Cum puteti sa realizati un concept de marketing logic si cat mai practic
marketingpiatabani
Cum puteti sa realizati un concept de
marketing
logic si cat mai practic
Realizati-va directivele succesului, in patru pasi:
1. Analizati-va situatia pe piata
Sensul analizei este acela ca trebuie sa aflati cine, cand si ce, are nevoie atat de mult ca el sa fie pregatit sa dea
bani pentru acest lucru, cine concureaza cu dvs. pentru acesti clienti si ce avantaje aveti dvs. din concurenta.
2. Stabiliti-va scopurile
Daca va cunoasteti situatia pe
piata, atunci puteti sa definiti fiecare scop de
marketing in parte. Daca nu faceti asta, atunci actionati dupa mottoul: „Am pornit deja, dar nu stiu inca incotro...“. Dupa cum va definiti scopurile va realizati marketingul strategic.
3. Planificati-va, cu instrumentele dvs. de
marketing
, drumul catre scopurile dvs.
Stabiliti ce servicii oferiti si ce preturi trebuie sa impuneti, ce cale de desfacere adoptati si cum afla de dvs., in mod special, clientii dvs. Acest domeniu este caracterizat drept
marketing operativ.
Acesta contine amestecul dvs. de
marketing, deci introducerea, convenita, a instrumentelor produs, pret, desfacere si publicitate.
4. Stabiliti actiuni concrete
Transformati-va conceptul, definitiv, intr-un plan concret de actiune, buget si timp. Pentru aceasta, porniti de la ce se poate face. Numai marimea bugetului de
marketing nu hotaraste asupra succesului dvs. Relatia costuri – foloase trebuie sa coincida.
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea:
Marketing