Pretexte de valoare ca sa abordezi din nou un potential client

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pretexte de valoare ca sa abordezi din nou un potential client
de Manager.ro la 10 Dec. 2008
Urmareste-ne pe Google News
vanzariclientisfaturi


           Pretexte de valoare ca sa abordezi din nou un potential client

  
Sa presupunem ca ai un potential client care, din diverse motive, n-a cumparat produsul ori serviciul tau. Ati stat de vorba acum ceva vreme, chiar de mai multe ori, dar... fara niciun rezultat.


Mai mult, desi ai facut tot ce era omeneste posibil ca sa stabilesti clar pasii urmatori ai relatiei voastre, lucrurile au ramas in ''coada de peste'': ''ne mai auzim dupa ce se stabileste bugetul pentru anul viitor, dar nu stiu cand se va intampla asta, deciziile acestea vin de foarte de sus'' sau ''hai sa vedem cum mai evolueaza piata si, daca se intampla sa ..., atunci mai stam de vorba" etc.

Cum ai putea relua discutia cu un astfel de client, fara sa-ti creezi imaginea unui reprezentant de vanzari agresiv?

Simplu: suna-l si ofera-i ceva de valoare! Ca de exemplu un set de informatii, un raport, un articol interesant dintr-un ziar etc.

Sa presupunem ca vinzi autoturisme marca X si ai in baza ta de date vreo 100 de potentiali clienti cu care ai stat de vorba fara sorti de izbanda in ultimele luni. Tocmai ai descoperit pe internet un articol foarte interesant, cu sfaturi practice inedite, dar simple si usor de respectat despre cum sa-ti mentii intr-o stare cat mai buna masina.

>>> Contracte de marketing cu efect anticriza: iti apara buzunarul si-ti tripleaza cifra de vanzari  <<<

Crezi ca aceste informatii ar fi apreciate de potentialii tai clientii tai?

Si iata cum ar putea sa sune abordarea telefonica, dupa ce ai facut in prealabil o mica discutie de complezenta prin care ai incercat sa-l deconectezi pe client:

''V-am sunat sa va spun ca am gasit un un articol foarte interesant, cu sfaturi practice inedite, dar simple si la indemana de respectat despre cum sa-ti mentii intr-o stare cat mai buna masina. Mi-ar face mare placere sa vi-l pot pune la dispozitie si dvs. Cum as putea sa vi-l transmit?''

Daca te-ai afla in locul clientilor tai, ti-ar placea sa fii sunat de un agent de vanzari care sa-ti aduca la cunostinta informatii de valoare pentru tine?

Ei bine, si clientii tai vor aprecia acest lucru!

Sigur, ii poti suna si abordandu-i cu ''v-am sunat sa va intreb daca v-ati mai gandit la oferta noastra'' sau ''v-am sunat sa vad daca nu cumva a mai intervenit ceva si acum ati fi mai dispus sa cumparati'' dar, nu stiu de ce :), cand faci astfel de afirmatii parca te gandesti mai mult la tine ca si agent, decat la client.

Suna-ti clientii si ofera-le ceva de valoare, spune-le ceva ce-i intereseaza si in acest mod le vei demonstra ca, mai presus de a vinde, vrei sa stabilesti o relatie cu ei.

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Tehnici de vanzari

Ultimele NOUTATI

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x