Social media are un serviciu clienti mai bun

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social media are un serviciu clienti mai bun Social media are un serviciu clienti mai bun
de Manager.ro la 02 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
serviciu clientisocial mediagartnerfacebookcompanie

Pana la sfarsitul anului, 80% dintre companii intentioneaza sa utilizeze social media pentru serviciu clienti. Pe partea de consum, 62% dintre clienti au utilizat deja mijloacele online pentru probleme de serviciu clienti, iar Gartner estimeaza ca un miliard de utilizatori vor fi pe retelele sociale pana la sfarsitul anului 2012.

Peisajul social este in evolutie, iar companiile trebuie sa fie atente la domeniul online. Social media nu este doar un mijloc utilizat de departamentele de marketing, ci este o metoda esentiala de comunicare, care trebuie sa devina parte a unui model organizational bine definit.
 
Influenteaza clientii actuali si potentiali
 
Este extrem de important sa pastrezi clientii fericiti si sa le arati celor potentiali cat de mult si bine te ocupi de afacere. Social media este canalul care asigura atingerea acestor criterii.
 
Insa, orice strategie de acest fel pusa in aplicare trebuie sa aiba un viitor, sa fie receptiva si sa sporeasca afacerea ca un intreg. Serviciul clienti online trebuie sa aduca rezultate concrete pentru afaceri, printr-o identitate puternica a brandului, un serviciu mai bun si un plan stretegic pe termen lung.
 
Dar problemele nu dispar atat de reprede. Un studiu realizat de A.T. Kearney a constatat ca din primele 50 de branduri din top, 56% nu au raspuns comentariilor aparute pe pagina lor de Facebook in 2011. Alte 71% au ignorat plangerile de pe Twitter. Pe de alta parte, 55% dintre consumatori asteapta un raspuns in aceeasi zi, in timp ce 29% il primesc. 
 
Se adreseaza nevoilor serviciului de clienti
 
Debbie Curtis-Magley, manager de relatii publice la UPS si Vikto van der Wijk, director de achizitii la KLM fac publice doua prezentari despre cum poti folosi social media ca serviciu clienti. Prezentarile fac referire la modul in care poti pastra clientii si cum ii poti ajuta prin social media.
 
Iata trei sfaturi destinate brandurilor despre modul in care pot utiliza social media ca instrument pentru serviciul clienti:
 
1. Integreaza social media in functiile serviciului clienti. A trecut vremea cand social media era de sine statatoare, acum ea permite sa influenteze functiile de afaceri pentru a deveni un centru de afaceri pentru clienti.
 
2. Creeaza modele de raspuns pentru a genera loialitate si de a construi relatii. Multe companii sunt vinovate de creare unor strategii robuste si strategii bine puse la punct pentru serviciul clienti. Dar au o bila neagra la crearea unei voci unanime.
 
3. Monitorizeaza interactiunea sociala si rezolva problemele inainte sa devina crize. Social media aduce probleme clientilor in fata publicului larg, care poate vedea criticile si reclamatiile. Ideal este sa intelegi, sa raspunzi la solicitare si sa gasesti o solutie de mijloc pentru a preveni o explozie a problemei.

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x