7 modalitati prin care poti combate comentariile negative postate pe Facebook

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 modalitati prin care poti combate comentariile negative postate pe Facebook 7 modalitati prin care poti combate comentariile negative postate pe Facebook
de Manager.ro la 15 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
modalitaticomentariifacebookcompaniisuccesnume

Trebuie sa recunoastem ca un simplu mesaj negativ la adresa noastra, postat pe Facebook, ne poate strica ziua. Daca afacerea ta este prezenta in mediul social media, la un moment dat te vei confrunta cu un feedback mai putin fericit. Modalitatea prin care te vei descurca intr-o asemenea situatie va determina succesul companiei tale.

"Uneori, trebuie sa mergi pana in panzele albe, pentru a-ti multumi clientii", spune strategul social media Kim Beasley, CEO-ul GrowVisibilityWithMe.com. "Nu, nu te vinzi ieftin si poti transforma ceva negativ in ceva pozitiv".

Urmatoarele sapte sfaturi va pot ajuta sa combateti eventualele mesaje rautacioase postate de clientii nemultumiti sau "fanii" concurentei pe internet; in acest fel, atat dumneavoastra, cat si clientii de bun simt, veti inlatura un pericol iminent (ce-i drept, virtual, dar care poate avea efecte devastatoare asupra imaginii unei companii).

a) Administreaza eficient comentariul. Cele mai multe comentarii negative se incadreaza intr-una din urmatoarele categorii: o eroare de afaceri, o neintelegere, un comentariu negativ sau spam. Dupa ce identifici natura reclamatiei, iti va fi mai usor sa o combati cu o solutie eficienta.

b) Nu afisa un comportament defensiv. Cand te confrunti cu un comentariu negativ, nu lua totul in nume personal. Evita sa te aperi, sa tratezi problema ca pe un atac la adresa ta. In schimb, poti fi politicos, poti asculta persoana respectiva.

c) Asuma-ti greselile. Daca firma ta a gresit, nu te ascunde. Ultimul lucru pe care ti-l doresti este sa stergi acel comentariu sau sa-l ignori. Greselile sunt firesti si cea mai buna metoda de a trece peste ele este sa le tratezi direct. Beasley ne sfatuieste sa ne recunoastem vina, sa ne cerem scuze si sa mutam conversatia de pe pagina de Facebook in biroul companiei, la o cafea.

d) Ofera un cadou. Cand vine vorba de administrarea reclamatiilor si mesajelor negative, spune Beasley, cel mai bine este sa indulcesti situatia...sa duci totul intr-o lumina pozitiva. Ofera-i nemultumitului o reducere, un discount, dincolo de explicatii;

e) Cere o explicatie. Daca cineva posteaza un comentariu negativ la adresa ta sau a companiei, care nu a fost nicidecum o greseala, asta nu inseamna ca trebuie sa ignori mesajul. Beasley ne sugereaza sa ii intrebam pe reclamanti "cu ce am gresit", pentru a sti ce sa reparam.

f) Spam-ul...eternul spam. Uneori, un comentariu negativ este pur si simplu un atac nemeritat, pus la cale de concurenta. Daca se intampla una ca asta, poti inainta o reclamatie catre autoritati.

g) Analizeaza continutul mesajului. Chiar daca afacerea ta nu include o pagina de Facebook, tot trebuie sa stii ce spun oamenii despre tine "in piata". Beasley spune ca poti realiza foarte usor aceasta cercetare, cautand numele companiei tale pe Google. Seteaza-ti o serie de alerte prin intermediul Google, pentru a fi la curent cu toate mentionarile.

Ultimele NOUTATI

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x