4 tehnici ca sa obtineti maximum in afaceri de la personalul dvs.
Un intreprinzator nu se poate dezvolta in domeniul afaceri fara ajutorul angajatilor sai. Ca sa ajungeti in varf trebuie sa aveti o echipa puternica in spatele dvs. Urmati aceste 4 tehnici pentru a o construi personalul in cel mai scurt timp posibil si consolida in afaceri
1. Tineti-va personalul la curent cu tot ce este nou si ii priveste direct sau indirect.
Oamenii vor si simt nevoia sa se afle „in miezul“ problemelor, sa stie cat mai multe din tot ce se intampla in firma lor. Nimic nu este mai demoralizator pentru un angajat decat sa fie tinut in intuneric in legatura cu munca lui si cu evenimentele din companie.
Organizati sedinte frecvente cu personalul dvs. Informati-i despre tot ceea ce se petrece in companie. Solicitati-le comentarii, intrebari si probleme. Faceti-l pe fiecare sa se simta ca si cand ar fi „din interiorul“ organizatiei.
2. Incurajati-va permanent oamenii.
Oferiti feedback regulat asupra performantei si rezultatelor. Oamenii au nevoie sa stie cum se descurca pentru ca vor sa-si imbunatateasca performantele in afaceri, sa se simta mandri de succesele lor. Cu cat oferiti mai mult feedback pozitiv si obiectiv, cu atat mai bine. Cineva spunea ca „Feedback-ul pozitiv este micul dejun al campionilor“.
Cautati continuu oportunitati de a oferi feedback pozitiv. Oamenii au nevoie de recunostinta si incurajare ca de aer. Nu ratati nici o oportunitate in afaceri de a-i face sa se simta bine cu privire la ei si la munca lor.
3. Fiti recunoscator angajatilor care muncesc pentru dvs.
Nu va sfiiti sa fiti recunoscator si sa incurajati. Retineti, oamenii sunt singurul bun care poate fi valorificat daca le oferiti caldura, respect, aprobare si daca le creati un climat de asteptari pozitive. Oferiti-le oamenilor si multumiri, nu numai un salariu pentru munca depusa.
4. Urmariti scopul dvs. principal in afaceri
Scopul dvs. este sa deveniti un conducator capabil sa motiveze si sa inspire oamenii in afaceri. Sa munceasca mai bine in domeniul afaceri decat au crezut vreodata ca este posibil.
Indrazniti sa mergeti inainte. Companiile de succes sunt, invariabil, cele care continua sa cerceteze, sa dezvolte, sa experimenteze si sa introduca noi produse si servicii – chiar si in timpul celor mai grave recesiuni.
Managerii de succes in domeniul afaceri sunt aceia care se zbat continuu sa iasa din zona de confort, sa infrunte esecul si sa mearga inainte.
Ultimele NOUTATI
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Partenerii nostri
Instruirea SSM la continuarea activitatii dupa pensionare - reglementari cheie
Ce se intampla daca depasesti 90 zile concediu medical. Drepturi si obligatii
Chitanta neinregistrata in anul 2024: Cum se remediaza situatia
Renuntarea la dividende in favoarea celorlalti asociati: Care este solutia legala sigura si corecta?
Monografii Contabile 2025: Modele grupate pe domenii, gata de folosit
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii