseasca rapid informatia dorita, nu sa se rataceasca. In al doilea caz, pierzi un client. Doi. Douazeci. Site-ul tau trebuie sa fie structurat simplu, aerisit, usor de utilizat. Utilizatorii de internet sunt "rasfatati" si nerabdatori. Ei vor sa stie imediat cine esti, ce le oferi, de ce esti mai bun decat restul si cine mai lucreaza cu tine.

IV. Evita interstitialele: (def. cursurigratuite.ro: "Paginile jump/splash sunt pagini special amenajate pentru cel care apasa pe banner, in care (eventual) se continua mesajul reclamei, i se ofera mai multe informatii si i se propun si alte tranzactii avantajoase. De asemenea, trebuie cautate tot timpul alternative. In cazul banner-elor, exista optiunea de interludii (interstitials _ interstitiale): reclame care apar intr-o fereastra separata in timp ce utilizatorul astepta ca pagina de destinatie sa se incarce. Acestea contin grafice de mari dimensiuni, prezentari stream, applet-uri. Statisticile au dovedit ca acestea genereaza un CTR mai mare decat banner-ele obisnuite, insa s-au inregistrat si numeroase plangeri ca interstitialele ar incetini accesul la paginile de destinatie.").

Paginile interstitiale afecteaza numarul de vizite pe site-ul tau, indiferent de dimensiunea brandului. Utilizatorii nu vor sa ii agresezi cu reclame. Forbes foloseste o asemenea pagina, dar ei reprezinta o exceptie: au in spate ani de credibilitate si incredere. Vizitam Forbes.com deoarece stim ca rezultatul final este cel dorit, altfel l-am fi abandonat, spune Truman.

V. Profita de hartile termice: Hartile termice ii ajuta pe antreprenori sa scoata in fata acele zone din site care sunt mai atractive pentru utilizatori. Truman foloseste o noua forma de Heat Map, inregistrand numarul de miscari ale mouse-ului per vizitator, in format video; asfel, le ofera clientilor sai statistici impresionante. Urmarirea hartilor termice ne dau indicii despre ce prefera (sau nu) utilizatorii. "De exemplu, in cazul unui site recent - pe care l-am promovat, am folosit trackingul Heat Map si am descoperit ca un link anonim era cel mai accesat element de pe pagina. Am mutat linkul in partea superioara a paginii si am promovat acel mesaj, crescand rata de conversie cu 50%. Sau poti sa descoperi ca oamenii nu viziteaza pagina "Despre noi" a site-ului tau. Poti schimba numele paginii in "De ce?", apoi poti rula o analiza a hartii termice, pentru 1.000 de vizite; s-ar putea sa descoperi ca oamenii sunt mai atrasi de "De ce?", decat de "Despre noi"", explica Truman.

VI. Fara inregistrare automata: Potrivit lui Truman, nu este indicat sa le ceri vizitatorilor sa se inregistreze pe site-ul tau inainte sa vada continutul; seamana cu o reclama urata. Exista alte alternative pentru a-i determina sa se inregistreze, mai putin agresive. Include o optiune de inregistrare in alta parte, in cadrul site-ului. Singura situatie in care poti solicita direct inregistrarea este atunci cand oferi un serviciul unic, precum Groupon., chiar daca si site-ul mentionat va permite sa vizualizati ofertele, daca dati clic pe logo, ne sfatuieste fondatorul TruInteractive.

VII. Foloseste un FAQ (Frequently Asked Questions): Indiferent de eficienta site-ului tau, oamenii tot vor avea intrebari de pus. Este important ca fiecare site sa aiba o sectiune cu cele mai frecvente intrebari plus raspunsurile aferente din trei motive: 1) Cu totii avem intrebari; 2) Pagina de FAQ de pe site-ul clientilor sai este in topul cinci al celor mai accesate pagini, spune Truman; 3) Demonstrezi ca vrei sa rezolvi toate nedumeririle clientilor.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016