Razvan Petrescu, Store Manager Eden Park: "Romanii sunt din ce in ce mai atenti la modul in care se imbraca"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Razvan Petrescu, Store Manager Eden Park: Romanii sunt din ce in ce mai atenti la modul in care se imbraca Razvan Petrescu, Store Manager Eden Park: "Romanii sunt din ce in ce mai atenti la modul in care se imbraca"
de Manager.ro la 22 Mai. 2014 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
eden parkbaneasamagazinehainerazvan petrescustore manager eden parkvanzari haine romania

Din 19 aprilie, Baneasa Shopping City gazduieste brandul Eden Park. Deschis la parter, pe Fashion Street, noul magazin este descris drept "destinatia ideala a barbatilor care isi definesc stilul vestimentar prin autenticitate si eleganta". RAZVAN PETRESCU, Store Manager-ul acestei unitati, a acordat un interviu pentru Manager.ro.

Manager.ro: Care este povestea brandului Eden Park?
 
Razvan Petrescu: Istoria brandului a inceput in 1987, cand cinci dintre fundasii unuia dintre cele mai prestigioase cluburi de rugby din lume- Le Racing Club de France- , printre care si Frank Mesnel, fondatorul Eden Park,  au purtat la doua finale ale campionatului francez papionul roz. Apoi, Frank Mesnel- actualul CEO Eden Park- si-a transferat creativitatea si spiritul de invingator pentru crearea unui brand premium de imbracaminte,  ale carui inspiratie si valori izvorasc dintr-o poveste reala. Numele de Eden Park vine de la numele stadionului din Auckland- Noua Zeelanda-, unde Frank Mesnel a jucat finala primei Cupe Mondiale, in 1987, purtand in buzunarul echipamentului papionul roz. Asa s-a nascut povestea, dintr-o gluma si cu o cantitate generoasa de simt al ironiei, iar papionul roz s-a dovedit a fi un logo incredibil, recunoscut pretutindeni in lume. 


 
Manager.ro: Compania este prezenta in 34 de tari. De ce a ales si Romania?
 
RP: Romania este o tara apropiata cultural de Franta, si in plus, barbatii romani sunt din ce in ce mai atenti cu felul in care se imbraca. Au inteles ca stilul vestimentar este un mod de a comunica, un fel de a fi, iar Eden Park ofera alternativa ideala pentru cei carora le place sa aduca o nota de eleganta si stil frantuzesc in tinutele lor.
 

Manager.ro: Ce estimari aveti in privinta vanzarilor pentru 2014, la nivelul tarii noastre?
 
RP: Pentru primul an de activitate Eden Park in Romania eforturile noastre sunt indreptate catre recunoasterea brandului de catre clientul roman, care apreciaza detaliile deosebite si produsele de calitate superioara. Exista intr-adevar o competitie relevanta pe piata, insa dorim  sa facem cunoscuta povestea reala care sta la baza acestei marci si in Romania. Estimarea vanzarilor noastre a fost facuta in baza nevoii clientilor din Romania de a achizitiona produse cu traditie, de calitate inalta, la preturi accesibile.
 
Manager.ro: Caror categorii va adresati sau ati dori sa le atrageti pe viitor, cu produsele Eden Park?
 
RP: Sunt multi cei care sunt deja familiarizati cu brandul,  insa pana acum nu au avut acces la produsele Eden Park.  In plus, cele patru linii inspirate din sport -Sport , Vintage, Club si Town- sunt extrem de chic, definite prin excelenta de eleganta tipic frantuzeasca si sunt potrivite celor carora le place sa faca diferenta. Inca de la inceput, Eden Park a pus accent pe calitatea materialelor folosite. Asadar, tesaturile italienesti, materialele japoneze si bumbacul de cea mai buna calitate se regasesc in toate colectiile noastre si ne asiguram ca toate hainele sa aiba cusatura dubla, alaturi de un croi impecabil. Eden Park  se adreseaza tuturor celor care ii impartasesc valorile: autenticitate, contemporaneitate, calitate, performanta, eleganta, respect si un spirit liber. 

 
Manager.ro: Am observat cateva anunturi de angajare pentru Eden Park. Mai cautati oameni sau echipa este completa, la nivelul Romaniei? Doriti sa va extindeti?
 
RP: In conformitate cu traditia Eden Park, calitatea deosebita a produselor noastre este reflectata si de calitatea serviciilor oferite de angajati, prin urmare echipa Eden Park a fost atent selectata si intens instruita sa ofere toate informatiile importante pentru client si suport in alegerea produselor. In acest moment echipa noastra este completa pentru magazinul din Baneasa Shopping City. Urmarim insa, sa ne extindem cu inca doua magazine in Bucuresti, asadar suntem in permanenta cautare de oameni noi. Urmeaza sa lansam, totodata, si magazinul online. 
 
Manager.ro: Care este diferenta intre clientul din Romania si cel din alte tari, in privinta alegerilor vestimentare, referindu-ne aici la hainele achizitionate din magazinele brandului Eden Park?
 
RP: Industria fashion din Romania este in continua dezvoltare, iar diversitatea marcilor existente pe piata locala face ca detaliile produselor, materialele alese si calitatea acestora sa fie un factor important in alegerile vestimentare. Clientul din Romania aprecieaza acesti factori si adopta stilul chic si rafinat al brandului nostru. Ne adresam persoanelor cu un stil de viata dinamic si atente la detalii, care aprecieaza calitatea produselor achizitionate si se fac remarcate discret, alegand o vestimentatie casual chic, ce poate fi purtata in orice moment al zilei.
 
Manager.ro: Vorbiti-ne despre legatura dintre sport (rugby) si marca Eden Park. Am citit o poveste interesanta, in acest sens. Poate o completati pentru noi.
 
RP: Pornind de la valorile jocului de rugby, Eden Park reuseste sa dea o nota de casual chic tuturor colectiilor sale, combinand cele mai noi trend-uri din moda cu detalii inspirate din jocul de rugby. Motto-urile originale ale celor cinci jucatori de rugby care au infiintat brandul in 1987, “eleganta in joc” si “excentricitate in rigoare” s-au transformat in identitatea brand-ului Eden Park. Fiecare piesa creata pastreaza principiul autentic al fondatorilor de a fi elegant, original si de a avea o poveste. Intrigat de atentia la detalii si de paradoxuri, Frank Mesnel -CEO- a creat din Eden Park un stil unic, recunoscut international, care se face remarcat atat prin logo, cat si prin identitatea grafica si culorile hainelor. Designul pieselor Eden Park sunt atent create, iar culorile emblematice -albastru marin si roz, bleu si alb- sunt permanent prezente in toate colectiile, inca de la aparitia brand-ului. 
 
Manager.ro: Sunteti Store Manager la Eden Park, un brand relativ nou pentru consumatorii romani. Ce provocari implica functia dumneavoastra, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung?
 
RP: Fiind un brand nou in Romania, obiectivul principal este acela de a face din Eden Park un nume sonor pe piata locala, iar atuurile de care dispunem sunt produsele comercializate, care se deosebesc prin detalii, paleta de culori si croiala. Aceste calitati trebuie aduse in atentia consumatorului roman, care va beneficia de o eleganta aparte, de un serviciu impecabil si de o atmosfera calda si primitoare atunci cand va pasi in interiorul magazinului Eden Park. Dorim sa oferim o experienta unica fiecarei persoane care trece pragul magazinului nostru.
 
Manager.ro: Eden Park dispune de numeroase site-uri internationale. Va beneficia si Romania de un site de tipul edenpark.ro? Folositi si canalele social media? Cat de importante sunt pentru companie, fata de cele traditionale? Vanzarile se realizeaza doar in magazin sau produsele pot fi comandate online?
 
RP: Sigur, avem deja in plan dezvoltarea unei platforme online, pentru a face  disponibile produsele noastre tuturor celor din Romania, pe care o vom lansa in septembrie. Deocamdata Eden Park este disponibil numai in Baneasa Shopping City, la parter, pe aleea Fashion Street. Dar tinem legatura cu fanii brandului nostru si ii informam in permanenta despre campaniile si noutatile pe care le avem,  pe Facebook, prin pagina Eden Park Romania.
 
Manager.ro: Cum va intelegeti cu angajatii? Aveti cateva sfaturi pentru Store Managerii magazinelor vestimentare? Am vizitat numeroase asemenea unitati in care vanzatorii si-ar dori, parca, sa nu cumparam nimic sau dimpotriva, ne ofera o "asistenta" exagerata. Care ar fi "reteta", in acest sens?
 
RP: “Reteta” pentru evitarea acestor neplaceri este gasirea unui echilibru in oferirea asistentei, a suportului oferit clientilor si procesul de vanzare. Din dorinta obtinerii unei vanzari personale cat mai mare, un asistent vanzari poate inclina aceasta balanta si astfel clientul se va simti inconfortabil.  Eden Park este insa, recunoscut pentru valorile sale si traditia sa, pe care dorim sa le impartasim cu clientii nostri oferindu-le servicii ireprosabile. O experienta unica. Facem asta prin furnizarea informatiilor despre istoria brandului si povestea reala care sta in spatele acestuia, punand totodata in valoare calitatea exceptionala a produselor noastre.

sursa foto: http://www.uk.eden-park.com/

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x