Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 sfaturi pentru a avea clienti multumiti


10 sfaturi pentru a avea clienti multumiti
de la 30 Iul. 2008
Tags: marketingafaceripiatabrandpiatavanzariidei de afaceriafaceri creativeedisoninovatie in afacerifuturologieviitorul in afacerice afaceri vor avea succesafacerile viitoruluimanagerul de mainemanagement modernafaceri noiafaceri de viitorconsumatorpiatapiata de consumevenimente de marketing



                            10 sfaturi pentru a avea clienti multumiti

  Vin greu si pleaca repede: nu sunt pasarile calatoare, ci clientii unei firme. Numai dvs. stiti cate eforturi faceti si cat de mult investiti in atragerea de clienti noi. Solutia cea mai profitabila este, fara indoiala, pastrarea clientilor actuali. Acest lucru este posibil prin organizarea unui puternic departament intitulat "Serviciul Clienti". Daca nu aveti inca acest departament, este momentul sa-l puneti pe picioare.

Investitiile sunt minime in comparatie cu veniturile aduse. Un client multumit va cumpara si in continuare de la dvs., eforturile de marketing si vanzari facute pentru acesta fiind mult mai mici (si, logic, mai putin costisitoare). Atentie la oamenii pe care ii selectati sa lucreze in acest departament: Serviciul Clienti este oglinda firmei dvs.

Cele 10 sfaturi de mai jos sunt un adevarat decalog pe care angajatul acestui serviciu trebuie sa-l respecte in absolut orice situatie:

1. Cand un client este nemultumit, cuvintele: "Imi pare rau!" sau "Imi cer scuze!" ii merg la suflet.

Fie ca e vina clientului, fie ca e vina firmei dvs., a cere scuze sau a marturisi o parere de rau "consuma" o mare parte din supararea primului.

2. Folosirea numelui clientului in diferite momente ale discutiei va aduce un efect pozitiv. Oamenii, chiar daca nu recunosc, sunt innebuniti sa-si auda numele.

3. Spuneti-i intotdeauna clientului ce puteti face pentru el, nu ce NU puteti face. Rostind cuvantul NU dati senzatia ca NU doriti sa-i satisfaceti cerintele.

4. Clientul nu este intrerupt niciodata atunci cand vorbeste. Angajatul din acest important departament trebuie instruit sa se "agate" de absolut orice cuvant spus de acesta. Plus ca este un gest de politete sa lasi un om sa-si expuna problema.

5. In timpul convorbirii trebuie sa i se propuna clientului o varianta care ii surade. Atunci cand s-a produs acest lucru, se va insista pe varianta respectiva pana la acceptarea ei.

6. Afacerea clientului este mai importanta decat afacerea dvs. Operatorul de la "Serviciul Clienti" trebuie sa rosteasca, atunci cand este posibil, cuvinte de apreciere la adresa companiei partenere.

7.
"Tonul face muzica." Un angajat care tipa la clienti este un angajat care, din secunda urmatoare, trebuie sa fie in preaviz. Omul care v-a sunat sau a venit la firma dvs. v-a dat bani. Respectati-l!

8. Nu angajati operatori care adora sa se auda la telefon sau responsabili de relatii cu clientii care se privesc in oglinda atunci cand vorbesc.

Important este ca omul suparat din fata lui sau de la celalalt capat al firului sa fie multumit la finalul discutiei, nu ca el sa aiba dreptate.

9.
Instruiti-va operatorul sa intrebe permanent:

"Mai pot face ceva pentru dvs.?". Aceste 6 cuvinte sunt, realmente, de aur si cimenteaza o relatie de afaceri de lunga durata.

10. Daca discutia cu clientul a intrat intr-un punct mort sau clientul a inchis nervos, cautati imediat noua oferta pe care sa i-o faceti.

Sunati-l dvs., daca este nevoie. Daca va suparati pe el, singurul care pierde bani sunteti dvs. Clientul se va orienta catre un alt produs/serviciu de pe piata.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea
: Marketing




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016