Idei de afaceri - Jay Conrad Levinson: reguli de baza in marketing
Jay Conrad Levinson este autorul celebrei carti
Guerrilla Marketing care, de la prima ei publicare in 1984, s-a vandut in peste un milion de exemplare. Jay Conrad Levinson a mai scris insa si alte carti (23) in domeniul afaceri, care sunt traduse in 37 de limbi si sunt mentionate ca lecturi obligatorii in cadrul a numeroase programe de pregatire pentru manageri din intreaga lume.
Ultimele NOUTATI
Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica
Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea
Te-ar putea interesa si
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?