Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Criza financiara mareste comenzile online cu portii mai complexe si mai scumpe de mancare


Criza financiara mareste comenzile online cu portii mai complexe si mai scumpe de mancare
de la 15 Aug. 2012
Criza financiara mareste comenzile online cu portii mai complexe si mai scumpe de mancare
Tags: fast foodcomanda mancarepizzacomanda onlinetraditional

De ce comanzi mancare pe internet? Cel mai probabil din comoditate pentru ca nu ai rabdare sa pierzi timpul la cozi si pentru ca ai o gama larga de feluri de mancare. In acelasi timp, nimeni nu te cunoaste si nimeni nu te judeca pentru mancarea nesanatoasa.

Acestea fiind concluziile, nu exista surprize cand unele persoane comanda portii mai mare, mai grase si mai scumpe.
 
160.000 de comenzi ale unui lant de pizzerii din Carolina de Nord din ultimii patru ani au fost analizate de profesorul american Ryan McDevitt, de la Scoala de Afaceri a Universitatii Rochester's.
 
Ce a descoperit McDevitt?
 
Aceleasi persoane, in timp, si-au schimbat comportamentul. De exemplu, de la comenzi traditionale si simple, au ajuns in patru ani la comenzi cu 15% mai complexe, de patru ori mai scumpe si cu 6% mai multe calorii. 
 
Motivul?
 
Pe internet, oamenii sunt lipsiti de inhibitii.
 
"Din proprie experienta pot spune ca ma simt mai confortabil comandand online decat la restaurant sau la fast-food", spune profesorul.
 
De pilda, o persoana care sta la o coada lunga sa isi cumpere o cafea, va renunta la un machiatto cu spuma dubla si lapte degresat in favoarea unei cafele simple, daca va observa ca la coada se mai afla alti 15 clienti nervosi care isi asteapta randul.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016