Analiza generatiei Y: de la creativitate si flexibilitate la informatie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Analiza generatiei Y: de la creativitate si flexibilitate la informatie Analiza generatiei Y: de la creativitate si flexibilitate la informatie
de Manager.ro la 18 Mar. 2015 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
generatia yangajati tinerisfaturi angajatori

Tinerii din generatia Y, caracterizat de multe ori ca "non-conformisti", "rebeli", "greu de inteles", "isi doresc imposibilul", se dovedesc a fi extrem de creativi si dedicati proiectelor indraznete, pe masura ambitiilor lor.

O analiza amanuntita referitoare la generatia Y, realizata de KeepCalling, arata ca printre cuvintele cheie care ii descriu pe tinerii care se gandesc la un loc de munca se numara flexibilitatea, creativitatea si informatia. Asta inseamna ca viitorul nu sunt deloc rau, tinand cont ca generatia Y reprezinta aproximativ 90% din totalul angajatilor in momentul de fata.

Surprinzator sau nu, rezultatele studiului au aratat ca tinerii din generatia Y "cauta oportunitati de dezvoltare personala si profesionala si isi doresc sa contribuie la succesul unor proiecte motivante si interesante", sustine Silvana Tatu, Managing Director la KeepCalling.


Top 5 motive pentru care generatia Y apreciaza un loc de munca

Activitatea interesanta pe care o desfasoara
Programul flexibil
Stabilitatea
Proiectele antrenante
Salariul

Ce ii motiveaza pe tinerii generatiei Y

Printre aspectele care conteaza cel mai mult pentru generatia Y in relatia cu superiorii si colegii (72%) se numara feedback-ul permanent si recunoasterea in timp real a muncii lor. Aceasta se justifica prin dorinta lor continua de dezvoltare profesionala si personala, care sunt determinante pentru Generatia Y.


Cum isi aleg angajatorul

Reputatia companiei este decisiva in evaluarea gradului de multumire fata de angajator. Implicarea companiei in proiecte sociale, de mediu si sustinerea comunitatii sunt criteriile in functie de care angajatorul este perceput drept “de incredere”.
Consecinta acestei perceptii se materializeaza prin faptul ca peste 90% din angajatii KeepCalling s-au implicat in actiunile CSR ale companiei cel putin o data in cursul anului trecut, in proiecte precum: constructia de case in parteneriat cu organizatia Habitat for Humanity, actiuni educationale alaturi de Fundatia OvidiuRo, participarea la Semi-maratonul Sibiului pentru sustinerea unor cauze umanitare, donatii pentru familii dezavantajate social, etc.

Ce ii determina sa ramana loiali unei companii

Incurajarea impartasirii opiniilor si ideilor (35%) si intelegerea obiectivelor si directiei spre care se indreapta compania (29%) sunt, de asemenea, esentiale pentru a percepe locul de munca drept un mediu favorabil dezvoltarii profesionale.  

KeepCalling, infiintata in 2002, ofera servicii de telefonie internationala pentru imigrantii din intreaga lume. Desi initial serviciul a fost creat pentru romanii din S.U.A., pentru a-i ajuta sa pastreze o relatie apropiata cu cei dragi de acasa, acum serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti din S.U.A., Europa, America de Sud, Australia, Asia sau Africa. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2014, KeepCalling s-a situat pe locul 18 in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x