Te-ai intrebat vreodata cum ar trebui sa folosesti social media in avantajul tau pentru a iti crea un brand si pentru a genera vanzari. In ziua de astazi, toate business-urile mai mici sau mai mari sunt prezente pe retelele de socializare, incercand sa ajunga la publicul lor tinta si sa faca cunoscute pe piata. Algoritmul din spatele acestor retele de socializare ne fac viata insa din ce in ce mai grea, traficul organic fiind tot mai greu de obtinut.
Cea mai buna strategie pentru social media implica in ziua de astazi crearea unui continut valoros si relevant, care sa atraga urmaritorii catre pagina ta si catre site-ul tau. Redactarea unui continut care sa atraga urmaritori si sa ii si converteasca in timp in clienti nu este insa deloc o misiune usoara. In primul rand, nu este important numai ceea ce scrii, ci si felul in care o faci. Inainte de toate, este necesar sa stii cum sa oferi urmaritorilor tai un continut valoros, care sa ii ajute in viata de zi cu zi.
Pentru a putea face acest lucru, in primul rand este important sa iti cunosti audienta, sa iti cunosti oamenii din care este formata comunitatea ta din social media. Apoi, trebuie sa stii care sunt subiectele de interes pentru acesti oameni pentru a le putea oferi un continut relevant, care sa ii intereseze si care sa ii motiveze sa te caute pentru a te citi. Atunci cand incepi sa scrii o postare trebuie sa te intrebi inainte de toate daca informatiile pe care le oferi in acele randuri ii ajuta cu adevarat pe cei care te urmaresc. Daca raspunsul este afirmativ, atunci inseamna ca esti pe drumul cel bun.
Continutul pe care il postezi pe retelele de socializare poate fi impartit in cinci categorii principale. Prima categorie face referire la acel continut care te relaxeaza si care te face sa razi, aici putand fi incluse videoclipurile amuzante sau meme-urile. Apoi avem continutul care creeaza un sentiment de identitate, acel continut care trezeste emotii si care te ajuta pe tine ca business sa te conectezi mai bine cu urmaritorii tai.
A treia categorie include continutul care ofera valoare celor care te urmaresc, acel continut pe care oamenii simt nevoia sa il distribuie si cunoscutilor. Mai departe avem continutul care efectiv ii invata ceva pe cei care te citesc, care le ofera informatii noi si valoroase despre un domeniu de interes. In cele din urma mai avem continutul care exploateaza emotiile, care apeleaza la sentimentele si emotiile celor care te urmaresc.
Pentru un business prezent in social media este important sa creeze continut din toate aceste categorii pentru a putea ajunge la toti urmaritorii sai si pentru a castiga mai multa vizibilitate. Oferind un continut diversificat, vei avea oportunitatea si de a intelege si de a invata mai multe despre cei care te urmaresc si despre nevoile si interesele lor.
Citeste si: Cum pot folosi retelele sociale pentru a creste vanzarile?
Sursa foto: pixabay.com
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea