Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

AJOFM Arges a anuntat lansarea proiectului POSDRU "SPO LOCAL - DIRECT ACCESIBIL"


AJOFM Arges a anuntat lansarea proiectului POSDRU SPO LOCAL - DIRECT ACCESIBIL
de la 22 Feb. 2014
AJOFM Arges a anuntat lansarea proiectului POSDRU "SPO LOCAL - DIRECT ACCESIBIL"
Tags: posdruargesajofm argesprogram operational sectorial dezvoltarea resurselor umanemodernizare serviciu public de ocuparespo

AJOFM Arges si partenerii sai au anuntat lansarea oficiala a proiectului "SPO LOCAL - DIRECT ACCESIBIL". Evenimentul a avut loc in data de 21 februarie 2014 la Hotel Ramada din Pitesti (Calea Bucuresti nr. 31).


Proiectul POSDRU/123/4.1/S/13021 „SPO LOCAL – DIRECT ACCESIBIL” este derulat AJOFM Arges, avand ca parteneri agentiile judetene pentru ocuparea fortei de munca din Calarasi, Teleorman si Giurgiu si agentia de comunicare Media One (Bucuresti).
 
Initiativa se adreseaza personalului Serviciului Public de Ocupare (SPO) la nivel local si isi propune imbunatatirea serviciilor oferite de acesta persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.

Prin proiect, va fi creat un sistem electronic ce va simplifica accesul publicului si al angajatilor la orice informatii sau documente relevante din cadrul institutiei.

Demersul proiectului porneste de la o constatare actuala ce caracterizeaza piata fortei de munca din Romania ultimilor ani: dinamica si rapiditatea schimbarilor necesita identificarea de noi masuri de ocupare, precum si dezvoltarea serviciului public, ca raspuns la cerintele pietei muncii.
 
La conferinta de lansare, au fost prezenti reprezentantii parteneriatului proiectului, care au prezentat activitatile si rezultatele asteptate ale acestuia, respectiv modalitatea de imbunatatire si diversificare a tipurilor de servicii furnizate cetatenilor si institutiilor, prin simplificarea accesului la serviciile oferite si fluidizarea schimbului de informatii si documente. 
 
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 4. Modernizarea Serviciului Public de Ocupare, Domeniul major de interventie 4.1. Intarirea capacitatii Serviciului Public de Ocupare pentru furnizarea serviciilor de ocupare, si se deruleaza in perioada ianuarie 2014 - martie 2015.

Valoarea totala a proiectului este de 12.114.769 de lei, din care valoarea asistentei financiare nerambursabile este de 9.086.076,75 de lei, iar contributia proprie reprezinta 3.028.692,25 de lei.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016